{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

spørgeskema vedr. engelsk og dansk sæt farten ned kampagner. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Vi er ved at lave en tema opgave og håber i lige vil bruge et par minutter af jeres tid på at se 2 kampagner, en på engelsk og en på dansk, omkring faren ved at køre forstærkt og bagefter svare på 2 spørgsmål. Det vil hjælpe os rigtig meget i vores opgave.

BEMÆRK! BEMÆRK! BEMÆRK! DER ER BILLEDE/FILM SOM KAN VIRKE EKSTREME OG GRÆNSE OVERSKIDENE!

Link: http://www.surveymonkey.com/s/WVS9Z5N

Det kan evt. være du skal copy-past de forskellige links.

Mvh.
Kennet og Pernille

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgeskema vedr. engelsk og dansk sæt farten ned kampagner.
  • #1   30. nov 2012 Så jeres opgave går simpelthen ud på at analysere, hvilken af de to videoer, der er "værst"? smiley

Der er lagt op til enorm bias ...

• #2   30. nov 2012 Vores opgave går ud på meget mere. Men det er kun det jeg skal bruge da vores opgave handler om informationskampagner, hvor vi bla. gerne vil se folks reaktion på den danske og den engelske :). Vi har også lavet analyse af dem og kontaktet GB hvor den engelsk er lavet og sikkertrafik i danmark for at få noget info fra dem om hvorfor de har valgt deres fremgangs måde.

• #3   30. nov 2012 Hvad vil du bruge oplysningen til? Hvad er formålet med at finde ud af, hvad der er "værst"? (ordet "værst" i sig selv lægger op til store problemer med jeres validitet i undersøgelsen)

• #5   30. nov 2012 De virker begge fint hos mig. Her er et nyt link - prøv det:

http://www.youtube.com/watch?v=ODbeRjjvS4I

• #8   30. nov 2012 Bay

Har også ændret mit ordvalg nu :).

Den skal bruges til at finde ud af om den engelsk eller den danske påvirker folk mest her i danmark. og der føler vi at vi er nødtil at have andre folks mening end vores egen.
    Kommentaren er for at vi kan finde ud af hvorfor den ene måske påvirker dem mere end den anden.

• #9   30. nov 2012 Jeg er grundlæggende uenig i den understøtning af at kampagner fokuserer på fart som væsentligste årsag til ulykker, som disse to film gør.

Jeg har valgt ikke at svare på spørgeskemaet.

Jeg mener at det vil være mere gavnligt generelt at fokusere på opmærksomhed, overblik, køreuddannelse og andre væsentlige faktorer end fart.

• #10   30. nov 2012 Idet man når at " opbygge " og forstå følelserne i film 2 ( eng. ) syntes jeg det er den mest skræmmende!

• #11   30. nov 2012 Niklas

Da vores opgave omhandler informationskampagner er det ikke noget vi har taget stilling til i opgaven, vores fokus er på hvordan filmene får deres budskab ud og om det virker på folk. og hvordan det evt. virker.

Derfor vil jeg heller ikke begynde at gå i detaljer for at svare på dit indlæg smiley

Kommentér på:
spørgeskema vedr. engelsk og dansk sæt farten ned kampagner.

Annonce