{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

JS79
JS79
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.561

Forslag til BG {{forumTopicSubject}}

1.
Hvad med at give mulighed for at kunne betale sig fra at skulle se alle reklamerne?

2.
Hvad med om man kunne vælge i ens profil, hvor meget øjebæ man vil se? (væk med alle de markedsannoncer i fora og væk med andre fora-emner i fora)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til BG
  • #1   11. jul 2012 http://www.bilgalleri.dk/faq

Der kan du sende dine forslag ind. Hvis altså du ønsker de skal blive set.

• #3   11. jul 2012 Vi læser en del indlæg i disse dage (gæt selv hvorfor ;-)) ...Så jeg har set det og noterer dine forslag.

Mht. forslag 1, så er jeg godt klar over at ikke alle reklamer er relevante (vi arbejder på det), men vil det ikke være en "fattigere" oplevelse hvis ikke man fik vist de tuning/styling relevante reklamer? Hvordan vurderer I det?

Mvh

Kenneth - BilGalleri

• #4   11. jul 2012 Du behøver ikke betale for at undgå reklamer, bare installer et program der deaktiverer reklamer.. jeg kan ikke se nogen

• #5   11. jul 2012 ..

• #6   11. jul 2012 Balle .

Du er også klam og mega underlig.

• #7   11. jul 2012 "hvorfor laver du et forum om det?"

Det har han da heller ikke gjort? Han har lavet en tråd på et forum, men det kunne du jo heller ikke vide...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   11. jul 2012 Kenneth hvad arbejder i på med reklamerne ?
    Er personligt ligeglad med dem. De har aldrig generet mig skal det lige nævnes. Og bruger intet for at blokere for dem. Men har omvendt heller aldrig nogensinde klikket på dem bevidst.
    Må være immun over for dem smiley

• #9   11. jul 2012 <b>Kenneth A</b>

Jeg bruger ikke noget for at skjule reklamer. Dem der er nu, generer mig ikke. Dem der var på det gamle BG (dem med spilleautomaterne) generede mig, da det overhovedet ingen mening gav. Men klikker aldrig bevidst på dem, og ser dem nærmest ikke. Men de må jo give lidt til kage-kassen, siden de bliver ved med at være her smiley Men for mig gør de intet. Går altid ind under "Links" hvis jeg leder efter noget.

• #11   11. jul 2012 Chris: Ikke rigtigt, men det kunne du jo ikke vide...

• #12   11. jul 2012 @Casper k: Primært 2 ting:
    1. Vi har ansæt 3 sælgere som skal finde annoncører fra branchen, så der bliver færre af de generelle reklamer der kommer fra partnere og flere af de relevante reklamer som i bedste fald også er interessante for brugerne

2. Vi giver annoncørerne bedre muligheder for at målrette reklamerne og øger derved også relevansen for os der bruger sitet. Ud over at vi herinde har en åbenlys interesse i biler, kunne det også være køn, alder og region som hentes fra brugerprofilen

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #13   11. jul 2012 Kenneth handler det i sidste ende ikke bare om penge. Hvis Pampers Bleer vil smide det tredobbelte af hvad et bilstylingsfirma vil så ryger der vel Ble-reklamer over siden ? smiley

Men var blot nysgerrig. Som sagt er jeg ligeglad med hvilke reklamer der er da jeg alligevel overser dem:)

• #14   11. jul 2012 Casper, jeg vil ikke påstå vi er helt uinteresserede i penge, men så er det jo heldigt at brugerne her på BG næppe er i målgruppen for Pampers smiley

...Men BabyGalleri passer perfekt og derovre vil de måske endda sætte pris på et godt tilbud

Kommentér på:
Forslag til BG

Annonce