{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.993 visninger | Oprettet:

Ny karriere/karriere skift {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Det her er et af de mere seriøse indlæg af slagsen så venligst kun skriv hvis man tager det seriøst.

Jeg står i en situation hvor jeg er sygemeldt for anden gang på et år med stress. Jeg er uddannet pædagog og arbejder med udviklingshæmmede.
Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvorfor jeg har fået stress, men er kommet til et punkt hvor jeg er træt af aldrig at få lov til at gøre en opgave færdig, fordybe mig i en opgave og altid lave halve løsninger.

Det har fået mig til at tænke på at skifte karriere. Jeg bor sammen med min kæreste, vi har hus og bil, men ingen børn endnu.

Ja det er sgu nok et underligt sted at skrive om det på BG, men er motiveret for muligvis at finde en anden karriere vej som har med en af mine interesser at gøre så hvorfor ikke prøve her.
Jeg har interesse for mennesker, biler, bilpleje, elektronik, computere og den slags.

Da der er en milliard forskellige muligheder vil jeg høre her om I har nogle forslag og om andre har haft lignende erfaringer?

Rune

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny karriere/karriere skift
  • #1   2. maj 2012 Når nu du går op i bilpleje, så var det måske en overvejelse at blive klargørings mand evt åbne sit eget bilpleje center?

• #2   2. maj 2012 ja evt ta uddannelse som automontør på 1½ år og køre service, skift af bremser sporing osv

• #3   2. maj 2012 Hej Rune,

jeg kender godt din situation, hvor gammel er du ?

Mvh.

Kim

• #4   2. maj 2012 Jeg er en gammel sag på 33 snart 34 år.

Brænder bare efter at finde det rigtige arbejde. Går ikke så meget op i løn vil bare gerne finde en branche og et arbejde hvor jeg trives.

Mange tak for jeres forslag. Jeg vil helt sikkert kigge på dem og kom gerne med flere.