{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Markeds annoncer fusk! IDE {{forumTopicSubject}}

Hej, er træt af alle de folk der skal fuske med deres kilometer, og bilen er blevet synet uden anmærkninger osv osv. Tror i det kunne ske Bilgalleri fik lavet sådan man kom til et direkte link på FS hjemmeside, så man kunne se synsrapporten. Evt man skulle indtaste sin nummerplade i annoncen for at kunne oprette bilen? Eller er jeg helt galt på den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markeds annoncer fusk! IDE
  • #1   10. apr 2012 ja,du er helt gal på den,den service får du ikke på BG

• #3   10. apr 2012 Folk vil altid kunne snyde med km. Også selvom du kan slå dem op. De fleste spoler tilbage lige før syn...

Sørg for komplet udfyldt servicebog og gå det hele igennem..
    Køb din bil af en ordenlig forhandler - Eller ældre alm. mennesker..
    Gå efter 1 ejers biler.
    Brug din sunde fornuft når du kigger på bil - Virker det rimligt en gammel e36 fra 91 med skørter osv kun har gået 200.000.. eller en ældre sælgervogn med 4-5 ejere ikke er kommet over 200...

Folk ber selv om a blive snydt.

• #4   10. apr 2012 ville heller havde de fik smidt det bilbasen pis ud af markedet. og lavet en bedre søge fungtion og (alla den der er på DBA. er træt af af kigge diesel bil til max 40000kr. og så dukker der en masse nye biler op med en pris på 50 eller 75 uden nullerne

• #5   10. apr 2012 der kommer MEGET bedre marked om lidt jo smiley

se evt. hifigalleri smiley

• #6   10. apr 2012 martin a....

på trafikstyrelsen`s hjemmeside kan du se alle syn på biler tilbage til 2006, fandt selv ud af min var skruet tilbage i 2007
    http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/sider/soegning.aspx

• #7   10. apr 2012 Carsten G - Jo tak det ved jeg.. Men det hjælper ikke meget. lidt jo. Men det kun de dummeste fuskere der går i den..

Noget der ligner 30% af alle forhandlere og 20% private fir spolet deres km tilbage lige før syn så de ikke har kørt mere end 10.000 på 2 år... Er selv mekaniker og og kender flere mugne forhandlere...
    Selv nye biler bliver det gjort på... En forhandler kan tjerne 10.000 på om en bil har kørt 80.000 eller 50.000- Det bliver gjort i stor stil

• #8   10. apr 2012 30% af alle forhandlere ? smiley

• #9   10. apr 2012 Dichael - Ja hvis du ikke tæller større huse som med mercedes og Sms osv med.. Men ved uaut er det meget almindligt.. De fleste kan jo gøre på 2 min i deres eget værksted.. .

Kommentér på:
Markeds annoncer fusk! IDE

Annonce