{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Sygemeldt - Hvad fanden skal man lave? {{forumTopicSubject}}

Dav BG

Jeg har været sygemeldt i over en månede nu.. Hvad fanden kan man lave?

Er ved at være træt af at glo tv og sidde ved computer. Udover det cykler jeg i skovene. Men har i andre alternativer?

Det skal foregå i nordsjælland eller i nærheden af s-tog eller andet offentlig transport da jeg ikke må køre bil lige pt, hvilket sætter mange begrænsninger. Udover det må det ikke være særlig dyrt da jeg er på sygedagpenge eller hvad det hedder.

Helst noget hvor man er aktiv, så man kan holde gang i kroppen og være klar til at arbejde igen, forhåbentlig i nær fremtid.
Men hvis der skulle være et spil man bare ikke må gå glip af, så kan man jo bruge aften timer eller de tidlige morgen timer på det smiley

Hvad har i af fede ideer?

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygemeldt - Hvad fanden skal man lave?
  • #1   2. maj 2012 Kommer nok ret meget an på hvad du er sygemeldt for..

• #2   2. maj 2012 Du kan komme og stille dæk på plads i mit værksted . haha

• #3   2. maj 2012 Hvis du må/kan cykle men ikke køre bil, så ville jeg egentlig osse gerne vide hvad du er sygemeldt for smiley

• #4   2. maj 2012 altså hvis man virkelig manger en time killer, så køb "Skyrim" til ps3, xbox eller pc. det tager hvertfald 200 timer og gennenføre smiley

• #5   2. maj 2012 adhd, har bare været 20år om at få stillet diagnosen da jeg ikke vidste hvad det var smiley

Så skal æde nogle piller der gør at jeg ikke må køre bil i den tid de skulle virke (ca 2-4 timer efter indtagelse). Men da jeg har det med at blive stoppet utrolig hyppigt af politiet, har jeg bare valgt at tage den sikre vej og ikke køre unødvendigt meget bil i denne periode, da pillerne ville vise positiv på en evt narkotest.

Oven i det var der også lige en blindtarmsbetændelse som krævede operation. Så må heller ikke lave for tunge løft. Det er dog ved at være hellet, og kan sagtens være fysisk aktiv.

• #6   2. maj 2012 Det er ikke selve "sygdommen" eller hvad man nu kalder adhd, men eventuelle bivirkninger fra pillerne der gør jeg ikk må kører.

• #7   2. maj 2012 Vaske min bil? Når man arbejder tæt ved havnen, så skider de s***** fugle på ens bil hele tiden smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #8   2. maj 2012 Kender følelsen, er selv sygemeldt på snart 2 år smiley PÆNT kedeligt i længden, dog må jeg køre, så hjælper da lidt, men dyrt i længden

• #9   2. maj 2012 Xbox smiley

• #10   2. maj 2012 Nu har jeg selv gået sygemeldt i 5 måneder, og jeg bruger tiden på at se film, serier, spille computer og tage hjem til vennner.. Dog er jeg også begyndt at kede mig en smule, men der er jo ikke så meget at gøre.. Jeg har fået klemt mit ben mellem en bil og en skraldespand, som stod op ad en væg, så jeg har en skadet menisk og et korsbånd, hvilket gør at jeg ikke kan holde til at lave noget fysisk og skal helst sidde/ligge ned, se det er kedeligt.. smiley

• #11   2. maj 2012 Jesper R

Så tror jeg sgu det er mere spændende at cykle i skoven smiley Medmindre der er betaling for det. Kunne da godt bruge et lille tilskud oveni sygedagpengene.

Men på den anden side, så synes jeg egentlig man får mange penge for at være sygemeldt?
    Har da råd til bil, husleje mad osv. Og har stadig et pænt overskud om måneden..
    Hvis ikke det var fordi jeg bliver idiot af ikke at ha noget at lave, så kunne man da leve fint af at være sygemeldt..

• #12   2. maj 2012 Plambech !

5 MÅNEDER?! Hvor længe har du igen?

Jeg har snart gået i 2 måneder tror jeg, og nogle dage er jeg ved at springe i luften.. Men det har selvfølgelig nok også noget med mit adhd at gøre.

Venter kun på at komme op på en dosis der virker så jeg kan få lov at lave noget igen smiley

• #13   2. maj 2012 Du går en tur og spiller disc golf.. det kan gøre i helsingør og fredtoften.. det er hyggeligt og man får gået nogle kilometer..
    Disc koster ca 100kroner så det er til at betale for alle.
    God bedring.

• #14   2. maj 2012 PoundedPie .

Har ikke xbox, men ps3.. Dog er det blevet for kedeligt. Jeg kan ikke sidde stille og spille særlig længe.

Piraten aka Mr. Chrstiansen .

2 ÅR!? Det ville jeg satme ikke klare. Det må nsæten være en arbejdsulykke eller lign?

Men ja, det må være rart at kunne køre. Jeg havde sgu taget mig en lang tur op igennem norge eller sverige hvis jeg ellers måtte køre..

• #15   2. maj 2012 daniel H

Kan du lige kort forklare hvad disc golf er? Eller er det så simpelt som golf med frisbee eller hvordan det nu staves?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
    #16   2. maj 2012 N B G L 2år ja, er osse ved at blive gal i skralden, savner at lave noget! Men kan ik rigtig komme igang, da jeg går fra ene operation til den næste smiley
    Dog ingen arbejdsskade

• #17   2. maj 2012 Piraten aka Mr. Chrstiansen .

Lyder satme neder! God bedring med hvad det nu er.

Ville også hellere end gerne arbejde, og føler også jeg kan. Det kræver bare lige at jeg kan få "chauffør" på da jeg er vvs'er.
    Og det er i min verden helt forkert at arbejde andre steder end sit arbejde når maner sygemeldt, selvom det er fristende.

• #18   2. maj 2012 Nogen der har flere ideer? Er godt nok ved at brække mig af kedsomhed.

• #19   3. maj 2012 Begynd og date en masse tøser og håb på at få et skrald fisse en gang i mellem...

Begynd og læs en masse bøger så du kan forstå kvinder...

• #20   3. maj 2012 xnxx.com

• #21   3. maj 2012 Tag ud at fiske smiley

Kommentér på:
Sygemeldt - Hvad fanden skal man lave?

Annonce