{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Kompressor Knud
Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892

HJÆLP min hund er kørt ned og stukket af {{forumTopicSubject}}

HJÆLP, min hund er stukket af fra v åbølling uden for brøns 6780 skærbæk, han er blevet ramt af en bil på hoved vejen (11) og er stukket af derfra, han er en gul labrador retriver blanding han lyder navnet bumle han har halsbånd på med adresse og nummer, vil i ikke godt kigge efter ham og tage ham til jer hvis i finder ham da jeg MEGET gerne vil have min elskede hund tilbage så han kan komme til dyrlæge, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre og dette er en desperat efterspørgsel, håber i der er i området vil hjælpe mig, kan ikke undvære min hund han er mit et og alt så fuck bilen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP min hund er kørt ned og stukket af
  • #2   7. nov 2012 ud og kald på ham!!! Han kan ikke være langt væk, hvis han er blevet kørt ned har han med garanti brækket et ben eller andet.. og det vil han ikke have det særligt godt med at løbe længe med... så han har nok gemt sig et sted i området... ud og få fat på dine naboer og igang med at lede efter ham, mens i kalder hans navn, højt, klart og tydeligt!!!

• Kompressor Knud

#3   7. nov 2012 det er slet ikke sjovt, jeg er helt ved siden af mig selv, den hund er alt jeg har her i livet, så han SKAL bare findes og hjælpes til læge, han er som mit barn

• #4   7. nov 2012 Ud og led i stedet for at sidde på bilgalleri..

Håber du finder den i god behold..

• #5   7. nov 2012 rolig nu thomas, fat mod og tålmodighed smiley Han skal nok komme hjem igen, ellers gør som jeg har skrevet, du kan altid foretage opkald og ringe rundt til sporhunde osv og hvad der ellers måske findes af den slags, imens du er ude og lede sammen med en flok naboer...

Men undskyld jeg spørger her... Hvorfor løb du ikke efter ham hen over vejen efter han blev kørt ned?? - Hvorfor går du hjem og skriver herinde, istedetfor at komme ud og lede MED DET SAMME??? - Det ville JEG have gjort hvis det skulle ske for mig... nu sker det så nok ikke, for jeg har altid min hund i snor, medmindre vi finder os en skov at gå i.. - Husk snoren for eftertiden kammerat, ellers kan det ende skidt på den ene eller anden måde...

• Kompressor Knud

#6   7. nov 2012 jeg har skam 12 biler ude at lede mens jeg bliver hjemme hvis nu han skulle komme hjem selv

• Kompressor Knud

#7   7. nov 2012 jeg bor så langt ude på lars tyndskids mark og han har altid blevet hjemme, indtil nu

• #9   7. nov 2012 thomas - nåårh på den måde, så kan jeggodt se pointen i at du ikke bruger snor som sådan smiley (har selv boet på landet og der brugte jeg da heller ikke snor)
    Aner dog ikke, om den slags sporhunde som sådan findes i dagens danmark... udover politiet, og de er skide ligeglade hvad sådan noget angår...

• Kompressor Knud

#11   7. nov 2012 Han er fundet og hjemme igen, han har ikke brækket noget men er godt øm, og har en kæmpe skideballe tilgode, tak til dem der kiggede efter ham, men han er fundet i en grøft hvor han gemte sig knap 20 km væk hjemmefra

• #12   7. nov 2012 Måske kan en sweisshund med føre hjælpe dig.
    Det gør man hvertfald når man har andskudt rådyr osv

Søg på Google der er nogle register over hvem der har sådan en hund smiley

• Kompressor Knud

#13   7. nov 2012 HAN ER FUNDET OG HJEMME IGEN

• Kompressor Knud

#14   7. nov 2012 tak til alle

• #16   7. nov 2012 Du må da ikke skælde ham ud?? Hvis han er blevet ramt har han nok været helt forvirret og er bare glad for at være hjemme.

• Kompressor Knud

#17   7. nov 2012 ja, ved godt jeg ikke må råbe af ham, han har vel fået sin straf, men han skal stadig vide det var forbudt

• Kompressor Knud

#18   7. nov 2012 så strengt overvågning næste gang han er ude og tisse

• #19   7. nov 2012 Tillykke til den kære hundeejer, der nu har fået din hund tilbage igen smiley

og husk... ALDRIG SKÆLD HUNDEN UD NÅR DEN KOMMER HJEM ELLER HEN TIL DIG!!!!! så lære du den, at den får skæld ud, hvis den kommer hen til dig.. den ved jo ikke, at det var noget der skete tidligere.. det du riser/roser en hund for, er det den gør i det selv samme øjeblik, som du riser/roser den...
    En hund, er ligesom små børn... Hunden har bare ikke evnen, til at tænke videre.. dne tænker bare, det gør jeg, og så gør den det.. er det godt det den gør, skal den have en mase ros med det samme.. er det skidt, skal den have at vide på en klar, tydelig og bestemt måde at den ikke må...
    Og ud fra det, kan den lære HVAD den må, og hvad den IKKE må..
    Håber da også det er sådan du gør det smiley - Men jeg skal ikke prædike overfor dig, men du må for guds skyld ikke skælde ham ud for det!!!!!!!! - tværtimod, ros ham og værn lidt om ham, og nus en hel del med ham, så han kan mærke "DET ER FANME GODT AT VÆRE HJEMME VED FAR IGEN!!"... smiley

Fortsat god dag smiley

• Kompressor Knud

#20   7. nov 2012 han får skam også masser af kys og kram, er bare glad for han ikke er kommet slemt til skade, er så glad for han er hjemme igen, og til den 1 investerer vi i 600 meter hegn

• Kompressor Knud

#21   7. nov 2012 ja havde ikke vist hvad jeg skulle gøre uden ham, min lille putte gris, men der kommer hegn op har bekymringer nok uden at han stikker af

• #22   7. jan 2013 Det nytter så bare ikke du fortæller hunden det efter den er kommet hjem. En hund SKAL gribes på fersk gerning, ellers aner den ikke hvorfor du skælder ud. Dens hukommelse rækker 7 sekunder dvs at den tror den får skældud for at komme hen til dig, hjem osv, det duer ikke.
    Umiddelbart efter du har skældt ud er det vigtigt at du roser og genetablerer hund/herre forholdet, så den er klar over du er glad for den, den må ikke blive bange og utryg når du er i nærheden.
    Skæld kun ud hvis den er grebet på fersk gerning!

Kommentér på:
HJÆLP min hund er kørt ned og stukket af

Annonce