{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Pollen allergi, lægen har ikke tid?! {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer rigtig meget med pollen og græs allergi. Mit øje er helt lukket og nyser 200 gange i døgnet. Og jeg arbejder som havemand, uheldigt. Var hos lægen, men de er fuldstændig booket indtil næste uge. Man kan købe midlet på apoteket. Og så er det jeg tænker, kan man stikke sig selv? Eller hvad gør jeg? Det vildt irreterende det her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pollen allergi, lægen har ikke tid?!
  • #1   20. jun 2012 ja gå på apoteket og sig du skal have nogle 20 eller 30 mg piller mod allergi har det samme problem smiley

• #2   20. jun 2012 Det hjælper ikke. Kun en sprøjte virker. Fik en sprøjte sidste år som hjalp meget. Piller hjælper ikke mod mig.

• #4   20. jun 2012 Ja det må siges at være akut det her. Men sekretæren er meget stædig. Men fuck i helvede det er provokerende det pis.

• #5   20. jun 2012 Hvis du skal stikkes i en åre er det bare ind på vesterbro og spørge om hjælp.
    Hvis den bare skal i kødet, så er det jo bare i låret med den, det er nemt nok, det har jeg prøvet. Godt nok kun med saltvand, men det er mindre vigtigt.
    Bare lad være med at tænke over hvad du laver lige inden du stikker.

• #6   20. jun 2012 Bor i nordjylland : ) .. Kan ik huske om det skal i åren når det er mod pollen. Nogen der kan svare på det?

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012