{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.438 visninger | Oprettet:

Ferie i August..? Hvorhen? {{forumTopicSubject}}

Hey Hey...

Mig og Damen skal på Ferie i august måned.

vi har valgt Grækenland, men hvad kan i anbefale??

Har prøvet Korfu, Rhodos og Kreta... Men er der andre øer der er værd at besøge?

Eller har i et helt andet sted i verden, der er et besøg værd??

Budgettet ligger på omkring de 10.000,- for begge to og helst All Inclusive smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie i August..? Hvorhen?
  • #2   9. maj 2012 Tja, Cypern er ok, det blæser bare altid...

• #3   9. maj 2012 Marmaris i Tyrkiet! Man blir forelsket i stedet, den første dag man er der! smiley

• #5   9. maj 2012 Vi skal 4 personer afsted, det er godt nok bare til Ungarn, vi flyver derned, tager 2 overnatninger i Budapest på hotel, så har vi lejet en bil i en uge + sommerhus hvor der er 200 meter til bad og 100 meter til byliv med diskoteker, alt i alt med benzin til lufthavn , p-plads og alt andet skal vi giv lige under 1500 pr. Person for 10 dage, det er sku en billig ferie.
    Men hvis det skal være charter sku i prøve Tyrkiet..

• #6   9. maj 2012 Cypern den sydlig del. Rigtig lækker, Varmt. været der 2 år i træk. Dog tager vi til Kreta i år

• #7   9. maj 2012 Marmaris i Tyrkiet er det væreste sted på jorden at holde ferie i.. det er ligesom at rejse til England, eller være i Dk med godt vejr for den sags skyld.. Danske hoteller, dansk mad, personalet prøver at imponere en ved at snakke dansk wtf ?!

For 10k kan man komme til Dubai (2 personer med fly og hotel) og det er skide billigt at være der..

• #8   9. maj 2012 Kos eller Cypern, men der er rimelig dyrt i grækenland...

Vis i tænker tyrkiet så vælg icmeler i stedet for marmaris, byen er hyggeligere, og det tager kun 15 min med taxa/dolmus til marmaris vis man vil se turist meka smiley

Men skal der ske noget og være gang i den kommer man ikke udenom de store turist steder marmaris og alanya

Man kan også vælge egypten, luftfugtigheden er bedre end i tyrkiet og strandene/vandet er kanon... Rimelig nemt at finde store hoteller med alt incl hvor man næsten ikke behøves gå uden for hoteller vis man er til sådan noget...

• #9   9. maj 2012 Vores familie har lejlighed i alanya, og kan kun sige at vi aldrig er dernede i slut juli / start august... Der er det efter min mening alt for varmt - nærmest ulideligt... 40-45 grader i skyggen...

• #10   9. maj 2012 vi har været på sakynthos, og må virkeig sige det det mest fantastiske sted jeg har været, byer ud over kanten på klipperne, gammel vulkan ø, fedt !

• #11   9. maj 2012 anders. Vi har kigget meget på Zakynthos... Og det er der vi hælder til nu, da det ser mega lækkert ud...

Cypern siger mig ikke lige noget...

Og Egypten har jeg været 3 gange, så det er også en No go... Ikke fordi der er noget galt med det, men man skal jo se noget nyt smiley

Det skal både være lidt badeferie, men der skal også være noget kulturelt at se på smiley

• #12   9. maj 2012 niels, kan sagtens anbefale det, virkelig en smuk ø, det en gammel vulkan hvor ligesom midten er sprunget væk engang så det en klippe ø og stranden er sorte som os er specilt, med det fordi det er vulkan sand..

men vi lejede en cap der nede og lå og kørte rundt og så det vi ville istedet for sådan en plalagt turist tur smiley

• #13   9. maj 2012 hov nu skal jeg lige passe på nu blander jeg to ø'er sammen smiley

• #14   9. maj 2012 http://www.google.com/search?q=thira&hl=da&client=safari&rls=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=W1qqT7rBM4qF4gSYu5C_CQ&ved=0CJsBELAE&biw=1257&bih=566

det er den her ø jeg snakker om smiley
    har os været på sakynthos men syntes denne er bedre, santorini

• #16   9. maj 2012 Selvom Cypern ikke siger dig noget, så vil jeg også anbefale den, i den sydlige del( den græske del), har været der to gange, og det er bare alt for lækkert med rigtig lækkert vejr, rigtigt varmt, og stadig noget at se.
    Man kan tage rundtur på cypern hvor man ser det hele, hvordan deres "gårde" er, man kan komme helt til grænsen til den tyrkiske del, hvor man kan se farmagusta, eller spøgelsesbyen som de kalder den, hvor der ikke bor nogle mennesker. lidt spooky smiley og så er der nogle steder man kan komme ud og bade eller dykke i det mest klarer vand, hvor man ved klipperne kan står og se ned til bunden af vandet, selvom der måske er 40 meter ned til bunder.

• #17   9. maj 2012 Mirza: det er jo som man ser det, jeg var dernede sidste år, og det var i slutningen af højsæsonen, men jeg syntes nærmest der var menneske tomt for turister? Men det kommer vel også an på hvor man bor i marmaris, vi boede på club aida ca 1000 meter fra stranden. Og jeg må nok indrømme at jeg faldt pladask for stedet smiley
    Lækkert vejr ( 35-45 grader, lige mig) Go mad, venlige folk, basaren, prutte priser, deres dolmus system.
    For mig var det et stort hit at komme derned smiley

• #18   9. maj 2012 Der skal mere end lækkert vejr før jeg bliver "solgt"

Har indenfor de sidste 2 år været i bl.a. Brasilien, Cuba, Mexico, Thailand, USA, Dubai, Tyrkiet, Syrien, Kroatien, Italien, og der er godt vejr alle de steder, men steder i Tyrkiet såsom Marmaris er bare for langt ude imo.. men hver sin smag smiley

• #19   9. maj 2012 Hold da kæft, du får set den store farlige verden smiley

• #20   9. maj 2012 Det er så det den negative del af det c"), på Cuba og i Mexico blev vores tlf og noget tøj stjålet, og i Brasilien blev jeg røvet af 3 hjemløse med kniv på åben gade lol..

Det var et sidespring, min pointe med Tyrkiet er at turiststederne har mistet sin Tyrkiske charme og det er sgu lidt trist.. men hvis man vil ligge på stranden, spise god mad og feste om natten så er det et fint sted..

Kommentér på:
Ferie i August..? Hvorhen?

Annonce