{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Uoverensstemmelser over småting? {{forumTopicSubject}}

Inden du skriver et svar i dette indlæg så læs HELE indlægget. Tak.

Jeg har i de sidste par dage undret mig lidt over de uoverensstemmelser som bliver diskuteret, bl.a her på BG. Det er småting som åbenbart deler befolkningen i to lejre som hidser sig mere og mere op over hinanden. Jeg tænker på især udgivelsen af Iphone 5... Der er gang i heftige skænderier omkring Apple vs HTC. Og jeg forstår det ikke? Det er jo bare telefoner?
Selvfølgelig, der er jo smag og behag. Og der har altid været beefs imellem konkurenter som f.eks VW vs Opel, Toyota vs Nissan, BIF vs FCK osv osv... Men det er jo småting. Så vigtigt er det heller ikke?
Det hele er gået fra at være små drillende kommentarer med et glimt i øjet,til at være direkte modbydeligheder og mudderkastning. Over skide telefoner? Synes tit at jeg skal konfronteres af folk fordi jeg har en Iphone og skal stilles til regnskab for deres bekendtes defekte Iphone og Apples markedsstrategier og er endda blevet kaldt designluder og Macfag??? Og hermed sagt at Apple-tilhængere ikke er bedre eller anderledes.

Hvad er det folk hidser sig sådan op over? Se f.eks et hvilket som helst indlæg her på BG omkring telefoner. Der kommer altid lige en sviner med fra en tilhænger af konkurenten.

Og så til sidst. Hold jeres svar saglige og i en sober tone.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uoverensstemmelser over småting?
  • #1   23. sep 2012 Helt enig i det du siger. BG er en legeplads hvor frustreret underkastet mænd kan komme af med deres frustrationer uden kosekvenser - sørgeligt, ja smiley

• #2   23. sep 2012 Sådan er det jo også nogle gange med VAG vs. Japaner vs. whatever....

De der små drillerier med et glimt i øjet, bliver pludseligt taget vildt personligt og folk hidser sig op..jeg fatter det ikke...hvis man er så meget fanboy, at man ikke kan tage en joke om rust i opel eller at en vtec altså ikke er en ferrari skulle man måske lige tage en pause fra computeren...om ikke andet lige fra BG...

• #4   23. sep 2012 Fordi at folk godt kan sidde og spille smarte bag deres skærme. Selv den mest tyndarmede kan sidde og true en eller anden kæmpe bøf med tæv, uden den store bøf kan gøre en skid ved det. Det er sgu sørgeligt at man ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt bare fordi man sidder der hjemme og føler sig HAN!

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   23. sep 2012 faktum er at 99% af befolkningen ikke ved en skid om teknikken og softwaren i de telefoner så det kan da kun være smag og behag, lidt ligesom hvis man kun er til tyske eller japanske biler, latterlig ting at diskutere men det er jo åbenbart meget oppe for tiden, enig med dig i at det er dumme småting at blive sure over

• #6   23. sep 2012 Thomas>> Er det dig eller mig der bestemmer om det er dumme småting at blive sure over!? smiley

• Kompressor Knud

#7   23. sep 2012 det er vel op til den enkelte person at tage stilling til, jeg gav udtryk for MIN mening, er du ikke enig er det også ok

• #8   23. sep 2012 Thomas J
    99% befolkningen?
    Det var alligevel en del...

• #9   23. sep 2012 Haha, troede ellers lige du ville flejne smiley Og det var bare gas hvis du ikke lige opdagede det smiley

• #10   23. sep 2012 Nu skriver du jo godt nok at det handler om småting.
    Og forsøger at få tråden til at være generelt dækkende.

Men det skinner da ret tydelig igennem at du bare piver lidt over at ikke alle holder med dig i dit valg af mobil.
    Og du selv tager det lidt for personlig nå nogen kritiserer din yndlingsmobil!

• Kompressor Knud

#11   23. sep 2012 aabenhuus : jeg har sku ikke tid til at blive sur over kommentarer herinde smiley jeg giver udtryk for min mening og så må folk sku have deres egen mening smiley kan du ikke lide den mobil jeg har valgt er det bare ærgeligt, mig der skal bruge den i det daglige og ikke andre smiley men alle har ret til deres mening og den skal respekteres smiley men ellers fortsat god søndag til alle jer biltosser smiley

• #12   23. sep 2012 Onkel Per.
    Slet ikke... Folk må have de telefoner de vil. Men jeg forstår ikke hvorfor nogle folk hidser sig så meget op over et bestemt mærke telefon at man direkte vil svine folk til.

Jeg tog det blot op som eksempel hvordan jeg bliver tiltalt når nogle folk ser at jeg har en Iphone. Ja, jeg er meget tilfreds med min telefon. Men jeg kunne aldrig finde på at gå ud og kalde folk med andre mærker for alt muligt eller pive over at andre ikke gør som jeg. For mig er det bare en telefon. Desuden skrev jeg jo også at Apple-tilhængere hverken er værre eller bedre.
    Og som jeg også skrev, så forstår jeg godt at man hælder til ét bestemt mærke. Men forstår ikke hvordan det går derfra til at nærmest hade alle andre som ikke har netop dét mærke.

Det er det emnet handler om. Beklager hvis jeg fik formuleret det sådan at du misforstod det.

• #13   23. sep 2012 i like turtles

Kommentér på:
Uoverensstemmelser over småting?

Annonce