{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

så var man lige på forbryder jagt da {{forumTopicSubject}}

der sker det at jeg sidder og ser tv og kan høre døre der lukker... tænker det var mærkeligt og går over til døren og kigger ud og kan se baglyset fra en bil ude foran.. går stille og rolig ud til vejen og kigger og kan se to personer der går væk og tænker det virkede suspekt.. henter derfor Lennox og vi går en tur rundt i området mens jeg kontakter politiet og får afvide jeg endelig skal ringe hvis jeg observere mere.. lidt efter slutter jacop sig til mig og vi går lidt rundt.. efter noget tid antræffer vi to mænd med Østeuropæisk udsende og jeg siger høfligt hej og spørger hvad de laver herude ? de svare ikke noget hvorfor efter jeg spørger igen hvad har i lavet og spørg dem direkte om de har lavet indbrud ? så bliver de halv agresiv hvorefter lennox og balder knurre og jeg fortæller dem de skal blive her da jeg har ringet efter politiet. de siger ja ja de skal no...k blive de har ikke gjort noget.

de begynder derefter og gå tilbage mod deres bil som står ca 500meter væk rundt om et hjørne.. vi går stille og roligt efter dem mens jeg ringer politiet op igen og fortæller dem hvad der er hændt.. da de når rundt om hjørnet tager fanden ved dem og de løber alt hvad de kan til deres bil hvor den ene starter bilen mens den anden flår nummerpladerne af så deres nummerplade ramme går i stykker.. og de fræser ned af vejen jeg løber alt hvad jeg kan efter dem for og se hvad vej de køre ude på hovedvejen og de køre så mod vejle og jeg fortæller dette til politiet og kan høre politimanden kalder vogne til og sætte efter ham hvor efter vi får stor ros af politimanden for godt arbejde.. så var der sku adrenalin..

bare ærgeligt man ikke får afvide om de fik dem

nummerpladen er GW39297 det var en mørkeblå golf 3 så hvis i ser den i vejle området så ring til politiet.. de leder efter den og de personer i den..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så var man lige på forbryder jagt da
Kommentér på:
så var man lige på forbryder jagt da

Annonce