{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

3 mobil - Snydere! {{forumTopicSubject}}

Vælg ALDRIG selskabet 3!

Ikke nok med at de har et dårligt signal, de snyder dig også når du opsiger dit abb.
De bliver ved med at sende mig regninger. Selv om det er et 3 måneder siden jeg har været kunde for dem.

Ringede til kundeservice i dag og hende kællingen fattede IKKE EN SKID!

ÅRH HVOR JEG HADER 3!!!

Sorry - Det skulle bare lige til udtrykkelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 mobil - Snydere!
  • #1   24. apr 2012 Har sjovt nok, haft NØJAGTIG samme oplevelse med dem! Er skiftet til deres største konkurrent, Telia. og det virker bare!

  • #2   24. apr 2012 Har jeg desværre også hørt flere gange. Har heldigvis aldrig haft dem... og får dem heller ALDRIG. Har haft Telia de sidste 5-6 år. Og har sgu aldrig problemer med dem.

    <b>AJay


  • #3   24. apr 2012 @Jacob T

    Ja indtil du igen skal opsige abonnementet... Good Luck..


  • #4   24. apr 2012 Allan N... +1

  • #5   24. apr 2012 3 og telia.. pest eller kolera... De snyder begge for vildt med gebyre og regninger, og jeg taler af både erfaring for mig selv, familie og bekendte smiley

    Telmore er sagen for mig smiley


  • #6   24. apr 2012 TheMan

    Helt enig. Har selv oplevet det med Telia også.

    Og bruger Telmore nu. smiley


  • #7   24. apr 2012 * Allan N. * - Hvad snakker du om?

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #8   24. apr 2012 jeg har callme, og har aldrig haft så små regninger før ^^

    nogen gange bliver den skubbet til næste mdr, fordi den ikke er over 75-80kr


  • #10   24. apr 2012 Snoopy & Szkobel D
    Callme er et datterselvskab af Telia.. held og lykke når du skal opsige det smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #11   24. apr 2012 TheMan præcis samme her Telia er lige så elendige. Og Telenor med.

    Endte også med Telmore og aldrig haft billiger og bedre dækning.


  • #12   24. apr 2012 jeg har 3mobil og har haft det de sidste 3-5 år og har kun engang fået en ekstra regning som jeg bare skulle ringe ind og høre hvad det var for noget og efter 2 min var den slettet igen..

    3 har altid fungeret godt for mig og jeg beholder dem nok lang tid endnu, har op sagt 4 abenomenter hos 3 og der har aldrig været bøvl..


  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #13   24. apr 2012 Theman

    jeg har aldrig problemer med opsigelser, fik da viasat til at glemme de 3 mdrs opsigelse de ville ha smiley

    jeg har et papir hvor der tydeligt fremgår hvor lang tid der er, så sender man et anbefalet brev med opsigelse, så er den ik længere

    sender de så mere, så ryger de i retten og de har jeg endnu ikke oplevet de har ønsket smiley

    telenor og telmore, tdc og alle de andre har aldrig signal, hvor jeg har signal
    så callme er fint til mig, samt det billigste med mit forbrug smiley og så har også de billigste tlf'er

    TDC har kundeservice der forsøger at snyde folk, direkte snyde ^^

    3 mobil har jeg engang haft, og min bror har 3 abb. derinde uden problemer.

    alle snyder ligemeget, det er bare forskelligt hvor man er uheldig at være en af dem det går ud over.



  • #14   24. apr 2012 Jeg har også Telmore nu smiley

  • #15   24. apr 2012 Skiftet fra TElia til TELMORE og halveret min mobil regning og fik bedere dækning

  • #16   24. apr 2012 har haft 3 i lang tid nu og har aldrig problemer med signalet.. Tror bare folk behandler derers mobil af lort så det ender med de ikk fungere ordentligt smiley

    Og hvad angår regningen, så er deres regninger forskudt med 2 måneder.. at den bliver ved efter 3 er nok en fejl, men alle selvskaber laver "fejl"... velkommen til den virkelige verden..
    Det er bare om at slå koldt vand i blodet og snakke/maile ordentligt med dem.. og hvis det failer så går du lovens vej og sætter dem på plads smiley

    Efter 2 måneder afmelder man altid pbs aftalen.. Så kan de ikk gøre en skid smiley


  • #17   24. apr 2012 Jeg kan umiddelbart kun komme i tanke om et sted, hvor jeg har problemer med signalet med mit Telmore abonnement, og det er Vejle Fjordbroen og så ved Lohals på Nordlangeland. Der kan den godt lige blive lidt dårlig, men går ikke ud. Det hakker eller skratter bare lidt kortvarigt. Men ellers har jeg ingen problemer. Og jeg kommer vidt omkring som lastbil chauffør. Der har jeg godt nok kæmpe problemer med firma telefonen, der bruger vi desværre Telenor... Det forsvinder konstant...

    Men ja, alle teleselskaber kan jo blive ved med at sende regninger, hvis du ikke har bevis på din opsigelse. Første gang jeg opsagde ved TDC (dengang TeleDanmark) for mange år siden, da gjorde jeg det via tlf, og det var bare i skønneste orden. Indtil 3 måneder senere da jeg fik en regning af den anden verden, fordi det var en pakkeløsning med minimumsforbrug, og den gang var det altså væsentligt dyrere at bruge tlf. Der var ikke noiget med fri sms... smiley


  • #18   24. apr 2012 Så opsig ALTID diverse abonnementer på skrift, og gerne via anbefalet brev, da du så har et bevis på at de har modtaget opsigelsen.

  • #19   24. apr 2012 Har også prøvet forskelligt men Telmore er det selskab der har kørt absolut best. Har haft dem i mange år nu og der har aldrig været problemer. Heller ikke da jeg i et halvt åt skiftede til TDC kortvarigt men sprang tilbage..
    Har aldrig haft problemer med dækning.


  • #20   24. apr 2012 Thomas F : Hvorfor ikke bare pr eMail. Det er jo også på skrift.

  • #21   24. apr 2012 hahaha nu har jeg arbejdet for begge i "bedre" stillinger og ja det er fandme pest eller kolera og den KLART værste er Telia, de vinder med længder, problemer skal i nok få smiley Da jeg stoppede ved telia, var jeg lort og lagkage og det kostede fandme mange penge.. Aldrig nogen sinde Telia igen..

    Jeg har Onfone nu, super selskab, eneste hage, somm gør at jeg vil have en udbyder med butik, er at det er fandme besværligt at sende mobil til rep, ikke nok med at man skal betale for at sende den ind, man skal også overføre penge til dem, så de kan sende den tilbage igen, ellers vil de ikke begynde at lave den.. Feeeeed service haha


  • #22   24. apr 2012 Ja, E-mail er blevet mere acceptabelt idag. Men jeg har ikke sagt et abonnement op i mange år, fordi jeg har haft Telmore siden. Men fordelen ved anbefalet brev, er jo at de skal skrive under på at de har modtaget den opsigelse du sender.

  • #23   24. apr 2012 Så er der sgu noget galt med din mobil simon? For 3 har faktisk god dækning, de deler tdc net, der hvor de ikke selv dækker og det har jeg aldrig haft problemer med, har altid haft sindsyg god dækning..

  • #24   24. apr 2012 Thomas F : Aahhh. Oki. Ja det var jo smart. Så man jo sikker på de har fået det :o)

  • **FROST* *
    **FROST* * Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 80
    #25   24. apr 2012 Jeg har ikke haft nogen som helst problemer med Callme da jeg opsagde det smiley Jeg har Telmore lige nu og det fungere bare perfekt.

    3 giver jeg sgu ikke så meget for, da de snyder sygt meget med regningerne


  • #26   24. apr 2012 jeg har ahft 3 for mange år siden, og opsage miit abodoment ved dem,
    pga de var for dyre i forhold til andre selskaber,

    og det er med det numme ejg stadig har ved andet selskab,

    men mit 3 sim kort virker stadig, jeg kan stadig ringe og skriver fra det
    og når jeg ringer eller skriver, så kan modtage sen mit nummer,

    og det mystiske er at nogen med 3 abodoment, kun kan ringer til mit
    3 sim kort.

    og jeg har kontaktet kunde service ved 3 mange gane og forklarte dem det hele,

    men det fatter de hat af, mit sim kort eksister ikke mere så det kan jo ikke bruges,

    MEN DET KAN DET,

    så jo de har styre på tingerne


  • #27   24. apr 2012 Gm-Gangster _ : Det sgu da rart. Så det bare at bruge løs af det :o)

  • #28   24. apr 2012 Ja, bare brug løs. Det er kun rart når man kan snyde lidt til gengæld. smiley

Kommentér på:
3 mobil - Snydere!

Annonce