621 visninger
|
Oprettet:
salg af andelsbolig {{forumTopicSubject}}
Godaften alle.
Jeg skal sælge min 2-væreles andelsbolig.
I forbindelse med dette, ville jeg hører om der er nogle herinde som har erfaring med valg af mægler, til salg af andelsbolig.
Jeg har tænkt på robinhus, fordi at de er billige pga. man selv skal fremvise andelsbolig når der er en intresseret køber.
Men hvad med andre mægler?
Hvad skal man være særlige opmærksom på ?
al hjælp vil blive modtaget med kys hånd.
vh dj
jul 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 11 Emner: 73 Svar: 2.063
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 111 Svar: 632
Jeg havde den først til salg hos Realmæglerne. De var billigst i salær, og mente bestemt de kunne sælge lejligheden til den pris de fastslog. Efter 3 mdr. ringede de og forslog vi satte lejligheden ned med en fjerdedel af prisen. Det tog mig lidt over 1 år og kostede mig 15000 at komme ud af deres latterlighed. Herefter havde jeg den til salg hos Nybolig. De var dygtige og fair, men da jeg af personlige årsager valgte at op sige samarbejdet var de forstående. Da jeg skulle sælge igen gik jeg derfor først til Nybolig, men deres salær var for det første alt for dyrt. Desuden ville de sætte den til 35000 under hvad jeg fik for lejligheden. Jeg solgte igennem Estate, det tog 3 måneder og jeg måtte slå 40000 af prisen. Men det afhænger meget af din mavefornemmelse, og hvem du føler der kan levere varen.
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 346 Svar: 1.178
salg af andelsbolig