{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afviser?
  • #1   12. apr 2012 Hvem bliver afvist, som opfylder alle krav

• #2   12. apr 2012 Bussen!

• #3   12. apr 2012 Ligsom det er barnligt at lave et tudeindlæg om man ikke kan få en bil ind!

• #4   12. apr 2012 Den skal nok komme ind

• #5   12. apr 2012 Det er ikke min bil, søde ven.

Jeg undrer mig bare over at folk har SÅ svært ved at læse.

• #6   12. apr 2012 her er lidt at læse på
    http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=779065

• #7   12. apr 2012 Hvad skulle jeg få ud af det? Den var ikke til salg..

• #8   12. apr 2012 Kim jj
    Folk bestemmer selv om de afviser eller ej,
    Fik du ikke svar nok i dit link...?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #9   12. apr 2012 Forsmåede drenge afviser, mænd byder velkommen...

• #10   12. apr 2012 Brian S : Det var også min tanke..

• #11   12. apr 2012 Folk der laver en god oprettelse bliver budt velkommen,

Man skal jo ikke byde dem der bryder reglerne ind, for så kan vi jo sidde og kigge på biler folk ikke ejer. Osv

• #12   12. apr 2012 Og hvad vil du sige med det?`

Den opfyldte alle krav, masse billeder og fin tekst, gå selv ind og kig...

• #13   12. apr 2012 En afvisning om dagen holder doktoren på bagen?

• #14   12. apr 2012 Julie kom den ikke ind..?

Man skal jo ikke godkende alt,

Der er altid et par stykker der afviser.

• #15   12. apr 2012 Bagermesteren .
    jo jeg fik mere end nok og ville bare der hen til at folk bare sviner en til vis man syndes det ikke er fair for dem der rent faktisk havde 10 billeder og tekst til det meste af en a4 side og så bare fordi bilen ikke var stylet eller fed i sig selv bliver de stemt ud.

• #16   12. apr 2012 eller fordi de har en annonce som de jo godt må

• #17   12. apr 2012 Jo, nu er den inde, men det er heller ikke fordi det kun handler om den.

Når der står sådan:

" Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt."

Så synes jeg fandme det er noget pis at gøre andet, specielt når der er mere end rigeligt af både tekst og billeder. Men der er jo altid nogen der føler sig hævet over andre..

• #18   13. apr 2012 Julie, allerede nu bryder den reglerne,
    Den er lige kommer ind, og så er den til salg i profilen, det er IKKE ok.

• #19   13. apr 2012 13-04-2012 00:15:58
    Michael N
    (Bilens ejer)

smiley

det er nemlig en super lækker vogn..

det er bare træls at jeg snart skal af med den smiley så hvis der er nogen intreserret, kan i jo byde ind

• #20   13. apr 2012 Du er da bare ikke særlig klog at høre på.. Skulle du ikke skifte dit bind, gå i seng eller bare lavet noget andet end at sidde på BG og bitche?
    Tænk at gøre sådan en lille sag til det helt store..
    Hvad fanden sker der for dig. Bilen er jo inde så hvad er problemet?

Der vil da næsten altid være nogen der skal afvise selv på den fedest bil. Kan man ikke leve med det skal man da bare finde et andet forum istedet for at ødelægge andres og sit eget humør her inde.. Jesus christ..

• #21   13. apr 2012 Som sædvanlig er jeg enig med Jan.

• #22   13. apr 2012 Der er bare folk der afviser sådan er det selvom man godt kan blive lidt små sur over det men der er altid nogle der har ondt i deres røv

• #23   13. apr 2012 Bagermesteren .
    Det er muligt at det der blev skrevet efterfølgende, men det stod der ikke da den blev oprettet - ergo giver det ikke ret til at afvise.

:::::::: .

Du er da bare for lam. Den der bitcher mest her er vist dig smiley
    Dette emne blev oprettet inden bilen var inde, og desuden handler det ikke kun om den bil, men det er et generelt spørgsmål- faktisk ret reelt spørgsmål, hvis man gerne vil vide hvorfor det sker - prøv at læs hvad der står, inden du gør dig selv til grin.
    Hvis dette kunne ødelægge dit humør, synes jeg at du skal snakke med en psykolog, det er ikke normalt.

• #24   14. apr 2012 Prøv nu lige og læs det du selv skriver :
    Hvorfor fanden afviser folk biler, når alle krav ER overholdt?
    Er der nogle gode grunde?

Det er fandme for barnligt..

Du er da ikke for smart hvis du søger spørgsmål på det og ikke kan finde ud af at bruge forummet. Der er tude emner som dit hver dag og flere gange om dagen.
    Og nej jeg bitcher ikke så meget som dig. Det er jo rent forfærdeligt at høre på. Men det er vel meget normalt for opmærksomheds søgende personer som dig.. Sørgeligt.
    Mit humør er bestemt ikke ødelagt. Jeg nyder derimod at ytre mig over for handlings svage personer. Elsker at se deres reaktioner nå de bliver stresset og ikke helt ved hvad de selv skriver..

Hvad forventede du egentligt med dit emne?? At vi alle blev forstående ved at blive kaldt barnlig fordi man afviser en bil, som du syntes er helt fantastisk eller kender opretteren??

Enten er du så langt ude der hvor ingen kan finde tilbage, eller også burde du tage navne forandring til Moder Therese.

• #25   19. apr 2012 Jeg forventede at idioter som dig ville holde sig langt væk, og at jeg rent faktisk ville få et svar jeg kunne bruge til noget.

Hvis det er SÅÅÅÅÅ slemt, hvorfor holder du dig så ikke bare væk.

Det var jo faktisk dig selv der sagde at humøret blev ødelagt..

• #26   19. apr 2012 Julie : Jeg syntes det er synd for dig lille ven at du kan synke så dybt som du lige har gjort. Du er opskriften på netop de små personer der ikke er værdig til dette sight pga netop din manglende evne til at diskutere, læse og forstå det folk skriver...

Istedet for går du over i den hovedeløse fase og bliver personlig og begyder at nedværdige alle og enhver der ikke har samme forskruet menig som dig. Du siger JEG har brug for en psykolog. Jeg har næsten melidenhed med dig. Faktisk så meget at jeg IKKE vil spilde en udstemme på dig pga du kalder mig idiot. En Idiot er en person der næppe ville kunne skrive et sammenhængende ord. Men det er du nok ikke klar over.

Indtil videre er jeg nok nået længere her i livet end dig. Så brug dine omtaler om andre du ikke kender med omhu. Du ville let kunne fremstå som en selv.

Kommentér på:
Afviser?

Annonce