{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Kritik på Bg {{forumTopicSubject}}

Et lille surt opstød, jeg gerne vil høre jeres tanker omkring.

Har lige set diverse fotoalbums og videoer på BG. Hvor er det sørgeligt at man ikke kan fremvise noget man er glad for, uden at det skal sables ned. Er det virkelig så svært at holde sine meninger for sig selv, når man intet positivt har at sige?

Eksempel:
En fyr har lagt et billede op af sit anlæg i sin picanto. Straks kommer der kommentarer om hvor sørgeligt det er at se at man putter X-sound i, men at det øger bilens værdi, da den ikke er mere værd.

Man kan snart ikke sætte en hæk-spoile på sin bil, uden at man får kommentaren: "ka den flyve?".
Lav et scoop i hjelmen, og man får kommentaren: Har T-hansen brækket sig på den?"
Sætter man alu-fælge på en fiesta 1.4, får man kommentaren: " ka den lille motor overhovedet trække hjulene rundt?"

Jeg har en Celica T18, jeg har oprettet herinde men som nu er bygget om. Jeg mister bare lysten til at vise noget frem, som jeg næsten på forhånd ved bliver sablet ned.
Jeg hører det samme til træfs og udstillinger, hvor folk som selv kører en rusten golf (NO OFFENCE), sviner bilerne til. Det er da muligt at de selv er i en position, hvor de kan lave et bedre og pænere stykke arbejde, men så ros dog det er godt lavet, og ti stille om resten. Og i øvrigt, vis det i selv har lavet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kritik på Bg
  • #1   1. apr 2012 Der er ikke andet at gøre end at trække på skulderen.
    Hvis man selv er tilfreds med det man vil vise frem, så kan andres mening jo være ligemeget.

• #2   1. apr 2012 vil give dig 100% ret, jeg får daglig en kommentar om min toyota ude i det danske land, ej den er da for voldsom, ej det da en thansen bil, har dog ikke selv bygget den, men har fandme lagt mange timer i det lort, og er træt af ude til træf og sådan noget at folk kritisere ens bil ind af en kant, bare fordi man ikke lige har råd til en gevind til sådan en så får man kommentaren, kan sådan en ikke sænkes? jeg har personligt ikke lige 10kg der står gevind på da,

• #3   1. apr 2012 Jeg kan kun give dig fuldstændig ret. Men tror det bunder i at de fleste herinde ikke er voksne mennesker..

Og tror at mange af dem som skriver den slags, er dem som prøver at få deres Audi TT eller anden bil, optaget, ved kun at sætte 2 billeder på, og skrive i teksten, at det er en Audi...

Det er det samme i forummet.... Når man spørger om noget seriøst, skriver folk alt muligt plat...i stedet for rent faktisk at hjælpe.

De bør kunne stemmes til frysning..

• #4   1. apr 2012 derfor at min deltagelse ved danske træf er stærkt begrænset.. men kommer meget til tyske træf...

• #5   1. apr 2012 Jeg indrømmer gerne at jeg selv forholder mig ret kritisk til det som mange kalder "styling" eller "tuning". Her kunne f.eks være tale om en hækvinge på enhver forhjulstrukket bil, eller at man sætter en 5" bagpotte på en kia picanto 1.0, eller enhver form for BOV på en dieselbil. Der er masser af andre og værre eksempler, men det er bare for at nævne et par stykker...

Det er ikke det faktum at folk bruger tid på at lave det, men bagtanken når man så spørger ind til det - for ofte er svaret "DET ER HVAD JEG HAR RÅD TIL NU!!"

Mit største "problem", hvis man kan kalde det det, er at der INGEN sammenhæng er i tingene, og der absolut ikke er noget som helst gennemgående tema for bilerne, og det skærer mig i hjertet at se folk gøre et halvt stykke arbejde...
    Specielt er det lamt når de samidigt, på forum eller i egen profil, brokker sig over at bilen skal synes fordi der er 30 ting galt med den, eller halvdelen af de elektriske ting i bilen ikke har virket længe, eller en hvilken som helst anden fejl baseret på DÅRLIG vedligeholdelse!

• #6   1. apr 2012 ved da godt min ikke er til en guldmedalje, men stadig syntes jeg sku da den er flot og næsten gennemført, men igen hver sin smag, jeg er sku glad for den, men tror det meste bunder i at de er træt af deres egen bil ikke er et blikfang på den ene eller anden måde smiley

• #7   1. apr 2012 Hvis ikke man er forberedt på dumsmarte bemærkninger herinde, så skal man lade være at poste sine billeder, videoer eller andre ting herinde.. For vi ved jo allesammen at misundelse er en grim ting. Og desværre så er der rigtig mange misundelige børnehavebørn herinde..

• #8   1. apr 2012 der giver jeg dig ret sajmon, især dem med dårlige bremser/styrtøj, sådan noget skal fandme være iorden!

• #9   1. apr 2012 Der desvære mange barnlige mennesker her inde smiley

• #10   1. apr 2012 kender det. og lukker bare ørene ..

• #11   1. apr 2012 Jeg er ked af det, Kim M - men hvis man er så retarderet at man tror alle dårlige kommentarer er baseret på misundelse, så bør man søge professionel hjælp...

• #12   1. apr 2012 smedegaard, det må jeg fandme give dig hvis du selv har bygget den astra, det skal du sku have en klap på skylderen for, den er kraftedderperkme lækker smiley

• #13   1. apr 2012 Sajmon, jamen hvis det nu er hvad folk har råd til? Jeg kørte da også hellere en 2012 mercedes end min 2011 fiesta. Og hellere en supra end min celica, men det er hvad jeg har råd til... men jeg er da stadig glad for mine biler, også selvom jeg må nøjes.

• #14   1. apr 2012 Lasse A - Hvis folk ikke har råd til at vedligeholde deres bil så den er teknisk og rafikmæssigt forsvarlig, skal de sgu ikke begynde at smide alverdens gejler pis på den...

Det er min pointe...

• #15   1. apr 2012 jeg takker rasmus j smiley du ka jo se hvordan den så ud før jeg gik i gang.. men ska desværre ha ny gril og en standard. evt GSI hjelm.. apropos det. tror i det vil ødelægge det clean i den at jeg får gsi hjelm?

skifter pga badboy gir alt for mange bøder smiley

• #16   1. apr 2012 men er forsåvidt helt enig med dig omkring:
    "Specielt er det lamt når de samidigt, på forum eller i egen profil, brokker sig over at bilen skal synes fordi der er 30 ting galt med den, eller halvdelen af de elektriske ting i bilen ikke har virket længe, eller en hvilken som helst anden fejl baseret på DÅRLIG vedligeholdelse!"

• #17   1. apr 2012 lasse .. sys godt en celica må se lidt ekstrem ud smiley sys sgu din er fed smiley

• #18   1. apr 2012 Vi kan hurtigt blive enige om at vedligehold kommer før "geil". Men som du, Sajmon, siger er alt hvad folk laver noget revl. Hvis folk synes det er sjovt at sætte en 5" bagpotte på deres bette picanto, så lad da børnene?

Jeg kan generelt ikke lide biler med store skørter etc etc, men derfor sviner jeg ikke samtlige biler til med det? (skal lige siges at diskrete skørter faktisk kan se okay ud.)

• #19   1. apr 2012
    - Smedegaard - striben Aalborg - Syntes selv en GSi hjelm ville bryde lidt på bilen, den ser ret lukket ud. Men det er helt op til dig.

• #20   1. apr 2012 Jeg sviner heller ikke alle biler med skørter eller alle biler med gejler ting på - kun dem der ikke giver NOGEN form for mening.

Lad børnene - ja, men man kan ikke kun forvente at folk synes godt om alt hvad man laver...

• #21   1. apr 2012 Smedegaard, mange tak skal du have, og i lige måde.
    Den ser nu ud som på sidste billede, og overvejede at opdatere bil-profilen. Men tænkte bare, jeg ikke gad folks kritik endnu en gang.

• #22   1. apr 2012 Sajmon ™ - So true. Men det behøver jo ikke at give mening, så længe folk er tilfreds med deres automobiler? Så igen, kan man ikke tage lidt kritik, er man nok heller ikke helt glad ved det man har lavet....

• #23   1. apr 2012 Lasse .. upload for helvede smiley den ser pisse godt ud nu smiley

• #24   1. apr 2012 Lasse A - Syntes bestemt du burde uploade de nye billeder, da den er pæn, og ser ud til at være lavet rigtigt godt. Dog er jeg ikke glad for vingen bagpå, men det er trods alt din bil. Thumps up for den.

• #25   1. apr 2012 Onur G - Det fatter jeg heller ikke...

• #26   1. apr 2012 Det værste er sgu snart at ha en koreansk chevrolet, det trækker efter en del kommentare og bemærkninger smiley

• #27   1. apr 2012 Skal vi sige det sådan. Min bmw e30 diesel den har altid været original i min tid {jeg har den endnu} da har jeg ikke ofret en krone på gejl fordi jeg hellere vil holde den original og vedligeholde den, godt nok er den under kniven men det er ikke for at gejle, nej det er for at få sat den i stand så den er klar næste år til sommer smiley

• #28   1. apr 2012 jeg trækker på skulderen og tænker "hold da kæft en nar". jeg er ligeglad om folk syntes at jeg køre i en Thansen bil. er ligeglad bare jeg kan li hvad jeg har lavet ved den så jeg glad det min bil det ikke deres smiley og nogle kan li den andre kan ikke sådan er det smiley

• #29   1. apr 2012 Nogen gange ser man også bare biler hvor man tænker "hold nu op du har da fået ødelagt den bil", især når det er ældre biler og mere sjældne, så smider jeg gerne min mening.

og når man ser en billig bil med en eller grim lakering, store skørter og alt muligt andet gøjl. hvor ejeren siger at det var den bil han havde råd til, så var det da forhel""de bedre at bruger de 25+tusinde på en ordenlig bil og lade vær med at smadre den billige bil.

jeg ser der som at opretter man sin bil er det ved for at vise den frem og høre andres meninger om den. hvis man ikke kan tåle det, så er det vist en selv der gør det til et børnehavegalleri. (hold da op det blev langt)

tag det fra en der høre fransk, alle har deres meninger, lad dem have dem.. har venner der ikke kan lide at blive set i min bil fordi den er fransk, det jo deres problem smiley

• #30   1. apr 2012 Moose & Co .

Så kan dine venner jo også bare gå smiley

• #31   1. apr 2012 nemlig smiley

• #32   1. apr 2012 "kunne f.eks være tale om en hækvinge på enhver forhjulstrukket bil"

Sajmon, hvad er der forkert i at sætte en vinge på en forhjulstrækker? man sætter jo ikke vinger på en baghjulstrækker fordi den laver hjulspin med +100km/t men for at øge downforcen, det samme kommer til sin ret på en forhjulstrækker smiley

• #34   1. apr 2012 Præcis mirza smiley

Jeg forstår heller ikke folk der skal komme med negative kommentarer hele tiden. Video/album er for at dele ting, forum for at diskutere.

Desuden er der forskel mellem konstruktiv og destruktiv.

Så hvis du, kære Sajmon, skrev til brugeren hvordan han får de samme penge, eller et mindre beløb mere, kunne tune bilen bedre, efter din SUBJEKTIVE mening, så er det okay. Jeg tror de fleste er åben for forbedringer.

Men hvis jeg maler bilen i 10 farver, enten fordi jeg har 10 farverester stående, eller fordi jeg synes det er flot, så er det da tåbeligt at folk skal kommenterer at det er den grimmeste møgspand i verden?

Disse kommentarer siger dog noget om folk, nemlig at de fleste er seje her på internettet. Dem der kommenterer er ofte dem der selv har standard biler / ingen bil oprettet osv.

Jeg er helt enig i at mange biler ikke er efter min smag, men det er IKKE min opgave at fortælle folk dette, med mindre de spørger til dette.

• #35   1. apr 2012 maiken:

lige min tanke... ps: elsker din kermit bil...

• #36   1. apr 2012 Dr Bombe:

AMEN...

• #38   1. apr 2012 Bor i sweden så har desværre intet at bruge det grønne luxus dyr til...

• #40   1. apr 2012 følger du med da smiley

• #42   1. apr 2012 hmm altid frisk på en god deal...

• #43   1. apr 2012 Jeg er ret så lige glad, min touring er grim, men jeg smiler stadig, når jeg drejer nøglen....

• #44   1. apr 2012 forstår heller ikke hvorfor ordet "brian bil!" er negativt man burde give lidt konstruktivt kritik men hvis penge pungen ikke er til mere end et pare fælge til sin gamle bil er det vel også okay hvis man bare gerne vil være lidt med på vognen

Kommentér på:
Kritik på Bg

Annonce