{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Tage bil til udlandet, afgift? {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Har tænkt på at flytte til Monaco og bo.
Har hørt at DK skulle være blandt de billigste lande at købe bil i uden afgift. (UDEN afgift) smiley
Da jeg kan se på div sider i monaco er bilerne rimelig dyre dernede.
Men er det fordi de har afgifter på bilerne ligesom i Danmark?
Elller fordi der er mange rige folk til at betale overpris? smiley

Mit spørgsmål er:
Kan jeg købe en billig bil i DK uden afgift og så tage den til Monaco og få plader på? Eller skal jeg betale meget i afgift ligesom i DK eller er det som i Tyskland hvor man betaler 2500 kr og så er der plader på??

Håber der er nogen der kan hjælpe her smiley På forhånd tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage bil til udlandet, afgift?
  • #1   4. nov 2012 Monaco kører da samme pris som frankrig,hvilken bil har du da set som er dyrt som herhjemme?

• #2   4. nov 2012 Det er der noget om. Bilen kan købes i Danmark til en forholdsvis lav pris, idet vi får bilerne billigere end andre lande pga. vores høje afgifter til staten. Hvor meget billigere kan jeg ikke hjælpe dig med, og det er nok kun nogle modeller der er en besparelse at hente på smiley

Men ud til forhandleren og hør hvad du kan købe den til smiley

• #3   4. nov 2012 Det nemt: Fx for at tage en billig bil en Mercedes A-klasse 180 (mange af dem tilsalg i monaco, ikke en jeg vil købe dog) Så er det svært at finde dem til under 180.000 kr og i DK med afgift er det nogen lunde det samme, så tænkte at hvis jeg kunne få den 60% billigere i dk (uden afgift) ville der jo være mange penge at spare.
    Tænkte lidt på Corvette og andre sportsvogne i den klasse, at købe i dk og tage med.
    smiley

Kommentér på:
Tage bil til udlandet, afgift?

Annonce