{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Fed viste {{forumTopicSubject}}

Et stort slagskib er ude at sejle på patrulje om natten. Pludselig ser kaptajnen et lys, der kommer lige imod dem. Han tager den store morselygte og morser:
"Drej 30 grader styrbord øjeblikkeligt"
Lidt efter kommer svaret:
"Det kan du selv gøre"
Kaptajnen bliver lidt irriteret og morser igen:
"Jeg er kaptajn, drej så 30 grader styrbord!"
Lidt efter kommer det nye svar:
"Jeg er matros og jeg viger ikke!"
Nu er kaptajnen rigtig godt sur og morser:
"Jeg er et stort slagskib. Nu flytter du dig!"
Svaret kommer lidt efter:
"Jeg er et fyrtårn! - Kom igen!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed viste
  • #2   1. mar 2006 heh.. den er sgu okay..

• #3   1. mar 2006 øhm fair nok .... og OT

• #4   1. mar 2006 hehe

• #5   1. mar 2006 fuck det klasse det der :'D!

• #6   1. mar 2006 nååå ja det er humor for 25 øre

• #7   1. mar 2006 He he den var god nok

• #8   1. mar 2006 Tak...! Jeg er ikke så godt endnu...!

Finde lige en til

• #9   1. mar 2006 Et skotsk ægtepar var til flyvestævne, og manden fik den idé at tage sin kone med på en flyvetur hen over byen. Prisen for flyveturen var dog for høj, så piloten foreslog, at skotten og hans kone kunne få turen gratis, hvis de kunne lade være med at sige noget under hele turen. Det gik ægteparret med til. Piloten fløj som en galning, men der kom ikke en lyd fra dem omme på bagsædet. Da de var landet, sagde piloten:
    "Det var helt utroligt, at I kunne tie stille på sådan en flyvetur!"
    "Ja, lød det fra bagsædet."
    "Men det var nu også lidt svært at holde mund, da min kone faldt ud!"

• #10   1. mar 2006 Pigen knælede i skrifte-stolen og sagde: "Tilgiv mig fader, for jeg har syndet" "Hvad har du gjort, barn?" "Jeg har begået forfængelighedens synd. To gange om dagen ser jeg på mig selv i spejlet og fortæller mig selv, hvor smuk jeg er." Præsten vendte sig, kiggede godt på pigen og sagde: "Min kære, jeg har gode nyheder. Det er ikke en synd, det er bare en fejltagelse"

• #11   1. mar 2006 Patienten følte sig skidt tilpas og stønnede til lægen: "Hvor syg er jeg egentlig?" "Tja", sagde lægen, - "lad mig sige det sådan! Når du fylder benzin på bilen, kan du sandsynligvis nøjes med en halv tank!"

• #12   1. mar 2006 En dame holder teselskab for 3 af sine veninder. Imens de sidder og hygger sig med deres te, render hendes lille dreng på 3 år rundt under bordet og leger. Veninderne syntes han er ih åh så bedårende... Så spørger den første af veninderne: ”Hej lille ven, kunne du ikke hente et glas vand til mig, jeg er så tørstig?” ”Jo det kan jeg da godt” siger drengen. Han fistrer ud og kommer tilbage med et stort glas vand. Så spørger den anden af veninderne: ”Kan du ikke også hente et til mig?” ”Jo det kan jeg da godt” siger drengen. Han fistrer ud og kommer tilbage med et stort glas vand. Nu er den tredje også blevet tørstig, så hun spørger: ”Kan jeg ikke også få et glas vand?” ”Nej!” Siger drengen ”Nårh, hvorfor ikke, jeg er da også tørstig” ”Nej, for nu er der ikke mere vand, og jeg kan altså ikke nå snoren...”

• #13   1. mar 2006 Five Germans in an Audi Quattro arrive at the Italian border.
    The Italian Customs Officer stops them and tells them: "It'sa illegala to putta 5 people in a Quattro."
    "Vot do you mean it's illegal?" asks the German driver.
    "Quattro meansa four" replies the Italian official.
    "Quattro is just ze name of ze fokken automobile" the Germans retort unbelievingly. "Look at ze dam papers: ze car is designed to karry 5 persons."
    "You canta pulla thata one on me!" replies the Italian customs officer. "Quattro meansa four. You have fivea people ina your car and you are thereforea breaking the law."
    The German driver replies angrily: "You idiot! Call your zupervisor over. I vant to speak to someone viz more intelligence!"
    "Sorry" responds the Italian officer, "He can'ta come. He'sa busy with a 2 guys in a Fiat Uno."

• #14   1. mar 2006 ha ha det er humor.

• #15   1. mar 2006 Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy whips out his phone and calls the emergency services. He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a shot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"

Kommentér på:
Fed viste

Annonce