{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

fup eller ikk? {{forumTopicSubject}}

hej, det fordi jeg har oprettet en annonce på gul og gratis på min ht´c evo,

også er der en som skriver til den at hun var interserret og om jeg kunne sende hende en mail,

Men hun skriver dette til mig, læs det godt igemmen,
er det bare en som vil tømme ens bank konto

Hej, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail. Jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg vil have dig til at fragte denne post direkte til min datter, der er i øjeblikket på et landbrugsprojekt i Nigeria blev hun udstationeret der i sidste måned. Jeg vil denne pakke til at være hendes fødselsdagsgave. Jeg er en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Færøerne til et erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om guloggratis.dk at det er let at købe og sende hele verden, så jeg vil gøre betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu er disse oplysninger til at sætte mig foretage betalingen. Jeg vil virkelig sætte pris på det, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark, fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønsker hende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...

2. Transport omkostninger til min datter i Nigeria ....

3. Samlede omkostninger.

Jeg afventer deres hurtig respons, så jeg kan lave min betaling for dig at sende det til min datter.

Med venlig hilsen,

Mette Jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fup eller ikk?
Kommentér på:
fup eller ikk?

Annonce