1.076 visninger
|
Oprettet:
Afviser? {{forumTopicSubject}}
Hvorfor fanden afviser folk biler, når alle krav ER overholdt?
Er der nogle gode grunde?
Det er fandme for barnligt..
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 8
sep 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 726
apr 2003
Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 8.833
okt 2008
Jeg undrer mig bare over at folk har SÅ svært ved at læse.
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 19 Svar: 2.026
http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?msg_ID=779065
okt 2008
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
Folk bestemmer selv om de afviser eller ej,
Fik du ikke svar nok i dit link...?
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
okt 2008
dec 2006
Man skal jo ikke byde dem der bryder reglerne ind, for så kan vi jo sidde og kigge på biler folk ikke ejer. Osv
okt 2008
Den opfyldte alle krav, masse billeder og fin tekst, gå selv ind og kig...
sep 2008
Følger: 79 Følgere: 71 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 726
dec 2006
Man skal jo ikke godkende alt,
Der er altid et par stykker der afviser.
nov 2008
jo jeg fik mere end nok og ville bare der hen til at folk bare sviner en til vis man syndes det ikke er fair for dem der rent faktisk havde 10 billeder og tekst til det meste af en a4 side og så bare fordi bilen ikke var stylet eller fed i sig selv bliver de stemt ud.
nov 2008
okt 2008
Når der står sådan:
" Alle biler er velkomne, blot de er brugernes egne. Afvis KUN hvis de generelle betingelser ikke er overholdt."
Så synes jeg fandme det er noget pis at gøre andet, specielt når der er mere end rigeligt af både tekst og billeder. Men der er jo altid nogen der føler sig hævet over andre..
dec 2006
Den er lige kommer ind, og så er den til salg i profilen, det er IKKE ok.
dec 2006
Michael N
(Bilens ejer)
det er nemlig en super lækker vogn..
det er bare træls at jeg snart skal af med den så hvis der er nogen intreserret, kan i jo byde ind
apr 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 593
Tænk at gøre sådan en lille sag til det helt store..
Hvad fanden sker der for dig. Bilen er jo inde så hvad er problemet?
Der vil da næsten altid være nogen der skal afvise selv på den fedest bil. Kan man ikke leve med det skal man da bare finde et andet forum istedet for at ødelægge andres og sit eget humør her inde.. Jesus christ..
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.597
feb 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 13 Emner: 41 Svar: 320
okt 2008
Det er muligt at det der blev skrevet efterfølgende, men det stod der ikke da den blev oprettet - ergo giver det ikke ret til at afvise.
:::::::: .
Du er da bare for lam. Den der bitcher mest her er vist dig
Dette emne blev oprettet inden bilen var inde, og desuden handler det ikke kun om den bil, men det er et generelt spørgsmål- faktisk ret reelt spørgsmål, hvis man gerne vil vide hvorfor det sker - prøv at læs hvad der står, inden du gør dig selv til grin.
Hvis dette kunne ødelægge dit humør, synes jeg at du skal snakke med en psykolog, det er ikke normalt.
apr 2004
Hvorfor fanden afviser folk biler, når alle krav ER overholdt?
Er der nogle gode grunde?
Det er fandme for barnligt..
Du er da ikke for smart hvis du søger spørgsmål på det og ikke kan finde ud af at bruge forummet. Der er tude emner som dit hver dag og flere gange om dagen.
Og nej jeg bitcher ikke så meget som dig. Det er jo rent forfærdeligt at høre på. Men det er vel meget normalt for opmærksomheds søgende personer som dig.. Sørgeligt.
Mit humør er bestemt ikke ødelagt. Jeg nyder derimod at ytre mig over for handlings svage personer. Elsker at se deres reaktioner nå de bliver stresset og ikke helt ved hvad de selv skriver..
Hvad forventede du egentligt med dit emne?? At vi alle blev forstående ved at blive kaldt barnlig fordi man afviser en bil, som du syntes er helt fantastisk eller kender opretteren??
Enten er du så langt ude der hvor ingen kan finde tilbage, eller også burde du tage navne forandring til Moder Therese.
okt 2008
Hvis det er SÅÅÅÅÅ slemt, hvorfor holder du dig så ikke bare væk.
Det var jo faktisk dig selv der sagde at humøret blev ødelagt..
apr 2004
Istedet for går du over i den hovedeløse fase og bliver personlig og begyder at nedværdige alle og enhver der ikke har samme forskruet menig som dig. Du siger JEG har brug for en psykolog. Jeg har næsten melidenhed med dig. Faktisk så meget at jeg IKKE vil spilde en udstemme på dig pga du kalder mig idiot. En Idiot er en person der næppe ville kunne skrive et sammenhængende ord. Men det er du nok ikke klar over.
Indtil videre er jeg nok nået længere her i livet end dig. Så brug dine omtaler om andre du ikke kender med omhu. Du ville let kunne fremstå som en selv.
Afviser?