1.242 visninger
|
Oprettet:
Der må da være en grænse {{forumTopicSubject}}
Kan du huske ham i politijagt der fik taget sin tyske udlejlings BMW
http://www.youtube.com/watch?v=MFla1RErI-Q&feature=player_embedded
Sørme om han ikke lige dukker op igen da han har lånt sin bil til sin fætter
start 1,50
http://www.youtube.com/watch?v=WkOSsxpEn9A&feature=related
Jeg kan ikke forstå hvorfor man ikke kan gøre noget ved sådan en tosse
Han gør det godt nok ikke svært for DF at få stemmer
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 173
aug 2005
Følger: 44 Følgere: 42 Biler: 6 Emner: 99 Svar: 558
Kraftedeme sørgeligt... UD siger jeg bare
mar 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 101
DF har fået min stemme før og den gør det sku også næste gang.
feb 2010
Følger: 38 Følgere: 40 Biler: 1 Emner: 176 Svar: 1.701
apr 2007
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 83 Svar: 248
apr 2003
Følger: 70 Følgere: 69 Biler: 5 Emner: 15 Svar: 852
Man forstår godt nogle betjente ik, tager de fine toner frem når de snakker med indvandre. Vis de hver gang de stopper en 3G og bliver svinet til.
jul 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 68
jun 2004
Følger: 42 Følgere: 54 Biler: 6 Emner: 128 Svar: 8.312
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.622
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.622
Problemet med det her er jo hver gang politiet gør noget så bliver de hængt ud i pressen og derfor kan de ikke gøre en skid mere. Hvis politiet skyder nogen i udlandet så tænker folk ikke "hvad fanden har de gang i" ligesom her i dk. Der er jo nok en grund til at de gør de ting som de gør. Hvis du gør noget dumt så må man jo bare tage sin straf og lærer af det. Det gavner alle her i landet.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
jul 2011
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 44 Svar: 630
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.078
med den opførsel og kørsel jeg havde.
i dag, syntes jeg for det meste politiet gøre et rigtig fint stykker arbejde,
og som andre skrive, skal de lægge øre til rigtig meget lort, fra folk, som selv er skylde i det der sker,
med de ting og handlinger der gør.
og sådan en sp***** skulle dælme havde været anholdt.
godt ejg ikke er betjent jeg ville ikke havde fundet mig i det, om det så er en dansker eller en af anden herkomst, der havde skabt sig sådan.
det høre slet ikke hjemme her i vores land.
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Jemini - Ikke nok med at deres egen verdensdel er det største hul i verden, kun holdt oppe af deres olieindkomster, nu skal de også ødelægge vores land indefra! Suk, hvor ville man ønske der kom en mini revolution en dag, hvor man kunne få lov at smide folk som ham ad H... til!
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 135 Svar: 2.558
jul 2011
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 135 Svar: 2.558
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
Men jeg skammer mig bestemt ikk på hverken hans eller indvandreres vegne, han repræsenterer ikke "os" og det er grunden til at ingen siger fra, "vi" føler ikke at vi er i samme bås som ham..
danskere skammer sig heller ikke på den danske befolknings vegne når en mand af dansk herkomst knepper sine børn (som det så tit sker ifgl medierne) og sælger børnene til sine 70årige venner..
jul 2011
jun 2011
jul 2011
Men der er jo ingen som kan undskylde på vegne af andre. Det er jo ikke dem som har udført handlingen.
nov 2005
Og ja, der generaliseres måske for meget, omvendt havde vi 30 år. hvor man nærmest ikke kunne sige noget negativt om en indvandrer eller efterkommer deraf, selvom det var fuldt berettiget, uden at blive kaldt racist, det endte i mega mange stemmer til DF, fordi folk gik rundt med indestængt vrede, som de ikke kunne få afløb for og så manifisterede det sig i Mogens Glistrup/fremskridtspartiet og senere DF - Jeg stemmer ikke på ngoen af de ovenstående, men jeg vil have lov at ytre min mening og statistikken taler sit klare sprog, der er ALT for mange kriminelle blandt indvandrergrupperingerne!
jul 2011
Men ja hvad er der af alternativer? Fængsel eller en eller anden latterlig bøde?
nov 2005
og forklare ham, at sådan opføre man sig ikke i et andet land,
han er jo med til at folk bliver racistiske, når sådan en idiot spille tosset,
og der er jo mange af dem,
men heldigvis er der flere der opføre sig ordenligt og følge vores samfund,
så hvorfor gør de så ikke noget ved dem, der ikke kan opføre sig ordenligt,
det går jo også ud over dem,
nov 2005
H´vad angår f.eks. Fremskridtpartiet, så kom de ind med en jordskredssejr, mener de fik 28 mandater tilbage i 70`erne og nej, naturligvis gælder min teori ikke alle danskere, men det skal den jo heller ikke for at være korrekt - Jævnt hen dårlig argumentation fra din side af!
Du ønsker statistisk bevis for hvad jeg siger, værsgo: http://www.kriminalforsorgen.dk/Default.aspx?ID=71
Klik på den øverste nyeste statistik for 2010, kig på side 33, hvor der skrives om etniske tilhørsforhold - Dette er ikke en lille sjusket analyse, men statens egen, dvs. Kriminalforsorgens kolde fakta.
Som du vil kunne læse udfra side 33, så udgør Indvandrere, efterkommere heraf og udlændinge(sidstnævnte er folk der er her for at arbejde og/eller ikke har fået stationær opholdstilladelse, tilsammen udgør de næsten 40% af alle indsatte i de lukkede fængsler, for at antaller af indsatte med udenlandsk baggrund skulle svare til befolkningssammensætningen, så skulle 40% af den danske befolkning være udlændinge eller efterkommere heraf, hvilket vil sige at vi i Danmark skulle have 2.160.000 indvandrere/2G`ere, samlet set har vi 542.738 indvandrere og efterkommere heraf i DK!
Skåret helt ud i pap er indvandrere og efterkommere, samt udlændinge ikke bare lidt mere kriminelle gennemsnitligt set, de er sindsygt overrepræsenteret og det er derfor det ikke kan nytte noget at der sidder nogen herinde og råber racist, hvergang vi er nogen der tillader os at gøre opmærksomt på dette!
Håber at "bevisførelsen" var grundig nok, eller må du skrive, så skal jeg finde mere frme, der er nok at tage af
Og nej, det betyder ikke at alle indvandrere og efterkommere heraf er kriminelle, men det betyder at der er en grund til at medierne så ofte beskæftiger sig med det og at vi er mange der er bekymrede - Hvis det ikke skal i medierne, så må folk jo lære at opføre sig ordentligt! OG nej, en udlænding har ikek de samme rettigheder som en Dansker, ligesom jeg ikke vil have de samme rettigheder i Tyrkiet, som en Tyrker har, naturligvis ikke!
jun 2011
nov 2005
apr 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 139 Svar: 1.660
Og nogle steder der ovre skal der ikke mere end maks 4 små forbrydelser til før man får sprøjten
nov 2005
Er Danmark ikke godt nok for dem? Sådan tænker jeg! KAn de ikke udvise den minimale respekt at lære dansk først, som er det sprog de skal bruge - MAn begyndte også fra kommunens side at tale, ikek om tosprogede, man om halvsprogede, for de talte dårligt dansk, men også dårligt "modersmål"(hvad end det så var Tyrkisk, arabisk etc.)
Nogen lavede ballade og igen, der var langt flere ballademagere imellem de unge, som var af anden etnisk baggrund end dansk, end der var etniske danskere, samtidig refererer de til et andet land som deres og taler om, danske ludere og nemme piger, når de taler om danske piger....
Kan du se hvor tanken udspringer fra, mht. at sende "dem hjem"! De har selv introduceret den, for dybest set hvirker det til at de kun har destruktive hensigter, når det kommer til Danmark og at det gælder om at udnytte og rage så meget til sig, som muligt!
Igen, dette gælder langt fra alle, men det gælder en pæn andel - Jeg har og har haft endnu flere end jeg har nu, invandrer venner eller efterkommere heraf, som jeg er lige så glad for at have som venner som de etnisk danske venner jeg har - Så det har intet med hudfarve, religion eller navn at gøre, men om livsindstilling og respekt for andre og det samfund man er en del af, eller bør være en del af og ønsker man ikke at være det, ja så lad da i det mindste være at råbe op eller lave ballade!
Onur G: Nej, det tror jeg heller ikke at fremskridstpartiet gør/gjorde eller at DF gør, men jeg tror at de repræsenterer en grundlæggende bekymring hos mange, at den for nogen så betyder så meget at de er villige til at stemme udfra den, ja det er noget helt andet
Du har også helt ret i, at der er mange østeuropæere som kommer hertil, begår indbrug, overfald o.lign og som blvier anholdt og de er også repræsenteret i statistikken, som netop udlændinge, men skører vi dem fra, de udgør godt 10%, så er der stadig 30% tilbage som er indvandrere og efterkommere heraf og 30% er stadig næsten 20% for mange, desværre!
jun 2011
nov 2005
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 162 Svar: 761
Seriøse og velformulerde meninger
Det er fanme dejligt at se
Dette emne er så svært men jeg kan ikke se at folk på tålt ophold skal ha lov at blive fordi deres land ikke er sikkert at sende dem tilbage til
Man må forvente at når manlaver en grad af kriminalitet der er så voldsom at man kommer i fængelse over 1 år så melder man sig ud af det samfund man bor i
Derfor må de sendes tilbage også selvom det kan få dem i vanskligheder i deres eget land, menneskerettigheder eller ej
Man må formode at gutten i dette indslag ikke er til at nå eftersom han er stoppet 50 gange uden føreret til en bøde på mindst 5000 kr pr gang. der er jo intet alm. menneske der kan betale 250.000 kr i bøder og dertil er der vel osse dvs andre bøder han har måtte få da jeg tror på at han er en politiet holder godt øje med
jun 2011
Så uanset hvad vi måtte synes så kan det IKKE lade sig gøre, vi kan skabe et nyt kontinent ved navn Australien
jan 2008
Jeg er klar over der findes statsløse palæstinensere men det er jo ikke kun dem
Jeg mener at man når man er flygtning/har været så bør man vel overholde det lands love man er kommet til.
Den er vel fair nok ??
Hvis man er flygtet fra et land i krig og som stadig er i krig så må man vel tænke længere end at berøve det land der har hjulpet en til at kunne været et sted i verden hvor man ikke bliver dræbt
Hvis man er flygtet og så kan tage "hjem" på ferie så kan man vel ikke være i fare
Grundlæggende så er jeg bestemt for man skal hjælpe folk i nød MEN ikke folk i økonomisk nød
Der er i de fleste kulture det vigtige der hedder respekt. Problemet er bare at den ikke altid gælder for Danmark
jun 2011
Han tilhører officielt til Danmark, du kan ikke sende ham til Tyrkiet eller Syrien fordi hans bedsteforældre blev født der.. Det svarer til at sende afro-amerikanere tilbage til Afrika, det sker bare ikke, det kan ikke lade sig gøre..
jan 2008
Jamen du har ret
Der er bare mange der ikke har dansk pas eller dansk indfødelsesret og der må der bare kunne gøres noget
Dem der har dansk pas og er kriminelle så må de hvis de får bistand skulle møde op 37 timer om ugen for at få penge
Dette burde osse skulle være sådan for etniske danskere
jun 2011
Og ja dem uden dansk statsborger skab burde smides ud ved 3. kriminel forseelse uanset om man stjæler noget for 50 eller 50.000kr, jeg har ikke selv dansk pas men det ville passe mig fint hvis det blev indført
Der må da være en grænse