1.596 visninger
|
Oprettet:
PC problem, gul i stedet for hvid i billedprogram? {{forumTopicSubject}}
I Windows Billedfremviser plejer baggrunden at være hvid. Men efter at jeg har haft min telefon forbundet til pc'en via usb kabel, så har jeg nu en gul farve der, hvor der tidligere var hvid farve (kun i billedfremvisning).
Hvordan får jeg min pc tilbage til den gamle tilstand?
Jeg opdaterede engang til en skærmdriver, som Windows selv anbefalede. Big mistake! Det gav mig netop denne fejl. Det lykkedes mig at afinstallere skærmdriveren og tilbage kom den hvide farve. Men nu har jeg jo ikke installeret nogen driver? Jeg har blot haft min tlf. forbundet til pc'en. Så hvad gør jeg så...?
Nogen der ved?
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
Du skal ind i indstillingerne et sted og fjerne det farvetema som der hedder noget med samsung (eller hvad din skærm nu hedder) og bare vende tilbage til window's eget farvetema.
Jeg prøver lige at finde en guide, 2 sec.
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 192
Menuen start > programmer >Tilbehør > systemværktøjer > systemgendannelse
maj 2007
her er der en fin guide
maj 2007
sep 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 192
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
Jeg har fulgt instruktserne i linket, men har et problem til allersidst. Når jeg står i "Devices" (på min pc "Enheder" og har markeret: Samsung - Natural Colour Pro 1.0 ICM, så er "Fjern" knappen nedenfor grå og jeg kan ikke trykke på den?
Går jeg over i "Alle profiler" fanebladet og scroller ned til samme tekst, så er "Fjern" knappen pludselig til at trykke på. Jeg turde ikke trykke, men det er vel det samme jeg gør, hvis jeg trykker derinde, ikke også?
MANGE TAK for hjælpen! Det er fandme super, at man kan få hjælp til både pc og alt mulig andet her på BG.
maj 2007
Det er ikke Samsungs fejl, det er Microsoft der ikke forstår at adoptere en true color profil, så skyd ikke skylden på Samsung
Jeg har selv Samsung, og kan LET købe en næste gang, også pga. dette lille problem Det er kommet pga. en MS update de ikke fatter at rette op på.
Men bare slet den profil og kør på en standard profil, det burde løse problemet.
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
PC problem, gul i stedet for hvid i billedprogram?