{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

Pollen allergi, lægen har ikke tid?! {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer rigtig meget med pollen og græs allergi. Mit øje er helt lukket og nyser 200 gange i døgnet. Og jeg arbejder som havemand, uheldigt. Var hos lægen, men de er fuldstændig booket indtil næste uge. Man kan købe midlet på apoteket. Og så er det jeg tænker, kan man stikke sig selv? Eller hvad gør jeg? Det vildt irreterende det her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pollen allergi, lægen har ikke tid?!
  • #1   20. jun 2012 ja gå på apoteket og sig du skal have nogle 20 eller 30 mg piller mod allergi har det samme problem smiley

• #2   20. jun 2012 Det hjælper ikke. Kun en sprøjte virker. Fik en sprøjte sidste år som hjalp meget. Piller hjælper ikke mod mig.

• #4   20. jun 2012 Ja det må siges at være akut det her. Men sekretæren er meget stædig. Men fuck i helvede det er provokerende det pis.

• #5   20. jun 2012 Hvis du skal stikkes i en åre er det bare ind på vesterbro og spørge om hjælp.
    Hvis den bare skal i kødet, så er det jo bare i låret med den, det er nemt nok, det har jeg prøvet. Godt nok kun med saltvand, men det er mindre vigtigt.
    Bare lad være med at tænke over hvad du laver lige inden du stikker.

• #6   20. jun 2012 Bor i nordjylland : ) .. Kan ik huske om det skal i åren når det er mod pollen. Nogen der kan svare på det?

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 72
    #7   20. jun 2012 som henrik siger blive stående til hun giver dig en tid og så forklare lige hende kællingen om at du ikke udføre dit arbejde. og om hun gerne vil over tage dit arbejde. længere kommer jeg aldrig så får jeg en akut tid. for den sprøjte tager kun 5min at give. og selv sygeplejerskende ved lægen må give dig den. ellers skal du af bag vejen gennem sygehuset men den kener jeg ikke for jeg får min vilje. jeg er så også stædig eller hedi som de kalder mig for jeg bliver pigesur jeg har desværre ikke et mellem stadig som andre mænd har ( jeg er en dreng/mand ) er 30 så kald det hva du vil

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

#8   20. jun 2012 mener helt bestemt at det skal i en åre da det skal optages af dit blod men er ikke 100% sikker det er 2 år siden jeg fik en sidst for ved tager piller kun toppen og det kan man bruge til non og shit smiley

• #9   20. jun 2012 jeg har nøjagtig same problem, har brugt 5 år 1 gang om ugen i 1 time hvor jeg skulle imunitisres, endte med jeg en dag var tæt på at gå kold så turde de ikke mere jeg nåede aldrig fuld dosis trods det kun skulle tage ca 2 mdr., så overtog roskilde syghus med deres superpille grasax der hævede mit tandkød og tunge gevaldigt op så det blev også droppet. nu får eg også bare et skud binyrebarhormon en gang når sesonnen nærmer sig. pillerne virker heller ikke meget hos mig, men jeg har besluttet at i år vil jeg prøve at klare den uden binyrebark kun md piller, det går okay med en morgen og en aften så det kan du prøve. alternativt skal jeg prøve akupunktur det har jeg en bekendt med store allergiproblemer der har fået hun er helt fri for græallergi nu. hvad angår lægen, så må du bare presse på det kan ikke være rigtig at du ikke kan få akuttid.

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

#10   20. jun 2012 ved dog ikke helt hva jeg slår ud over for andet en hamp planten. så vis der er en eller 2 der dyrker og jeg kommer forbi så er den sikker jeg slår ud

• #11   20. jun 2012 Tag bagindgangen ind på lægehuset, mens du ser rigtig sølle ud. Overbevis dem om, at det jo bare tager 5 minutter. Sig du er villig til at vente til der lige kommet en tidslomme hvor de har tid.
    - Så burde det da være muligt. - Plejer man godt at kunne hvis man er hårdt nok ramt. De forslår det endda selv til tider.

• #12   20. jun 2012 binyrbarkhormon som du får en sprøjte med det skal bare i ballen. men bemærk lige at hård fysisk motion frarådes (måske noget af dit arb) da dine knogler svækkes en periode og der derved er øget risiko for knoglebrud.

• #13   20. jun 2012 og så er det på recept

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

#14   20. jun 2012 alt i dæk .

den er bare svær at få den recept der for man tager til lægen da man nemt selv kommer til at over dosere. been there done that

• #15   20. jun 2012 nej det er sgu ikke noget du selv får lov til.... men du overdosere den ikke, for det leveres i sprøjten med lige den mængde du skal have, så det er bare at skyde til der ikke er mere, jeg får sendt recept op på apotheket så henter jeg deet selv og kører op til lægen der giver mig det, så sider man og venter en halv times tid.

• #16   20. jun 2012 Og du venter fordi man risikerer anafylaktisk chock, så du børe ikke gøre det selv. Min bedre halvdel er læge, men hun vil ikke give mig indsprøjtningen hjemme!

• #17   20. jun 2012 Lyder underligt, men find en zoneterapeut. Min mor gør i det, og det hjælper! Det er noget med at trykke under fødderne.
    2 af mine gode kammerater har altid fået det stærkeste medicin imod problemet, og de fik en behandling. Der var ikke mere den sommer, og året efter var det slet ikke så slemt!

• #18   20. jun 2012 Jeg bruger næsespray, hver morgen INDEN jeg mærker høfeberen smiley

Det virker

• #19   20. jun 2012 Kun sprøjte virker på mig. Prøver lægen imorgen

• #20   20. jun 2012 ring til din læge og sig han skal bestille nogle piller mod det. de hedder enten dasselta eller arius. jeg har lige gjort det samme idag. det er hård for tiden.

• #21   20. jun 2012 ja man lægtes efter den tid med teldanex...

• #22   20. jun 2012 din lægee kan ikke give dig nogt stærkere end det du kan få i håndkøb.

• #23   20. jun 2012 Tror det er billigere at få sprøjte : ) og ved den hjælper. Så vil prøve det imorgen.

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

#24   20. jun 2012
    alt i dæk .

joo der for man går til lægen og får sprøjten den virker på mig ca ½år skal jeg tage piller skal jeg taget dem hvær dag og de hjælper altså ikke lige så meget pillerne tager kun toppen som med alt andet lindrende. smærtestillende mm.

• #25   20. jun 2012 ja jeg gjorde det ikke klart nok det var som svar på sand og glasblæsning tilbydes, binyrebarkhormon virker rigtig godt ja, men er knapt så sundt...

• Soulen .
    Soulen . Tilmeldt:
    jun 2012

#26   20. jun 2012 ved godt det ikke er sundt. men hvem vil ligne se en der ligner en opsvumdenle man skulle tro der røg hash når man har med kunder at gøre smiley at jeg så ryger er en helt anden sag dog ikke før eller mens jeg er på arbejde. grunden det tager mit add eller adhd som folk vil kalde det. eller som lægerne siger add med de hyperaktive til denser.

• #27   21. jun 2012 Det var så den times søvn

• #28   21. jun 2012 Hvis det er binyrebak hormon du får, så ringer du til vagtlægen fredag aften, så kan han give dig den. Har selv gjort det sådan den gang jeg fik det.

Nu bliver jeg vaccineret mod det, og mærker det derfor ikke.

• #29   21. jun 2012 Og så ville jeg nok skifte læge, hvis de er så booket op at deres sygeplejske ikke engang kan bruge 5min på at give dig en sprøjte

Kommentér på:
Pollen allergi, lægen har ikke tid?!

Annonce