{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rejse
  • #1   24. jun 2012 rundtur i usa:)

har været derover før. og skal afsted igen den 7 oktober. der tager jeg 3 uger til florida hvor vi kører rundt til de forskellige steder osv:) en rigtig fed ferie;D

• #2   24. jun 2012 Ved godt det her lyder fuckt up. Men tag til mongoliet og så lej en bil og kør gennem deres bjerge. Har kørt det skulle være det fedeste! Og ikke så dyrt. Lej en står 4x4 g så det afsted på den vildeste tur smiley

• #3   24. jun 2012 Sydfrankrig, helt ud til middelhavet og helt ned til den spanske grænse....

Her er alt, bjerge, gamle slotte, grotter, "stor by" Perpignan, kultur, natur, vinmarker, flotte kløfter med RENT bjergvand, masser af natteliv (La Luna, La ludia. etc....) strande så langt øjet rækker, gamle forsvarsværker fra krigen, bjergveje man bare må og skal kører på, mulighed for at dykke, jetski, kitsurfing, vindsurfing, havnebyer, havfiskeri, muligheder for lange vandreturer i bjergne.....

Tja alt hvad man lige kan komme i tanke om smiley Jeg har været her nede i næsten 2 år nu, og jeg er ikke færdig med at opleve sydfrankrig endnu smiley

Kommentér på:
Rejse

Annonce