{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Skyrim no cd crack {{forumTopicSubject}}

Jeg købte forleden skyrim, men mit cd drev valgte så lige at fucke. Fik så købt et eksternt cd rom drev og fik installeret spillet. Desværre vidste jeg ikke at det eksterne cd drev skulle bruge 2 usb porte for at fungere. 1 data og 1 forsyning. Så nu står jeg uden nogen ledige usb porte i min pc, til en mus. Derfor leder jeg efter en no cd crack så jeg igen kan få lov at bruge min mus.. er lidt øv at spille sådan et spil med mousepad smiley

nogen der kender en no cd crack som virker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skyrim no cd crack
  • #1   22. maj 2012 brug steam .... der skal du kun intaste cd key også kan den downloade det fra nettet til dig ..

• #2   22. maj 2012 Flemmin N .. Hvad f*** mener du.. spørger i off topic og har mit på det rene så hvis ik du har noget konstruktivt at byde ind med.. du fanger det nok.

Michael C.. nu har jeg installeret det fra cd.. skal jeg afinstallere og geninstallere fra steam så?

• #3   22. maj 2012 Flemming N:
    en no-cd crack er IKKE ulovlig og IKKE et brud på copyright loven... sæt dig ind i sagerne hvis du skal kaste rundt med dem..

umiddelbart kan jeg ikke finde nogen no-cd crack rundt omkring, så tror eventuelt du skal prøve gennem steam...
    jeg har selv spillet med no-cd crack, men det var en jeg fik med da jeg hentede spillet...

• #4   22. maj 2012 Gør evt. som Michael C skriver, hvis det kan gi' sig.

• #5   22. maj 2012 ja det er bedst , men det kan være det er muligt at flytte alle mapper osv ind under steam\steamapps\DitBrugernavn\

ville anbefalde fresh download. og derfra kører det no cd, jeg købte det i steam store og det virker bare smiley uden de lorte cd/dvd skiver der bliver ridsede osv osv :D..

goodluck

• #6   22. maj 2012 Takker Michael.. prøver at geninstallere skidtet

• #7   22. maj 2012 At påstå det ikke er ulovligt at ændre på exe-filer for at kunne starte et spil op, det er simpelthen på grænsen til idioti.

• #8   22. maj 2012 So fuckin what... der er jo ingen der kommer til skade.. og når jeg har betalt for spillet, vil jeg skide på hvad jeg må og ikke må med filerne. Spurgte bare efter lidt hjælp til at komme til at spille mit nyindkøbte spil.

• #9   22. maj 2012 at du gider...

• #12   22. maj 2012 en no-cd crack bryder IKKE copyright loven og er derfor ikke indefattet af reglen om beskyttet indhold Flemming... ! så at du poster det der er tåbeligt...

Tonser Tonny:
    og hvilke regler bliver brudt ved det... ? copyright loven bliver ikke brudt, det ER idioti at påstå det...

• #13   22. maj 2012 det er desværre de her HA'er på siden som desværre mangler lidt fut i øverste etage... det er ikke dem alle, men nogen af dem burde ikke have en computer...

en no-cd crack bryder ikke copyright loven, om den bryder en eller anden random lov ved jeg ikke da jeg ikke kender til sådan en lov... men jeg bruger da selv no-cd crack til stort set alle mine spil da jeg ikke gider til at skifte mellem cd'er hele tiden...

• #14   22. maj 2012 man må ikke ændre på spillet kode og det gør du ved at lave om på en .exe men for min skyld så burde det være lovligt smiley der er ikke noget værre end at holde styr osv på de skide skiver !

Kommentér på:
Skyrim no cd crack

Annonce