{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Videoovervågning af indkørsel {{forumTopicSubject}}

Hey folkens.

I øjeblikket er der mange af mine kammerater i det område jeg bor i, der har haft indbrud i deres bil. Jeg går derfor og leger med tanken om at installere et kamera i min indkørsel, som kan overvåge min bil om natten.

Jeg har derfor haft kigget på nogle dome-kameraer, da de er de mest praktiske mht. til den måde huset er bygget på.

Jeg har bl.a. kigget på dette: http://secubi.dk/overvaagning/overvagningskamera/beckersberg-dc420.html

Som man kan læse på siden, skal kameraet tilsluttes en harddisk optager, og det signal stik der også er billede af, ligner jo ikke just noget man kan stoppe i en computer..
Derfor vil jeg høre, om der er nogen af jer som ved, om det enten er muligt at få en converter til det stik der kommer ud af kameraet, så man kan tilslutte det til en computer, eller om det er muligt at få et kamera som er beregnet til at sætte til en computer.. Nej, jeg vil ikke have et webcam til at sidde i min indkørsel, det skal være et kamera der er beregnet til opgaven, som har ordentligt billede om natten.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Videoovervågning af indkørsel
Kommentér på:
Videoovervågning af indkørsel

Annonce