{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

Mænd og kvinder Venner? {{forumTopicSubject}}

http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

Not
never
nein

Nogle piger kan bare ikke forstå, så kan i se end ikke 1 ud af nogensinde spurgte smiley

Og piger kan man se deres såkaldte nære venner venter på muligheden på komme op i dem og de er bevidste med det, det er da lidt flirte med andre samtidig med fyren så hun har en der bruger hende uden der går pause i det;(

Hvad synes i andre? Som har nært venskab med modsatte køn?

jeg har 3 gennem mange år, og i bund og grund tænder de mig, kan godt lide sove sammen osv, og udadtil siger man nej ad man tænder ik på hinanden osv, men tankerne siger noget andet;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd og kvinder Venner?
  • #2   20. okt 2012 det går bare ikke det der smiley men ja du har skrevet det på en mærkelig måde :S

  • #3   20. okt 2012 I'd do everyfuckingthing...


  • #4   20. okt 2012 har da flere veninder jeg aldrig ville knalde men er så os bleven kedelig og gift og set en kvinde føde mit barn så ser man bare anderledes på dem bagefter men der vist en tand af sandhed i det der atså hvem ville ikke gerne rive den totalt lækre naboens datter rundt i kanen ?

  • #5   20. okt 2012 har pige venner ville tage dem alle hvis jeg var singel ,jeg har osse kone og hun har skænket mig 4 dejlige børn og hun har sku gjort mig mere lystig efter smiley 20 år har vi været sammen er 38 idag begge 2 sådan er vi ale forskellige der osse dem der er sin kone utro med pige venner og kones veninder og søskende så det er et helt skråplan det her, til dig der ikke har nogen venner , se dig om for du har din familie og i er vel gode venner smiley

  • #6   20. okt 2012 skal lige sige min bedste ven i hele verden er min kone om det er godt eller skidt hehehhe kan i jo selv vudere

  • #7   20. okt 2012 Hmmm en undersøgelse der foregår kun mellem den mest liderlige generation ever.... Wonder the output

  • #8   20. okt 2012 jeg har 3 rigtig tætte veninder som er som søskende for mig og har været det i mange år grundet mange blandede situationer begge veje der har gjort vores bånd endnu stærkere.. har aldrig set dem som anden eller haft lysten til dem seksuelt, for tror et eller andet sted jeg ville have tanken om at jeg knaldede min egen søster, når det så er sagt er der da et par lækre trunter blandt veninderne man godt lige kunne, spørgsmålet er om man gør det i lidt frygt for at miste venskabet?? smiley

Kommentér på:
Mænd og kvinder Venner?

Annonce