{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Bedste bil i har prøvet/kørt? {{forumTopicSubject}}

Hej,

En off topic tråd sen aften.

Hvad er den bedste bil i har prøvet at køre, og nævn gerne hvilke nogle i har prøvet at køre.

Min er Mercedes 190 2.3-16. På trods af den kun har 185hk, så er det bare et mesterværk af ren køreglæde.

Har været med i biler som BMW M5, Subaru Impreza, MitsMitsubishi Lancer EVO, Honde Integra med kompressor, og selv haft biler som BMW E36 325/328, Citroen Xsara 2.0 VTS (som kører mega godt!), Rover 220 Coupe turbo..

Er der en bil som har imponeret jer hvis man ser bort fra dem som har prøvet at køre i en Lamborghini eller lign? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste bil i har prøvet/kørt?
  • #1   3. maj 2012 Min BMW 740i.
    Uden tvivl den bedste bil jeg har kørt i.
    Græder hver aften over at jeg solgte den!

• #2   3. maj 2012 Har været i en M5, Cupra, flere forskellige. Men er nu så glad for min gamle Peugeot. Ved godt det ikke er en speciel bil, men for mig er det sku. Er sku glad for det gamle stykke jern. c",).

M5 sjov ja, men en e34 med 385 hk, bliver stadig for "vildt og dyrt til mig" Syntes det går for stærkt over de 240. Bryder mig faktisk ikke rigtigt om det. hehe

• #3   3. maj 2012 Min mors Renault megane cabriolet 2.0 16v Williams. tunet til 185 heste.. ned med taget og så bare trykke pedalen i bund! Sygt dejlig lyd! og næsten ingen kan følge med i lyskryds! smiley

• #4   3. maj 2012 BMW e34 525i 24v...

• #5   3. maj 2012 min egen supra (ren kraft og overskud og alt for fed lyd)

BMW e60 m5 ... den gang var jeg en ung ung knægt der fik en tur i den inden den var kommet ud i DK ..

ellers en ny a5 cab jeg havde lånt af min onkel en hel weekend for nogle somre siden .. alllt for nice ...

en tesla .... bare forde den er helt råden ;D

• #6   3. maj 2012 Har prøvet rigtig mange biler, både Mercedes AMG ML63, M6, Skyline R33 med 700+Hk, Lamborghini Diablo samt en masse nyere biler.

Men må indrømme at den bil jeg har været mest solgt i er en ganske almindelig E46 Touring 330d med chip, synes det var en helt fantastisk maskine smiley

• #8   3. maj 2012 Når man har kørt en rigtig single seater med 200hk til 500kg, slicks osv, så skal gadebilerne koste 7 cifrede beløb for at imponere, det er både godt og skidt smiley

• #9   3. maj 2012 Emil -> Den motor som ligger i Renault Magane Williams, Peugoet 306 206 GTi-6 og Xsara 2.0 VTS er også en fantastisk motor.

• #10   3. maj 2012 Ja jeg kan ikke være med på de hurtige - men Volvo S80 - XC90 - XC70 - Audi A6 2.4 TDI og så min egen smiley

• #11   3. maj 2012 Er virkelig glad for min 190e 2,3-16, forhåbentlig bliver den endnu bedre med en ordentlig undervogn! Og så er lyden fantastisk! Jeg vil nu også sige at det træk der er i en C63 AMG kombineret med bulderet fra V8'eren er helt fantastisk! Ville gerne prøve den på en bane engang..

• #12   3. maj 2012 Min svigerfar har lige hentet en 750Li med alt udstyr den er fucking sprød inden det lånte jeg hans 650'er, den køre okay, den er ikke konsekvent nok ! ..
    650'ern er fra 2009 og 750'ern er fra 2011 smiley

Det vildeste jeg har prøvet en tur i er en m5, det var dog en tur på 20min smiley
    Klart en bil jeg godt kunne smiley

• #13   3. maj 2012 Godt nok kun i forbindelse med prøvekørsel via arbejdet

Men Golf 5 GTI og Scirocco R-Line går sq rent ind hvergang..Perfekt motor, perfekt undervogn, perfekt styring..Det de eneste to biler der for mig til at holde begge hænder på rattet smiley

• #14   3. maj 2012 Ps havde 650'ern i ca 2 uger :b ..
    Plus passer den når de holder ferie smiley

• #15   3. maj 2012 BMW M6 og Range Rover Sport Supercharged
    BMW'en er jo bare gennemført lækker, går pisse godt og kører skide fedt..
    RR: jeg har sgu en svaghed for store møgkasser når alt kommer til alt, og den er bare toppen, jævnt hurtig, super lækker at køre i, kører pisse fedt og er bare lidt mand ! smiley

• #16   3. maj 2012 En af mine venners gamle Nissan Skyline R32 GTR med omkring 650 hk..

Fy for satan den var dejlig at kører i.. Alt sad hvor det sku og var nem at håndtere..
    Har fået mange ture i den og har lånt den en weekend (dog på lavt program så kun omkring 300 hk) men for satan der var spark i..

Ellers så kører en Sirocco fanme også godt...

Gider ikk engang lave en liste over hva jeg har prøvet at kører i men det er alt fra en Golf 2 til en Ferrari F430 Spider..

• #17   3. maj 2012 den bedste bil jeg har kørt i må sku i sidste ende være min egen bmw e34 525 24 v smiley
    elsker bare den gamle flyder smiley kører lige som den skal, alt sidder perfekt til mig, sidder skide godt, den er lydløs, er kvik også kan den bare ligge bred. hvad mere kan jeg forvente :'D

• #18   3. maj 2012 ikk dermed sagt at jeg kun har kørt i skod kasser, den helt nye mercedes e320 er en klasse for sig men det er sku bare ikke det samme som min egen smiley

• #19   4. maj 2012 Dejligt at se at folk ikke synes bedst om det vildeste og dyreste de har prøvet.

Er noget godt forkærlighed for de gamle "klassikere" imellem på trods af de taber på alle punkter på papiret smiley

Sjovt ingen har nævnt en Honda med VTi motor. Synes selv det er en skodbil da den er forladt for alt moment, men de har godt nok mange lovers smiley

• #20   4. maj 2012 Tror de fleste som nævner deres egen, fordi de har hjertet med.. F.eks. thomas D; E34 er helt sikkert en dejlig bil, men en 15 årig nyere bil kan umuligt kører dårligere..

Jeg synes selv min e30 var en fantastisk maskine samlignet med alder og værdi, men derfor havde jeg jo større køreglæde da jeg kørte E60 M5, E50 AMG, A8 4,2 eller A5 3.0 TDI.

• #21   4. maj 2012 Var også utrolig glad for min Celica men nogen gange gør kærligheden blind smiley (ikk fordi der var noget galt med den haha)

Altså det kan være man synes den faktisk kører bedre end den faktisk gør.. Fordi man virkelig elsker bilen smiley Så overser man lidt dens svagheder..

Biler er sku lidt som kvinder smiley

• #22   4. maj 2012 ja har da kørt i biler der kørte bedre end min egen men det er sku ikke det samme.
    sidder bare bedst tilpas i den gamle bimmer. smiley

• #23   4. maj 2012 Har fået en tur i en Ferrari f430 scuderia og den nye focus rs.
    Godtnok var den f430 brutal og voldsom, men den focus rs imponerede mig ud over alle forventninger, ren køreglæde.

Min egen impreza fra 2002 er en bil som jeg tit har svært ved at hoppe ud af, og lave noget andet, for jeg føler mig 100% tilfreds når jeg kører i den, brutal men samtidig smuk lyd fra motoren, tidsløst udseende, køre egenskaber der sidder i skabet, og så får den smilet frem HVER gang jeg er ude og køre, selvom det bare har været en tulletur. Fantastisk maskine! Sælger den aldrig! smiley

• #24   4. maj 2012 Rasmus - Sådan har jeg det lige nu med min, er bare desværre nød til at sælge min snart, føles af helveds til, har haft min TS4 i 5 år nu, kørt perfekt konstant, men nu er det desværre tid. Kniv lige i hjertet, gør sku ondt. smiley

• #25   4. maj 2012 En Omega 3000 24v, ligger højt på min liste.. Sikke en maskine..

• #26   4. maj 2012 Hmm, det er jo svært, taler vi komfort, så er det nok mercer! Ellers vil jeg sige min egen mkiv`er, eller en A6`er, 4,2 ltr(mener jeg den var på) - Gal der var ryk i banditten, men specielt komfortabelt var den nu ikke! Så det kommer an på hvad man søger!

• #27   4. maj 2012 EN af de bedste biler jeg selv har kørt må være en insignia opc, den går altså ganske fornuftigt

• #28   4. maj 2012 Min gamle mustang da den fik 17" på i sin tid, ellers min brors gamle vette.

• #29   4. maj 2012 Så må det blive den der Range rover sport.

jeg husker ikke helt motoren
    Men det var noget V8 med kompressor.

Hehe den bil kunne nu godt trække skindet af en kop kakao :-).

• #30   4. maj 2012 1000hp skyline smiley
    kørte selv smiley
    og 1187hk supra i sverige. den dag jeg fik kørekorte smiley Fedeste dag i mit liv smiley tak til min gamle ven magnus som jeg desværre ikk snakker med mere. :S

• #31   4. maj 2012 Min gamle Saxo....

• #32   4. maj 2012 En bentley cab sports model, ejer sagde at den havde kostet lige omkring 7 mill! smiley

• #34   4. maj 2012 Patrick: ja det kan godt give nogle søvnløse nætter, når man ved at man skal af med noget, der står en meget nær. For man får aldrig en bil der kører lige så godt, selvom man køber en model magen til. Men så er det bare med at tage en masse billeder af den, som man kan se tilbage på smiley

• #35   4. maj 2012 Nicklas, nu er det heldigvis ikk momentet der er afgørende om en bil er sjov eller ej, så er der jo ingen motorcykler der ville være sjove, ej heller en F1, at en vti ikk bliver nævnt skyldes nok at honda folket er realistiske og har prøvet sjovere biler, og ikke halv døde bmwer 2,5 osv

• #36   4. maj 2012 Ja nu har jeg ikke prøvet så mange men den bil som jeg virkelig har minder om da jeg lånte min kammerats Opel hehe

• #37   4. maj 2012 Har prøvet alle mulige igår vendte jeg en tur i en
    Ny opel ampera elbil,

• #38   4. maj 2012 Honda civic hybrid også smiley

• #39   4. maj 2012 A6 C6 med alt udstyr og med af de store benzinere i og tomatgear...

Det er ikke den hurtigste jeg bar prøvet... Men fuck hvor det bare glider lækkert både i trafik og på autobahn...

Synes slet ikke den nye kører lige så godt... den er blevet for hård i undervognen og for plastic agtigt indvendigt.

Derudover er bilen ikke for stor til at den er svær i den tætte trafik men alligevel stor nok til at man kan være i den, om man er alene eller 4 personer.

• #40   24. maj 2012 jeg må sku sige at en mini fra zcars er det vildeste jeg har prøvet!!!!

• #41   15. aug 2012 audi a8 4,0 tdi.. chip tunet.. føj det er lækker vogn! kørte ikke selv, men sad bag i og ved siden af...
    satan det er ren lukus smiley

har været med i. dodge viper, ferrari 360 spider, r8 (os rigtig lækker)

drømmer lidt om en Audi RS6 eller en 9ff gt9-r er os ret lun smiley

• #42   15. aug 2012 af mine egne biler har jeg nok været mest glad for min opel astra g 1,6 16v.. hold kæft de dæk kunne ryge smiley

har ellers haft golf 3 gtd, golf 4 1,8 20v og seat toledo 1,9 tdi os meget god bil smiley

• #43   17. dec 2012 Min gamle 406`er smiley den var perfekt til mig og meget pæn og jeg ANER IKKE hvorfor jeg fik en anden smiley

• #44   17. dec 2012 Audi A8 6.0 W12 - Kombinationen af første klasse - og en R8!

Egne biler; W210 E300 smiley

• #45   17. dec 2012 W211 E55AMG Klemann trimmet med 700 er den bil uhyggelg hurtig. desvære var den ikke så velholdt som den burde
    W211 420CDI V8
    W124 hvis de er vellholde er alle sammen super dejlige at kære i.
    W123 2.0, satmer hyggelig
    W220 S500 alt i udstyr som bare glider afsted med en V8´er sovende ved 2200omdrejninger ved motorvejs kørsel
    Corolla E9 GSI
    E39 520I ikke nogt specielt men forhelved den er lækker.
    Honda Accord 2.0 DX fra 90. lækker lav vogn
    Honda Acoorc 2.3i 2003´er bare en super lækker bil
    Kia Procee´d 1.6CDRI (Alle knapper osv sad precis som de sku. følte mig hemme efter 1minut.)
    har kørt rigtig meget forskelligt. og mange af dem har sat sine spor det var de første der kom op i hovedet

Kommentér på:
Bedste bil i har prøvet/kørt?

Annonce