{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andelsbolig og ejerlejlighed?hvad er forskel?
  • #1   14. okt 2012 ved andelsbolig betaler du et par hundredetusinde for boligen, men derefter betaler du husleje lige som ved lejede lejligheder, og når du skal sælge er det heller ikke dig der bestemmer hvad den skal koste, hvorimod du selv bestemmer ved en ejerlejlighed, og hvor det du betaler i "husleje" går ind på dit lån i banken eller kreditforening, gav det mening?

• #2   14. okt 2012 Ja tak for det... smiley så er det sku lidt øv ik. eller er det bedre have en andelsbolig end ejerlejlighed samme sted i byen f.eks

• #3   14. okt 2012 Ved en andelsbolig, køber du sådan set bare et andels bevis. Boligen bliver aldrig din, og du har som oftest kun lidt flere rettigheder kontra lejelejlighed. Jeg er personligt meget modstander af andelsbolig, og ville aldrig selv smide penge efter det. Sæt dig lidt ind i det og læs lidt om det, det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse. Feks. hvis andels foreningen bestemmer at der skal ny terresse på ejendommen, kommer du til at betale for det, uanset om du vil eller ej smiley .. Jeg ville helt sikkert gå efter ejerlejlighed, der bliver den jo din når lånet evt. er betalt af smiley

• #4   14. okt 2012 ja det har jeg også tænkt på. men tak for jeres svar smiley

• #5   14. okt 2012 hvorfor ikke bare et hus? du får da meget mere for pengene

• #6   14. okt 2012 Jesper. Ved ikke vil heller have lejlighed da hus er ikke mig.Hehe

Kommentér på:
Andelsbolig og ejerlejlighed?hvad er forskel?

Annonce