{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

til middag hos ven med abe :S {{forumTopicSubject}}

Hola alle

Igår var jeg indbudt til middag hos en ven. Min ven er den der sære langhårede type, som altid har alle mulige mærkelige kæledyr. Han har en dobbermann, to slanger, tre ederkopper, en niel-krokodille og sidst men ikke mindst en abe.

Anywas - vi var til middag hos ham igår. Henry (hunden) blev kløet på maven, slangen blev snoet, de tre ederkopper blev undgået og niel-krokodillen fik en fisk at spise. Alt var lige så (u)hyggeligt som det plejer.

Middagen bestod af tre retter. Min ven havde rigtig flottet sig. En ananasring med hønsesalat til forret, en papirka-gryde og ris med småkød til hovedret. Til dessert var der is, kaffe og en lille likør.

Alt i alt en rigtig hyggelig aften. Problemet opstod da også først, da vi sad i bilen og var på vej hjem:

Mig: Det var da en hyggelig aften
Fru Egern: Det var det da bestemt
Mig: hønseslalaten var god, jeg tror vist det var den fra gråsten
Fru Egern: det tror jeg også. Fik du fodret den ækle krokodille?
Mig: jaja - han fik den sædvanelige grillpølse.
Fru Egern: Er den krokodille ikke ved at blive fed?
Mig: Aner det ikke - det er vel bare vintersul
Fru Egern: tror sq ikke den lever af andet end grillpølser. Det kan sq ikke være sundt for den.
Mig: tror da også den får en leverpostejsmad i ny og næ. Jeg mener, Henry (hunden) får da leverpostejsmadder hver dag.
Fru Egern: Den er sq da heller ikke helt lille
Fru Egern: Hvor var aben forresten?
Mig: aben??
Fru Egern: ja - den der gustne lille Hr. Nielson med lædervesten
Mig: Den så jeg ikke. Den sov vel
Fru Egern: Hvor?
Mig: det ved jeg da ikke.
Mig: Paprikagryden var da lækker
Fru egern: Jeg synes nu den smagte underligt. Der var også hår i den. Jeg fandt flere af Hr. Nielsons hår i den.
Mig: Så har Hr. Nielson nok sovet i køkkenet, skal du se
Fru Egern: Der var den ulækre abe altså ikke
Mig: Nu du siger det, så smagte den paprikagryde mærkeligt
Fru Egern: Du tror da vel ikke......????
Mig: .....
Fru Egern: HR NIELSON!!!!
Mig: hvad med Hr Nielson?
Fru Egern: Han har sq slagtet den og brugt den i paprikagryden!!!!!!!!
Mig: ......
Fru Egern: Stop bilen, jeg skal spy!

Jeg stopper bilen og Fru Egern kaster sig ud i den videste Tomb Raider manøvre, ud af bilen og ind i nærmste buskads.

Altså - aber er jo en form for fætter til mennesket - og jeg ved naturligvis heller ikke, om det var den gustne Hr. Nielson vi fik til middag - men - lad os et kort øjeblik antage, at det vitterligt VAR den stakkels men gustne Hr. Nielson vi ganske ubevidste spiste:

1. fra en skala fra 1 til 10, hvor meget kannibaler er vi?
2. Kan vi tillade os at synge: "har du set Hr. Nielson"-sangen fra Pippi Langstrøme, næste gang vi er på besøg?
3. Har episoden givet udtrykket "en halv Nielson" en helt ny betydning?
4. Nogen der kender en spillemand, der kan sige om hvorvidt aber kommer i himmelen når de dør? Nok var Hr. Nielson gusten, men den var sød og fin, og har lige været i bad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  til middag hos ven med abe :S
Kommentér på:
til middag hos ven med abe :S

Annonce