{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hvor er jeg træt af
  • #2   20. jul 2012 Chris

    Hvornår?


  • #3   20. jul 2012 Jeg har ikke nogen problemer med dem.

  • #5   20. jul 2012 Måske skulle jeg ha sagt skatte trykket

  • #6   20. jul 2012 Min skat har lavet pandekager til mig i dag, så det godkendt! Dooh..

  • #7   20. jul 2012 Skatten er en ting. Men al den afgift, moms og pis og papir der er på alt så det er så dyrt at leve er til at brække sig over.

  • #8   20. jul 2012 Helt enig Tomas....

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #9   20. jul 2012 Vil hellere høre nogle gode ideer til hvor lille Danmark skal få pengene fra, hvis skatten ikke duer...

  • #10   20. jul 2012 indskrænke eller privatisere den offentlige sektor. Alternativt lade offentlige ansatte arbejde lige så mange timer som privatansatte hver uge. Afskaf militæret mm mm mm mm mm mm

  • #11   20. jul 2012 jeg synes personligt at det er urimligt at jo mere man knokler jo mere skal man betale

    Folk der tjener mange penge plejer jo også at skabe/forbruge i samfundet.

    Her er det bare staten der bestemmer hvad det skal gå til


  • #12   20. jul 2012 ja det der har jeg heller aldrig fattet. Dem der tjener penge bruger da ikke de offentlige ressourcer mere end alle andre. Det er med stor sandsynlighed lige modsat.

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #13   20. jul 2012 Bla bla bla.... Vil kun virke hvis vi acceptere fattigdom og urimelige sociale skel...fedt nok hvis man er velhavende og rask... Men temmelig trist hvis man får et barn med vanskeligheder, eller bliver alvorlig syg, eller arbejdsløs i en længere periode...

    Betal med glæde, eller flyt til et land hvor skattetrykket passer dig.. Og lad venligst være med at komme hjem når du har brug for det offentlige smiley


  • #14   20. jul 2012 Brian S: jeg ved ikke hvem du skriver til, det kan ikke være mig. Jeg betaler med glæde, jeg ville også gerne betale mere. Jeg synes godt vi kunne bruge lidt flere penge til skolerne og de ældre. Jeg påpeger sådan set bare at alle der arbejder burde betale den samme skat. Måske endda samme beløb(med fare for at blive kaldt kommunist) smiley

  • #15   20. jul 2012 Brian S

    Hvad er det for noget vrøvl

    Du betaler ikke skat det er noget de tager

    Vi kunne betale meget mindre skat hvis ikke var så meget idioti i systemet

    Der er så mange punkter som gør at man skal betale mere fordi pengene kommer fra forskellige kasser i systemet og d enenlig ikke må ha underskud i den ene

    Jeg arbejder effektivt det offenlige arbejder idiotisk og det er mig der skal betale for de ikke gør det ordenligt

    Gang på gang kommer det frem med ting som dette


  • #16   20. jul 2012 Jeg har også ringet og opsagt mit abonnement Fra dags dato.

  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #17   21. jul 2012 @martin.

    Hvis vi alle skal betale samme beløb, så går hele kassemedarbejderens løn til skat smiley og det samme gør klinik assistentens ......

    @pacs.

    Jeg er som sådan enig, men tror blot at hvis du kunne få lov at bestemme over de offentlige instanser, så ville der forsvinde nøjagtig lige så mange penge ned i adminstrations hullet, du ville måske synes at nu var det bedre, men det ville de andre brugere på bg ikke smiley


  • #18   21. jul 2012 Jeg tror nu du vil være mere træt af at leve hvis vi ikke skulle betale skat.

    Du kan jo prøve at gå ud i skoven og grav en jordhule også se hvor længe der går inden du kommer tilbage. smiley


  • #19   21. jul 2012 Martin P> "Alternativt lade offentlige ansatte arbejde lige så mange timer som privatansatte hver uge."

    Det er ellers lidt af en generalisering...arbejder da ihvertfald 37 timer i ugen....

    Men det er jo lidt ligesom da folk begyndte at snakke om at vi ikke skulle have betalte pauser længere...selvom pædagoger, plejehjemsansatte osv. altid skal stå standby(fordi vi arbejder med mennesker og ikke bare kan lade folk ligge og græde eller søle i deres eget pis) så var der også nogen der havde ondt i røven over det....


    Når det er sagt, så betaler jeg ikke min skat med glæde...synes f.eks. man kunne indføre delvis brugerbetaling på læger osv. og f.eks. lade det gå til tilskud til tandlæge, eller skattelettelser...


Kommentér på:
Nøj hvor er jeg træt af

Annonce