{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ris/ros og ideer til ny hjemmeside
  • #1   4. okt 2012 Umiddelbart er den Iveco i vejen (det er bare mit syn) den burdte være "længre nede" og i stedet noget mere "info" a'la "om cykelværkstedet"...
    c",)

• #4   4. okt 2012 Tak for inputs... Mht. reklame, så mener jeg ikke at bilgalleri er min målgruppe. Det var nu mest for at få lidt andre øjne på siden... Netop derfor er dette ikke postet på cykelgalleri... Håber det går an...

CasperS --> Der står jo en del mere om konceptet i menuen "om cykelværkstedet"
    men jeg kan godt se at Ivecoen er lidt dominerende på forsiden smiley Tak for din tid.

• #5   4. okt 2012 Enkel, og generelt bare kedelig. Synes din side bære præg af noget der ikke har taget særlig mange overvejelser og-eller tid.

Bare min mening smiley

• #6   4. okt 2012 Casper --> Jeg tror du har ret. Jeg vil se om jeg kan lave lidt mere "catchy" forside og lidt mindre Iveco smiley

Mr.P --> Jeg er ikke den store hjemmesidebygger, men det er helt bevidst at siden er enkel. Men hvis du har ideer er jeg lydhør overfor disse.

Tak for tilbagemeldingerne.

• #7   4. okt 2012 Jamen til at starte med at ændre fonten til Helvetica. Den kan altid bruges og løfter altid designet, og helheds indtrykket. Så ville jeg også fjerne det er grid i siderne og måske lave det til noget grain.

Derefter ville jeg finde en farve der bryder lidt det kedelige neutrale udseende. Altså ikke en skrigende farve, men bare en mørk farve f.eks.

• #8   4. okt 2012 http://www.templatemonster.com/website-templates.php

For inspiration - så kig her smiley

• #9   4. okt 2012 det er ikke en lastbil, men "kun" en varevogn

• #10   4. okt 2012 Mr.P --> Tak for dine ideer. Jeg kan godt se at Helvitica er pænere, så det er jeg ved at rette nu... Jeg vil lige kigge lidt på dit link, og se om jeg kan finde en anden baggrund der kan peppe det lidt op...

• #11   4. okt 2012 KimB --> Det var nu mest for at være lidt forklarende overfor modtageren... Teknisk set er det en varevogn, men samme bil fås også som lastbil. Egenvægten er ret høj på den, så lasteevnen er faktisk kun 650kg... ikke meget fordelt på en 8pallers kasse bagpå... smiley men tak for dit input.

Kommentér på:
Ris/ros og ideer til ny hjemmeside

Annonce