{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Frank S
Frank S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Led pærer og belysning {{forumTopicSubject}}

Hej alle bilnørder smiley
Er ved at lave belysning i min gang, og har efterhånden hørt fra flere kilder at jeg burde få lavet det med de her LED pærer..
Men det er lidt nyt for mig.

Jeg har kigget lidt på nogle af de LED pære fra http://www.diodepære.dk og der lyder det til at det på langt sigt skulle være den mest økonomiske løsning.
Hvordan er jeres erfaringer med led pærer?

Leder efter nogle som er både god kvalitet og har lang levetid!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led pærer og belysning
  • #1   22. aug 2012 Har smidt nogle på en liste omme bag sofaen hvor de lyser op mod loftet, samt i et vinduesparti hvor de sidder bag en liste i toppen. Det giver et meget behageligt lys, og så kan de ikke ses direkte da de er skjult :o)

Derudover er der kun LED-kæder i køkkenet og de lyser fint op.

Har både dyre og billigere, og der er ingen forskel i farve eller lysstyrke. Fik 5 meter for 250 i netto og de har holdt i et halvt år indtil videre :o)

• #2   22. aug 2012 Køre Biltema LED med alm pære fatninger i hele lejligheden, bortset fra stuen. Har for lidt lamper i stuen, og LED giver mindre lys end alm sparepære og glødepære.

Kan varmt anbefales til gamle SPOT lamper. Har en i gangen, er gået fra 3x30w til 3x3w.

LED er vejen frem inden for lys. I sær hvis man bygger alt lys i 12v i hytten

• #3   22. aug 2012 Købte 5 meter i jem og fix og smed en stribe i loften på langs af mit værelse, lyser fint, og 100x bedre end den gamle lorte pære på 40w jeg havde smiley

Kommentér på:
Led pærer og belysning

Annonce