{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er min bil værd
  • #1   13. okt 2012 bus?

• #2   13. okt 2012 det er en bus ja så 2040kr om året i afgift

• #3   13. okt 2012 der er mange priser på dem, ved forhandler står der nogen stykker til 170-190 med de km som din samt årg. der er jo 6 mdr. 100% garanti på til den pris, folk tør nok ikke at købe sådan en bil uden den garanti med de km, så skal den ihvertfald være betydeligt billigere, samt der er ik mange "kunder" til sådan en bil, med det brændstof forbrug, samt service priser. men fed bil er det, men også svær at sælge, da der ik er mange der har bus kort

• #4   13. okt 2012 den er passet ved toyota den er fejlfri, men kan godt se hvad du mener prøver sæt den til 140-160.000 den er billig og eje med de 2040 om året mon ikke det hjælper på det.

• #5   13. okt 2012 problemet er jo netop, at selvom den køre fedt, er den dyr at vedligeholde, 7-8 i snit på literen ved pæn kørsel, de er meget dyre at rep. på. ik nok med det, så hvis en familie skal ha den(som den henv. sig til) ja så skal begge har bus kort, det eneste der er en fordel her, er jo vægtafgiften, ellers er alt andet dyrt.

• #6   13. okt 2012 i vores husstand er det kun mig der har buskort der virker fint her smiley

Kommentér på:
hvad er min bil værd

Annonce