{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Polterabend - forskellige datoer? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Kender nogen, som skal have polterabend her i foråret, men planlæggerene er igang med at planlægge en dato for bruden og en anden for gommen - men "kan" man det?
Er det normalt ikke sådan, at man "surpriser" begge og så laver noget med hver af dem, men på samme dag og så f.eks. mødes om aftenen alle mand og fester..
Eller hvad har i prøvet?

Mvh. Mads.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polterabend - forskellige datoer?
  • #1   2. apr 2012 Der er mange måder at gøre det på. Min søsters polteraben er vist her den 14 april, og min svogers er den 5 maj. Pga er deres børn holder man det på forskellige dage.

• #2   2. apr 2012 Og nej, men mødes sku ikke med den man skal giftes med på sin polteraben!!!

• #3   2. apr 2012 jo det vil jeg da osse mene...nok heller ikke sjovt for værken gom eller brud at side alene hjemme mens den anden er på tur og fyre den max af..så det jo bedre begge er afsted samme dag

• #4   2. apr 2012 kvinder for sig og mænd for sig -

og man mødes IKKE senere på aftenen!
    Manden er jo FRI for sidste gang - så chancen for noget (Y) SKAL være til stede.

Forslag til manden:

http://www.tocope.dk/

Var der i lørdags på polterabend, prøvede selv "planken ud" samt "færgen" mens brudgommen fik alle 3 - dvs. Big Swing også - frit fald 25meter for derefter at blive smidt tværs gennem rummet =)

FEDT!

• #6   2. apr 2012 Polterabend synes jeg skal holdes adskilt og gerne på forskellige dage. Og vedkommende skal ikke vide noget, før han/hun bliver "kidnappet"...gerne forholdsvis tidligt om morgenen.

• #7   2. apr 2012 Til min brors polterabend, overraskede vi dem begge om morgenen. Så tog drengene på herretur og pigerne på tøsetur.

Vi samlede os efter. Der var også en del familie med, samt deres venner er meget fælles. Vordingborg er jo lidt indavl.. smiley

Det var skam hyggeligt nok. Men nu er min bror så heller ikke typen der ville bryde sig om en stripper eller lign.

• #8   2. apr 2012 Jamen, tænkte nok, at nogle gør det på en måde og andre på den anden.
    Rart at høre om forskellige, og hva i har oplevet!! smiley

Vi ender nok med at gøre det på forskellige datoer, da tøserne har en dato igang og knægtene en anden - og som Christian skriver har brudeparret også børn - med synes det kunne være sjovere at de var afsted samme dag og fik ungerne passet og de så gav den max gas! Og så bare holde dem hver for sig..

• #9   2. apr 2012
    | BG's ÜBER aka. JOJO| .

Super fedt sted du lige linkede til! Ved du hvad i gav af pris ca?

Der står ingen priser på deres side. Kun at de giver tilbud.

• #10   3. apr 2012 Fisk! ved at jeg gav 950kr - men det var INKL mad & drikke på restaurant på Amagerbrogade!

Stor bøf på 300gram inkl. tilbehør und allez!

Men ring og hør!

Kommentér på:
Polterabend - forskellige datoer?

Annonce