747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Le mans om 14 dage.. Skal du derned?? Le mans om 14 dage.. Skal du derned??

Glæder mig som en lille dreng til juleaften. Vi kører tirsdag aften og er dernede onsdag. Håber at Tom vinder i år. Statestikken siger jo at enten vinder han ellers udgår han og han udgik sidste år, så håber på sejr. Skal du derned og hvad glæder du dig til og har du et fif til noget som skal opleves/prøves og det kan tåle at andre kan få samme fornøjelse, så skriv.. Gad godt en helikoptertur men ved ik hvad det koster dernede??

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Le mans om 14 dage.. Skal du derned??
  • #1   28. maj 2012 Det bliver heller ikke i år desværre smiley
    Men håber seriøst at jeg kan komme afsted næste år i stedet ! smiley
    Og go tur, det er en alt for fed oplevelse !

• #3   29. maj 2012 Hva dato er det, det bliver vist på tv? og ved i om tv2 viser det eller?

• #4   29. maj 2012 Jeg skal derned for første gang. Glæder mig helt vildt til turen og oplevelsen ved det hele. smiley

• #6   29. maj 2012 self skal vi dernedover i år også, regner med at være det i løbet af onsdagen.

der er jo sket mange ting til i år både det an peugeot ikke længere kører men også de nye teams og de nye klasser og en masse ændringer i reglementet, så tror sgu nok det bliver et spændende race. ikke mindst med audis quattro på 2 af bilerne det glæder jeg mig til at se om det virker og hvad det gør ved dækkene. test tiderne indtilvidere siger jo det virker fanens godt.

• #8   30. maj 2012 Rasmus, så kommer vi til at være i samme lejr. Kim H glæd dig. Det er fedt det hele, stemningen, bilerne, det hele.. Turbo, hvad giver du for billetten?? Vi rejser igennem K-rejser, som vi også rejste med sidste år og vi var godt tilfredse med dem så vi tager dem igen..

• #9   30. maj 2012 Min kone giver turen. smiley men den kostede 3500kr tur retur.

• #10   30. maj 2012 Glæder mig nu osse som et lille barn.

• #11   5. jun 2012 Jeg skal for 3 år i træk derned med 3 venner. Vi køre torsdag til Flensburg hvor vi har lejet en 740d ( gjorde vi også sidste år) så er vi dernede fredag morgen. Sidste år kom vi af med 2650 kr pr. Mand ALT inkl. Så det er sq ikke så dyrt. Billejen koster os 3200 kr. Men det er sq også mere spændende i en BMW til 2 mill en ens egen vogn. Hvor skal man tage hen fredag til crazy friday?

• #12   7. jun 2012 Nu skal jeg afsted for første gang. Hvad skal man tage med af penge? Er på banen fra fredag til mandag. Regner med 2500 3000. Skal jo have morgenmad middag mad og aftensmad samt måske købe en ting eller to til familien derhjemme. Strækker det eller skal man have mere med? ?

• #14   7. jun 2012 Det lyder rimeligt men der er som skrevet automater dernede.. Husk at se de forskellige stande de forskellige fabrikker har. Der er nogen fede biler imellem samt biler som ik har haft Premiere endnu..

• #15   7. jun 2012 Så går jeg ud fra det og som i siger så kan man altid hæve yderligere. smiley

• #16   8. jun 2012 Hvad så med strøm? Tænker på og få opladet sin telefon. Eller skal man tage ekstra batterier med? Og er der nogen der har prøvet og køre i bus derned ? Pauser osv. Er jo helt grøn. smiley

• #18   8. jun 2012 Skal afsted med grand prix tours må se hvad der er dernede.

Kommentér på:
Le mans om 14 dage.. Skal du derned??

Annonce