{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Uddannelse (bro og betaling af skole) {{forumTopicSubject}}

Hey bg. Er der nogen herinde der ved noget om man kan få noget studie rabat når jeg skal frem og tilbage over storebæltsbroen hver weekend (bor på skolehjem) og er der nogen der ved om det kan passe man selv skal betale opholdet på skolen (10 uger - 4700 kr) burde mester ikke betale det, eller kan man få noget tilskud eller hvordan og hvorledes?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddannelse (bro og betaling af skole)
  • #1   12. apr 2012 har du spurgt mester om han dækker transportudgifter

• #2   12. apr 2012 Der er i hvertfald weekend rabat på selve boen.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #3   12. apr 2012 Altså at du skal hjem over broen er din egen sag smiley den vil jeg mene du skal være glad for hvis du er heldig at kunne få noget af det dækket da det jo ikke har noget med uddannelsen at gøre - det var en anden sag hvis det var i arbejdsøjemed.
    Du kan få noget tilskud til skolehjem ved jeg men det tør jeg ikke bevæge mig ud i smiley

• #4   12. apr 2012 Mester dækker 80 procent af billigste transportmiddel, men det er jo skolehjemmet jeg gerne vil have betalt, broen var bare et spørgsmål for sig selv, for det ved jeg godt han ikk betaler, ville bare høre om man kan få studierabat, med studiekort eller noget?? smiley

• #5   12. apr 2012 Da jeg var i lære betalte mit uddannelsessted rejse udgifter efter billigst mulige rejseform. Dvs. tog jeg et fly var det kun en tog billet der blev refunderet efter. De betalte også skolehjem.

• #6   12. apr 2012 Opholdet på skolehjem skal mester betale, og du får noget refundering af de penge du har lagt ud for transport når dit skole forløb er overstået !

• #7   12. apr 2012 alt transport til og fra skole er alt tid den billigeste offentlige transport. det vil sige bus eler tog. jeg mener at meser skal betale for skolehjem
    da de for næsten hele beløbet refundert det samme med transport

• #8   12. apr 2012 i den tid du har brugt på at lave denne tråd kunne du have fået svar ved at ringe direkte til din fagforening

• #9   12. apr 2012 da jeg var i lære i Aalborg og gik på skole 5 uger af gangen, betalte firmaet hjem transporten hver weekend, skolehjemmet, alm lærlinge løn, og 70kr pr dag i Lommepenge, og det er vist meget almindeligt.
    så din mester må da være lidt for fedtet, han kan jo få elev refusion.
    Han skal dække 100% billigste offentlige transport mulighed, eller dem får du gennem skolen, men det er meget almindeligt at firmaet giver et forskud, så du ikke selv har udgiften de ti uger

• #10   12. apr 2012 Mester skal IKKE betale dit ophold på skolehjemmet, men oftest gør mestrene det.

Ang. transport får du dækket 80% af billigste transportmiddel.

Kommentér på:
Uddannelse (bro og betaling af skole)

Annonce