{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Campingvogn forsikring.
  • #1   23. mar 2012 kommer an på om du har tegnet en kaskoforsikring på din campingvogns indbo - det er IKKE en forsikringsplade, men en plade som skal være, for at de kan se at du ligger der - regler - mine bedsteforældre har haft grøn plade på i alle vognens år, men pga nye regler om at vognen skal kunne køre, skulle den til syn og da den grønne plade koster penge hvert år, så valgte de at få en nummerplade på i stedet for og så betale den smule i vægtafgift det koster - for at slippe for alt bøvlet om at den skal kunne køre osv - nu er der plade på og så er der ingen der kan tvinge dem til at flytte vognen selvom de er fastliggere på samme plads.

• #2   23. mar 2012 Hvis den skal synes, når den skal på vejen igen gider jeg ikke.

• #3   23. mar 2012 kommer an på om den har været synet - mine bedsteforældres havde aldrig været på plader, så skov- og naturstyrelsen (tror jeg) ville have bevis for at det ikke var en af de "fastmonterede" kæmpevogne så de måtte have den til syn - men den skal ikke synes bagefter - fik vist formuleret mig lidt forkert... hehe....
    Deres har stået på samme plads fra 1993-2010 før de skide regler blev lavet, så måtte igennem importøren for at få en ny type-attest for at den kunne blive synet smiley den har nemlig aldrig været på plader før.

• #4   23. mar 2012 Når okay den er synet for 4 år siden.

Kommentér på:
Campingvogn forsikring.

Annonce