{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "DHB og Tatto"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DHB og Tatto 2012.
  • #1   28. maj 2012 så vidt jeg ved kommer du gratis ind endnu på en dhb tatto

• #2   28. maj 2012 For jeg har os overvejet at få lavet en ind i den and jeg har! smiley

• #3   28. maj 2012 Så sæt dig ned og overvej det nøje igen..

• #4   28. maj 2012 Fedt med DHB tatoo, det siger da mere om en selv, ens liv interesse ungdom end tribal, navne, fugle mm gør smiley og så er det tilmed et fedt logo

• #5   28. maj 2012 Render du også rundt med en tatoo hvor der feks står jelling festival ?
    Dem der får lavet en DHB tatoo er dem der drikker sig i hegnet hele weekend, og ikke kommer der for og se race.

Kender MANGE der deltager i race, INGEN af dem har en tatoo, total taber agtigt.

• #6   28. maj 2012 K-Finn
    jeg skrev os bare overvejet! ikke at jeg vil gøre det! .
    og dem der får lavet DHB tatto, er squ ikke altid bare dem der komme for at drikke sig i hegnet osv.

Men hver sin mening om tingene, og det er jo okay at debattere om det, jeg spurgte nu os bare om det stadig virket smiley

• #7   28. maj 2012 Jeg drikker mig ingensteder hver weekend smiley

Dem som deltager i Race kan jo heller ikke deltage i race gratis med en DHB tatoo, så det kan også være en årsag smiley

Der er også forskel på folkegrupper, og hvad man synes er "streeeet" og hvad man kan blive imponeret af smiley

• #8   28. maj 2012 Nikolaj: Enig, hver sin mening, det var skam også bare min.

Tro mig dichael, der er INGEN der bliver imponeret af en DHB tatoo.

• #9   28. maj 2012 Jeg gør smiley Jeg synes det ser godt ud ! Lækkert motiv !

Der er jo folkegrupper som mig og mine venner som ikke er så kræsne og dømmende, jeg tager det som det kommer, ikke noget forudintaget.. smiley

• #10   28. maj 2012 Er man dømmende, fordi man syntes det er dumt og male sig, med sådan et useriøs logo, kunne MÅSKE forstå hvis du skrev GATEBIL.NO.

• #11   28. maj 2012 Well nok om det, who cares

• #13   28. maj 2012 Er enig med k finn, sådan noget useriøs druk festival som DHB er da for plat at få tatoveret, det handler jo mere om druk og patter end biler efterhånden, så kan man lige så godt få skrevet ibiza 2005 da..

• #14   28. maj 2012 Jeg synes du skal få tusset dhb mellem ballerne.

1) det kunne være guld at se dem der tjekkers ansigt når du exposerer den
    2) så er den jævnt godt gemt væk udenfor sæsonen

MEN husk på de muligvis stopper med gratis indgang for DHB tat's om et år eller to.

• #15   28. maj 2012 Simon B - For nogle er det måske mere om druk osv. men nogle tager jo til DHB for at se biler, for at se drift, for at opleve DFB. Det er jo mange drenges hobby, at lave/gejle/tune biler efterhånden (: Men sådan er det jo nok smiley

Carsten - Ja, os derfor jeg spørger om det stadig virker, for har allerede hørt noget om at de vil stoppe det osv :P..

• #16   28. maj 2012 Ja, man er dømmende når man dømmer folk ned i rang på grund af noget man ikke selv kan li ! smiley

• #17   28. maj 2012 Ja du har ret.
    Kan så fortælle dig, det meste af dk er dømmende på netop dette punkt tror jeg smiley

• #18   28. maj 2012 http://hamlethamster.files.wordpress.com/2010/08/commercial_baby.jpg

Det her skulle vel aldrig være din makker? Han mangler bare cult-tatoveringen...:-D

• #19   28. maj 2012 ja, og har også venner som taler ned om ting, jeg tager det ikke så tungt, er meget åben overfor nye, anderledes, mærkelige ting smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #20   28. maj 2012 Nikolaj synes det lyder mest som om du vil have den lavet for at komme gratis ind. Og ikke fordi du egentlig kan lide DHB logoet.

Og i så fald burde du overveje det meget.

Men fred være med det. Hvis du mener det er værd at rende rundt med resten af livet blot for at komme ind på DHB.

Personligt betalte jeg heller de småpenge. Men er så heldig at jeg slet ikke behøver bekymre mig om det da jeg slet ikke gider DHB smiley

• #21   28. maj 2012 Casper - det er sådan jeg godt kan lide vmax logoet smiley nu spurgte jeg mest bare pga. min ven har en, og jeg havde hørt det vil stoppe snart smiley ..
    og har skam os betalt de småpenge for billetten, der er ikke noget der, jeg spurgte jo kun smiley jeg er stadig ved overvejelsen :). og der kan jeg være længe..

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #22   28. maj 2012 Troede faktisk det var DHB logoet man skulle have.

Men som sagt fred være med det. Og hvis du gør det så fair nok. Et eller andet sted er det friskt nok. Ville bare aldrig selv gøre det. Ikke at jeg er imod sjove tusser. Men lige det logo ville jeg ikke pynte min krop med smiley

• #23   28. maj 2012 Casper - Det jo det. kan ikke huske om det er Vmax-DHB man skal have stående, eller bare DHB eller bare VMAX :). men det er nu fint nok, man kan jo lave det til sit eget, ved at lave logoet om, bare der står det samme? smiley
    Jeg har heller intet imod sjove tattos, har selv fået pyntet lidt på røven smiley det blev til en sur And :p.. såe.

• #24   28. maj 2012 K-FINN .
    ikke en du ide. så slipper man for klistermærkerne på bilen...

• #25   28. maj 2012 det nyeste V-max på side 35 under punkt 06 står der at man kan komme gratis ind med en DHB eller V-MAX tattoo

• #26   28. maj 2012 Mener det er ligegyldigt om der står Vmax-DHB eller Vmax eller DHB.

Skal selv have lavet en DHB tattoo her inde for det næste år, om det giver gratis adgang eller ej det er sku lige meget men laves skal den da smiley
    men overvejer stadig hvor den skal være overvejer lidt håndledet med ved sku ikke helt i nu om det skal være der

Betaler gerrne de 500-700 kr for at komme ind men selvfølgelig hvis den ville give gratis afgang ville jeg da benytte mig af det.

for nogle er DHB druk og damer for nogle af os andre er det ræs, drift, brænder og DFB ++ alle de andre fede biler der er på pladsen. ikke at jeg ikke drikker når jeg er der for det gør jeg men jeg følger lige så meget med i ræs osv der nede.

GOD DHB TIL JER ALLE og husk regn tøjet og lidt ekstra tøj for de lover regn og kun 15 grader og nat temp. på 5 grader

Kommentér på:
DHB og Tatto 2012.

Annonce