{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bærbar: Acer aspire
  • #1   19. okt 2012 Ser fin ud. Jeg ville personligt kigge efter en med en større cpu da den er dyr at opgradere på senere. rammene er ikke så dyre


  • #2   19. okt 2012 Jeg har lige haft en og solgte den efter 3 mdr...

    selv computeren er fin nok, men tasterne skal tastes helt ned før de aktiveres da de har en lang vandring i forhold til så mange andre..

    måske bare mig, men har nu købt en hp hvor det virker perf.


  • #3   19. okt 2012 har selv en Acer m3 der hjemme, og den er jeg noget mere glad for end min hp i lastbilen.

  • #4   19. okt 2012 Så længe han ikke skal bruge den til at game på men se film og surfe på nettet.. Er der absolut ikke behov for en større cpu.. Og nu er det jo så en Quad Core så den skal da nok også kunne trække de spil han nok skal spille. Lyder ikke ligefrem til han gamer voldsomt meget. smiley

  • #5   19. okt 2012 Mange tak for svar.. nej gamer ikke:) Kun på PS3;)

  • #6   19. okt 2012 Selve data på den har jeg ikke en kæft forstand på, men vil råde dig til at vælge et andet mærke end Acer. -de er så fejlfyldte og holdbarhed/levetid på dem er piv ringe! Jeg passer på mine ting men efter to udskiftninger indenfor er år, så fik jeg nok. De blev brugt i hjemmet til internet mv

  • #7   19. okt 2012 Tja har jeg det sådan lidt hip haps med.. Har en packard bell nu og den har det kun været bøvl med.. og kender folk der har bøvl med HP, Toshiba osv så tror sgu ikke det har så meget med mærket at gøre nogen gange er man heldig andre gange ikke...

  • #8   19. okt 2012 Alle mærker har lavet skidt og kanel. kig hvad du synes om den. mærk på hængslerne på skærmen, virker de "skrøbelige", så vælg en anden. bare husk at når du åbner og lukker en bærbar så tag i midten af skærmen. tager du fat i siden af skærmen knækker lyset i skærmen

Kommentér på:
Ny bærbar: Acer aspire

Annonce