{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Ny på BG {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.

Ville bare lige smide en hilsen til alle sammen på BG. Jeg er ny herinde (Har dog fulgt lidt med på sidelinjen) har endelig i en alder af 29 år fået finanserne til at tage kørekort (Starter på mandag) og i den sammenhæng vil jeg da lige høre om folket kan anbefale en billig økonomisk nybegynder bil.?

Har selv kigget lidt ældre modeller af Corsaén da jeg har fået afvide at de skulle være gode "Begynder" biler. og så er der kigget lidt på Ford Fiesta også Meen er sku ikke inde i det så jeg håber i vil komme med et par bud hvad der er værd at kigge efter som ny bilejer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny på BG
  • #2   30. aug 2012 Gør dig klar på en væld af salgsannoncer nu - du kan jo starte med at kigge på min Mercedes A-klasse. smiley

• #3   30. aug 2012 Du går aldrig fejl af en Honda civic smiley dog skal du passe lidt på den model der hedder 1,6 esi... (125hk) den kan være farlig... Men en økonomisk bil til ca 10-20k er en civic fra 96-01 1,5 v-tec den kan gå ca 17km/l og er billig i drift.... Og meget rummelig

• #4   30. aug 2012 Velkommen til.. hvis du søger en billig stabil diesel bil som køre langt på literen og med masser af komfort så tag et gik forbi min seat i min salgs annonce..

Ellers vil jeg nok anbefale en lidt ældre Toyota, fx starlet, corolla, avensis, carina.. det aldrig helt skidt..

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #5   30. aug 2012 Jamen velkommen til, nu kender jeg ikke din økonomi men af de 2 bud du har der vil jeg nok vælge corsaen. De er billige i reservedele og forholdsvis billig i forsikring, trods din " høje " alder så vil du jo blive anset som ung / ny billist.

Et andet bud vil nok være en corolla, lille bil som er pålidelig og også er billig i reservedele

• #6   30. aug 2012 Takker for den gode modtagelse. smiley

Til at starte med regner jeg med jeg vil give 10.000,- for en begynder bil og efter som Corsaén ligger i det leje ja så har jeg kigget på den smiley Den skal kunne køre mig til og fra arbejde ca. 10 km hver vej. Jeg arbejder og færdes i byen så det skal ikke være en Diesel. smiley

• #7   30. aug 2012 Så hellere en Corolla. Og Diesel bil skal jeg aldrig have. smiley

• #8   30. aug 2012 dette er ikke min bil men den er billig

http://www.bilgalleri.dk/marked/bil/1513937-polo_6n2_skal_vaek_inden_kl_1930_idag

• #9   30. aug 2012 Takker for linket til den Polo men 25 kilo er lang over det jeg har at bruge på min første bil. smiley

• #10   30. aug 2012 Velkommen til smiley

har sagt det mange gange før, og siger det igen.. starlet ! starlet ! starlet! -eller corolla, carina smiley

tror ikke det bliver meget billigere i længden og det er en sjov bil, prop et k&n filter på og gi den noget gas, kan ikke tage livet af sådan en smiley

ellers honda civic 1,5 lsi med de 17km/l som jonas også sagde, men rust kan være et problem, samme med toyota..

og det der med en corsa, bare pas meget godt på bilen er behandlet pænt osv. og i god stand men 10.000 man får vel hvad man betaler for. ellers få dig en toyota til 5000 der er nysynet og kan køre de to år til næste syn og så skrot den. sådan en corsa kan squ nemt koste 10.000 ekstra i rep hvis du ikke passer på.

-kender en det skete for to gange med to forskellige corsa'er.. smiley

• #11   30. aug 2012 Må man spørge hvorfor du aldrig skal have diesel ?

- nå men velkommen til , og en golf 2 går man sjældent galt i byen med smiley

• #12   30. aug 2012 Bugatti Veyron, men den er nok lidt dyr i grøn afgift. Men den er da meget fed.

• #13   30. aug 2012 Bare husk: Livet er for kort, til Opel og Ford smiley

• #14   30. aug 2012 * P - n i l l e - Edition One * : Grunden til jeg ikke skal have diesel er at det er udelukket by kørsel den skal bruges til. og så har et par stykker i familien haft dårlige erfaringer med diesel biler (Der skal jo ikke meget til at skræmme en væk)

Så derfor smiley

• #16   30. aug 2012 - Frander - : Har godt set den smiley Men jeg er til små biler smiley gider ikke de skrumler der smiley vil have noget der er lille,økonomisk og til at betale hvad angår forsikring osv. smiley har også kigget lidt på starlet´s selvom de ligger lidt over de 10 kg som jeg har til det smiley

• #17   30. aug 2012 oka jamen så er du lidt ligesom mig smiley bare husk at kigge på dba også der plejer at være en del, og det er en svaghed at de har rust på højre bagskærm ellers skulle der umiddelbart ikke være noget smiley

• #18   31. aug 2012 en carina e er slet ikke så stor som den ser ud men det er en fed bil (ejer selv en )
    også er det en toyota

• #19   31. aug 2012 men men men
    har du 10k så gem dem til du har 20k køb nyt
    billig forsikring
    billig vægt afgift
    og klart langt literen
    og første syn om 4 år

så ungår du også en eller anden wanabe racerkøre der har butfucked den

• #20   31. aug 2012 Hvis det var mig, ville jeg også se om jeg kunne få finansieret en billig ny bil i stil med skoda citigo, vw up, eller seat mii mener jeg den hedder.

Så får du en god ny bil, med sikkerheden i orden uden de store reparations udgifter. plus du kan få hos skoda ved jeg forsikring og lån til fornuftige priser.

Jeg er sgu lidt ærlig over man ikke havde disse muligheder da jeg tog kørekort og fik min første bil.

Velkommen til Bilgalleri, håber du finder din tid på siden informativt og møder en masse gode mennesker.

• #21   31. aug 2012 Ja scapegoat og så kan han ærge sig over at betale tilbage på en bil der er faldet til det halve hvis han låner penge til sådan en smart lille bil. Så vil jeg ærligt talt hellere køre rundt i en gammel smadderkasse

• #22   31. aug 2012 VIl aldrig gå ud og låne penge til sådan en bil. slet ikke når det er min første bil. vil have en eller anden lille bil som jeg kan tillade mig at lave lidt buler og skræmmer i uden jeg falder grædende omkuld smiley

Kommentér på:
Ny på BG

Annonce