grin grin {{forumTopicSubject}}
En soldat, udstationeret i Libanon, fik et brev fra sin kæreste. Hun skrev følgende:
”Kære Morten, Jeg må desværre bryde vores forhold. Afstanden er alt for stor. Desuden har jeg været dig utro to gange, selvom det ikke betød noget for mig, så føler jeg ikke det er retfærdigt for hverken dig eller mig. Vil du være sød at returnere billedet af mig. Mona”
Soldaten, som selvfølgelig blev rasende, spurgte sine soldaterkammerater om de kunne gøre ham en tjeneste. Han skulle låne billeder af kærrester, søstre, kusiner osv. Da han havde samlet alle billederne - 57 ialt - og selvfølgelig kun de flotteste piger var udvalgt - skrev han følgende besked og lagde sammen med billederne, som han sendte til Mona.
”Kære Mona, Jeg beklager, men jeg kan ikke helt placere dig. Kan du ikke tage dit billede ud af bunken selv og så sende resten retur til mig ? Pas godt på dig selv. Morten”
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 99
Gud kigger på Eva og siger: ”Godt, jeg har en løsning på dit problem. Jeg vil skabe en mand til dig”. ”En mand, hvad er det”, spørger Eva. ”En ufuldkommen skabning, med mange fejl og dårlige vaner. Han vil lyve over for dig, overdrive og prale. Han vil være tåbelig og skabe sig som et barn. Han vil være større end dig og han vil elske at slås, jage og slå ihjel. Han vil ikke være særlig klog, så han vil få brug for dine råd, for at kunne gøre tingene rigtigt. Han vil have en meget begrænset følelsesmæssig grænse og vil have brug for at blive trænet. Desuden vil han se dum ud, når han vågner om morgenen. Men siden du nu har beklaget dig, så vil jeg skabe ham på en måde, så han kan tilfredsstille dine fysiske behov, og du vil helt sikkert aldrig kede dig igen”.
”Det lyder fint”, svarede Eva. ”Men der er lige én enkelt ting”, fortsætter gud… ”du kan kun få ham på én betingelse”. ”Og hvad er så det”, svarede Eva. ”Jo, han vil være arrogant og selvglad, så du bliver nødt til at lade ham tro, at jeg skabte ham først. – Det vil så bare være din og min lille hemmelighed, du ved, kvinde til kvinde”.
apr 2003
Følger: 114 Følgere: 122 Biler: 17 Emner: 1 Svar: 5.825
feb 2006
Jeg synes og de er fede...!
Har i nogen...?
feb 2006
Den eneste regel var, at når en kvinde først åbnede døren på en etage, så skulle hun vælge en mand fra denne etage, og hvis hun var gået en etage op, så kunne hun ikke gå ned igen undtagen for at forlade bygningen.
En flok veninder tager til centret for at finde deres ægtemænd.
På 1. sal står der et skilt på døren hvor der står:
”Disse mænd har et job og elsker børn.”
Kvinderne læser skiltet og siger: ”Ja, det er jo ikke så dårligt, men hvad mon der findes højere oppe?” Så de går op.
Skiltet på 2. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn og ser ekstremt godt ud.”
”Ikke dårligt,” siger kvinderne, ”men hvad mon vi finder højere oppe?”
Skiltet på 3. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud og hjælper til i huset.”
”Wow,” siger kvinderne, ”Meget fristende, men der er mere højere oppe?” Og de går igen en etage op.
Skiltet på 4. etage siger:
”Disse mænd har et højt betalt job, elsker børn, ser ekstremt godt ud, hjælper til i huset og har en stærk romantisk og sexet udstråling.”
”Det er næsten ikke til at klare,” siger kvinderne, ”Men tænk. Hvad kunne der ikke vente os på øverste etage!”
Så de går op på øverste etage, og skiltet siger:
”Denne etage er her bare for at bevise at kvinder er umulige at gøre tilfredse.
Tak for jeres shopping, ha´ en god dag.
feb 2006
Manden: ”jo, jeg kunne godt tænke mig en lækker blondine med store patter… En omgang fransk, græsk og til slut dansk”
Damen: ”ja, det lyder da meget hyggeligt, men måske du skulle prøve at taste 0 for at få en udgående linie først!”
HaHa
feb 2006
Hehe
feb 2006
feb 2006
- Den ene spørger den anden: - ”Tror du virkelig han findes?”
- ”Nej... det er nok det samme som med julemanden og storken - Det her er sikkert også far”.
feb 2006
*Haha
feb 2006
- Ind med stikket, 3 minutters larm... - og så har konen fa'me bare at være tilfreds!
feb 2006
grin grin