{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.263 visninger | Oprettet:

Så er mega fuskerne rykket ind på BG {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1496052-bmw_2005_bmw_535d_30_touring_steptr_5d

Efter lidt skriven frem og tilbage ville han kun kommunikere via mail, her er svaret :

Jeg har vedhæftet flere billeder med bilen.
Denne bil er udstyret med vinter og sommer dæk. Alle dæk er i perfekt stand.
Alle opretholdelsen af denne bil blev gjort ved BMW tilladt service og var opført i bogen tjeneste.
Indtil i dag er der ingen ulykker med denne bil.
Malingen er i perfekt stand, og der er ikke nogen synlige ridser.
Bilen har nu 175,270 km om bord.
Først reg. dato: 25-11-2005.
Det har ingen pant eller lån.
Bil pladen registreringsnumre er: YZ 49860.

Her er en liste over alle tilbehør: Sortmetal, M-sportspakke/undervogn/skørter/rat, aut., alu., key less, fuldautomatisk klima, parkeringssensor, fartpilot, kørecomputer, infocenter, startspærre, auto. nedbl. bakspejl, udvendig temp. måler, regnsensor, luftklima og massage i sæder, el-indst. forsæder, alarm, kopholder, tagræling, isofix, sædevarme for + bag, lygtevasker, tågelygter, xenonlys, lyspakke m/auto nedblænding, tv, navigation prof, stemmestyring, læderrat, el-ruder, el-spejle, el-bagklap multifunktionsrat, dvd i loft, læderindtræk, splitbagsæde, 6 airbags, abs, antispin, servo, hvide blink, Oliefyr M/fjernbetjening

Jeg har betalt alle skatter i Danmark, hvilket betyder, at du ikke skal betale noget, når du vil registrere bilen under dit navn.

Den endelige pris jeg anmodning om denne smukke bil er: 167.000 kr.

Jeg har arbejdet i Vamdrup i de sidste 3 år, og jeg har købt bilen derfra. Jeg har netop afsluttet mit arbejde kontrakt den Juni 2012 og jeg kom hjem i Manchester, Storbritannien.
Hvis du er interesseret i at købe min bil, jeg vil dække alle de shipping gebyrer til Danmark. Før du vil underskrive alle registreringsdokumenter under dit navn vil du have 7 dage til at inspicere og teste bilen.

Du har også muligheden til at komme i Manchester og hente bilen.

På grund af at min begrænsede tid og mit krævende job er det meget vanskeligt for mig at komme tilbage med bilen til Danmark til en eventuel salg.
Jeg har set en shipping/depotet virksomhed i min by, som kunne håndtere shipping bilen og også med alle de finansielle formaliteter og jeg fandt det stærkt øget min tillid.
Nu er min bil varetægtsfængslet i denneselskabet samt selskabets registrering dokumenter, og den er klar til at blive solgt. Det enesteeneste der skal gøres ved mig, er at bekræfte oplysninger om køberen.

Hvis du er interesseret i at købe denne bil kan jeg også sende dig et referencenummer for denne transaktion. Du kan også komme i kontakt med rederiet når som helst.

Med venlig hilsen,
Kent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er mega fuskerne rykket ind på BG
Kommentér på:
Så er mega fuskerne rykket ind på BG

Annonce