3.747 visninger
|
Oprettet:
Når jeg nu skal ringe til Tyrkiet (Hjælp).. {{forumTopicSubject}}
Hvilket ikke er noget jeg har gjort voldsomt meget i før, så er jeg ikke helt inde i, hvad der er mobil og fastnet.
Og det nummer jeg skal ringe til, ser sådan ud : 0 (532) 465 91 61
De cifre der er nævnt i parantes, er vel også nogle jeg skal taste ind, eller ??
Men hvad skal jeg helt nøjagtig taste, for at få "ram" på den tyrkergut ??
Håber på nogle kompetente svar.
feb 2008
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 187 Svar: 2.110
apr 2006
Følger: 72 Følgere: 70 Biler: 4 Emner: 72 Svar: 409
Med Zerocall Free behøver du hverken købe taletid, indtaste pinkoder eller tanke op. Du kan bare ringe til vores opkaldsnummer og derefter kan du så tale med din familie og venner i 60 destinationer til 0 øre*.
Sådan fungerer det
1. Send sms med teksten “213001? til 42420321
2. Du modtager en registreringsbesked
1. Ring til vores hovednummer: 25998891 (Du betaler lokal mobil takst for at ringe til vores hovednummer)
2. Indtast nummeret du ønsker at ringe til (husk at afslutte med #)
3. Tal med din familie og bekendte til 0 øre i timevis
Listen over de 60 destinationer
Nedenstående destinationer kan du ringe til 0 øre*. Der er tale om opkald til fastnet, med mindre andet er angivet*.
Argentina, Australien, Belgien, Brasilien, Canada, Canada – mobil, Chile, Colombia, Cypern, Estland, Frankrig, Grækenland, Holland, Hong Kong, Hong Kong – mobil, Indien, Indien – mobil, Irak, Irland, Island, Israel, Italien, Japan, Jordan, Kina, Kina – mobil, Korea South, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Makedonien, Monaco, New Zealand, Norge, Pakistan, Pakistan – Mobil, Polen, Portugal, Rumænien, Rusland, Schweiz, Singapore, Singapore – mobil, Slovakiet, Slovenien, Syd Afrika, Spanien, Sverige, Storbritannien, Taiwan, Thailand, Thailand – mobil, Tjekkiet, Tyrkiet, Tyskland, Ungarn, USA, USA – mobil og Østrig.
*Du skal betale lokal mobil takst for at ringe til vores hovednummer.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 83 Biler: 2 Emner: 1.337 Svar: 6.814
Takker, ved du, om det er et mobil el. fastnet nr ?? (lige så jeg er forberedt på regningen ;o) )
feb 2008
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 3 Emner: 187 Svar: 2.110
Når jeg nu skal ringe til Tyrkiet (Hjælp)..