Andre forumemner med "1-0"
1-0
wuhuuuu! bare det holder
Skrevet af: Brian *Englen* O - 5. sep 2009
1-0
tyrkerne vandt.. yeah baby :D
Skrevet af: Ekekec * - 12. okt 2005
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1-0
  • #1   5. mar 2006 feder overskrfet smiley

• #2   5. mar 2006 Sådan skal det bare være...
    Håber sku også de kun er 9 tilbage næste søndag hehe

• #3   5. mar 2006 Ja det hjælper lidt.. smiley
    Men sådan er de jo de har jo altid været nogle svin.. he he

• #4   5. mar 2006 DE BLEV SLET IKKE HJULPET AF EN BLIND DOMMER.. Fordi i er jo så gode?? 9 mod 11... I stinker..

• #5   5. mar 2006 GRINER........

TUDEFJÆS!!!!!!!!!!

• #6   5. mar 2006 På denne måde kan bøsse holde`fan kun tjene penge på..
    Jeg skal skifte fra cbb nu jeg gider ikke støtte sådan en klub.
    Taget fra deres hjemmeside.

FC København Fan Club har indgået samarbejde med CBB Mobil

FCKFC og CBB Mobil A/S har indgået et samarbejde, der gør at Fan Clubben optjener bonus, når du ringer fra din mobil - uden at det koster dig noget. Vi kan lave større tifoer, billigere busture og en masse andet - og du kan hjælpe os samtidigt med at du sparer penge på din telefonregning.

Det er ret let

Når du er blevet oprettet som kunde (eller hvis du er CBB Mobil kunde i forvejen) logger du dig på din CBB Mobil statusside, går ind under "Mit CBB" og vælger "tilknyt forening".

I den søgebox, du ser nedenunder, vælger du "FCKFC"

Skift til CBB Mobil - behold dit nummer og ring for kun 69 øre i minuttet.

• #7   5. mar 2006 Jesper.. Du ikke langt ude vel? Så heller betale mere og støtte TDC and what soo fucking ever.. Som også sponsorere FCK, fordi de får noget for deres penge, og det er et selvskab som laver penge.. De andre er sgu da også støttere af større eller mindre art, men start du bare dit eget telefonselvskab, fordi du er så vild med brøndby. Aldrig undret dig over tdc, sonofon osv kan ses i parken?

• #8   5. mar 2006 din bil skal da også være gul og blå.. Du støtter jo FCK ved at have en hvid bil? Du lever dig virkelig ind i det?

• #9   5. mar 2006 Det vil jeg faktisk godt ha gjordt...
    Blå med gule striber det vil sku være flot hehe.
    Nej det var mere hvorfor skal man skifte til cbb for og få billiger bustur..???? At klubben har en aftale med tdc osv er noget anden...

• #10   5. mar 2006 den vil sku være flot i gul og blå.. he he

• #11   5. mar 2006 Ja jeg holder med Fck, men enhver der har en lille smule forstand på fodbold, kunne der se der var klasseforskel indtil udvisningen..

Og hvad sker der med den dommer, der var klart straffe..

Nu er jeg bare endnu mere sikker på at mesterskabet kommer tilbage hvpr det hører hjemme...

• #12   5. mar 2006 Michael.. Nej åbenbart ikke.. Det jo håndbold ude i brøndby. Tror ham Dan Anton skulle have gået ind i brøndbyhallen i stedet for stationen, for det der, det burde give straffe og kort, men ikke i brøndby.. Der er de fredløs, men gudskelov også kun der. Bare en hulens skam at de har så mange hjemmekampe

• #13   5. mar 2006 Daniel. Uden pis jeg glæder mig så meget til næste kamp. De får så meget røv tror jeg..

Vi har virkelig et godt hold. Lige en god 2. keeper og en høj god angriber som 32 , så venter CL tror/håber jeg

• #14   5. mar 2006 Michael og Daniel:

Er i så også utilfredse med at der blev givet 2 røde kort???

Straffe, måske, men nu var det jo ikke kun Dan Anton der brugte hænderne idag (altså som markspiller)

Syntes absolut ikke der var meget klasse over kampen i dag, og nej stor klasseforskel det kunne jeg sku heller ikke se.

• #15   5. mar 2006 Jeg vil sige det ene var ok, men syntes Tobias var lidt tyndt..

Klasse kamp var det ikke, nok mest pga banen, men var stadig holde på fck var klart bedre hold i dag

• #16   6. mar 2006 ja dan anton brugte hånden ... men så vidt jeg mindes gjorde Santos det samme 2 gange ... såå!!!

• #17   6. mar 2006 ER selv brøndby fan men syntes kampen var kedelig.. Efterhånden er kampene mellem Fck og brøndby blevet kedelige da jeg syntes ingen af dem tør satse lidt. Bare min mening

• #18   6. mar 2006 Ja lige præcis... Thomas H

More mig lidt over de sagtens kan se der var straffe nede i vores ende men så vidt jeg husker var der vidst også et eller andet i modsatte ende.. griner, så mon ikke det går lige op..

Kommentér på:
1-0

Annonce