{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køre med bil i buggitrailer
  • #1   21. apr 2012 Har du hængerkort og må bilen trække vægten +50kg mener jeg at du må

  • #2   21. apr 2012 jaja vægten er iorden osse. så jeg kan ikke se der skulle være problemer, hvis godset er spændt forsvarligt fast..

  • #3   21. apr 2012 Hvis du har hængerkort, vægten ikke overskrides med mere end 50 kilo, og bilen må trække det (altså ingen lille Aygo med 3500kg trailer bagefter :P), kan jeg ikke se nogle problemer i det (:

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #4   21. apr 2012 For at svare simpelt på spørgsmålet. Så er det eneste du ikke må køre med " farligt gods"

    Det være sig olie,brændstof kunstgødning, trykflasker og lign som der er helt bestemte max grænser for uanset hvad for en trailer du har det i.

    En bil er ikke farligt gods ( og som sådan kun farlig når der sidder en knægt mellem 18 og 25 bag rattet ;-)))


  • #5   21. apr 2012 den med de 7% overlæs, er kun på gods med udefinebar vægt.

    Og for at fortælle dig hvad det betyder, så mener de sand, sten, grus, jord og sådan. Det kan have forskellig vægt ud fra mængden af vand det indeholder.'

    En bil er definerbar. Så den går ikke....


  • #8   21. apr 2012 Nu vejer en bil jo mere end hvad der står på registreringsattesten, det samme gør sig gældende for f.eks. maskintransport.

  • #9   21. apr 2012 tak for alle svar, så kan jeg godt smide en golf 3 op i min buggitrailer som har en totalvægt på 1500kg som selv vejer 320kg .-) vil trække den med min VW Bora som må trække 1500kg på krogen m/bremse

Kommentér på:
køre med bil i buggitrailer

Annonce