{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.588 visninger | Oprettet:

Ingen kontrakt - opsigelse {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Jeg står i den situation, at jeg hurtigst muligt skal ud af mit nuværende firma, da jeg har fundet ud af at forholdende er helt ude i skoven. Jeg har allerede fundet mig et nyt arbejde, som står klar til mig, lige så snart at jeg er fri af det gamle.
Mit spørgsmål er nu som følgende: kan jeg bare pakke sydfrugterne med det samme og smutte, nu da min chef aldrig er dukket op med en ansættelseskontrakt, som jeg skulle skrive på? Eller er jeg tvunget til at blive 10-14 dage endnu?
Jeg arbejder som elektriker, og er medlem af DEF. Det nuværende firma er medlem af Tekniq.

Håber at i kan hjælpe, nu da mit forbund ikke var til megen hjælp.

Vh. Andersen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen kontrakt - opsigelse
  • #1   20. jun 2012 Smut du bare... ingen kontrakt underskrevet, ingen binding:-)

• #2   20. jun 2012 ingen aftale ingen kantrakt
    Men der er en chance får du ikke får din sidste løn

• #3   20. jun 2012 hvor længe har du været ansat?

hvad er normalen for opsigelsesperioden fra medarbejders side i branchen?

er du i lære?

• #4   20. jun 2012 nu er det sådan at hvis man har fået 1. lønseddel og løn, samt ikke haft nogle indsigelser mod denne, så er det de generelle og vanlige minimums forhold der gør sig gældene.

• #5   20. jun 2012 Altså.. nogle dukker bare ikke op på arbejdet . også springer over i det andet .. men.. du kan være uheldig ikke og få pengene fra det gamle..

Men sig til chefen du vil have en fyreseddel ? eller hvor længe har du været der ? .
    Men så længe du har et arbejde i baghånden . så kommer du ikke i karantæne .

lig en seddel i firmaet at du ikke kunne holde ud og være der smiley