474 visninger
|
Oprettet:
skærmdriver på bærbar {{forumTopicSubject}}
min driver går hele tiden ned på min bærbar så skærmen bliver delt op i to (på langs af skærmen) som viser styresystemet på hver sin del..
går man ind i enhedshåndtering melder windows at den har stoppede driveren pga. fejl 43..som jeg ikke kan finde svaret på hvad skyldes..
det er ikke hver gang den gør det men tit
køre man en diagnose finder den ingen fejl på hardwaren og computeren går tilbage til normal skærm..
spørgsmålet lyder om man kan deaktivere overvågningen af skærmdriveren så den ikke lukkes ned?
(det er den nyeste version og har prøvet de ældre uden forbedring)
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 26 Biler: 8 Emner: 5 Svar: 336
Den bliver for varm eller er tidligere blevet godt varm så lodningerne ikke har ordentlig kontakt, og så hver gang den bliver lidt varm så giver det problemer.
jun 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 27 Emner: 371 Svar: 1.961
burde computeren så ikke melder fejl under diagnosen..
sidder med computeren nu og den fungere perfekt
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 26 Biler: 8 Emner: 5 Svar: 336
I perioder kører den måneder i træk uden noget (24/7), og så pludselig en dag, så crasher den, og så crasher den måske et par gange om dagen derfra - Så åbner jeg den og trykker lidt på grafikchippen, og så kører den måske bedre, og måske ikke Så får den lidt tryk indtil det går lidt igen, og så kører den måske en uge eller en måned igen - Men flytter jeg den, så er det 99% sikkert at den laver fejl.
Men den har simpelthen dårlige lodninger som med alderen (8 år) i den grad er ved at komme til sin ret.
skærmdriver på bærbar