{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Mærkelig Salgs annonce? {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Annoncen kan lyde som scooter galleri med en knægt på 12 som er fuldkommen retarderet men , det handler om en bil på guloggratis.

En transporter 2,5 TDI.
Besluttede mig for at købe den i mandags.

Manden indrykker den konstant og heletiden, fremstår meget despereat.

Bilen er til salgs for under dokumenteret renovering i november måned,

Reklamerer med under hele annoncen at flere export handlere står i kø for at hente den,

Jeg har nu haft ringet dagligt uden han ringer tilbage men skriver i annoncen på bud og chat.

Hvad får en voksen mand til gøre dette?

Idag har jeg ringet over 20 gange, ret gal for manden er fuldkommen retarderet, vil handle hurtig, men svarer tilbage med sms på mine opkald.
Hvorfor dog dette?

Tog hensyn til at manden kan være med skade så han ikke kan tale,.. Men nej han siger han godt kan tale men han er for optaget til kunne tale i tlf.

Hans sære opførsel har gjort at jeg næsten har opgivet bilen.
Kan se alle andre skriver samme tone, om hvorfor han ikke ringer tilbage, men manden vil absolut kun sms.

Hvad kan der være at skjule siden sådan en voksen mand opfører sig sådan? Selv når man ringer sekundet efter kommer der en laaaaang sms om han lige er igang med det ene og andet, en samtale ville have varet kortere end skrive så lang en sms.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelig Salgs annonce?
  • #1   2. dec 2012 Ja men i mandags via bud og chat aftalt pris såfremt bilen matcher stand samyt der er de kvitteringer.
    Var nede og hæve pengene da han ønsker kontant, men IKKE en gang siden lykkedes det mig føre en tlf samtale.
    Meget mærkeligt at en mand med børn og familie der mangler st car bil ikke kan føre samtale over tlf.?
    Han sender endda adresse til mig jeg kan køre til..men sekundet efter ringer jeg uden han tager tlf.. Pisse belastende.

• #2   2. dec 2012 Ham skulle jeg satme ikke handle med...

• #4   2. dec 2012 Michael.. sådan var min tanke også, men fuck hvor retarderet evnesvag han er, bare fucking han kunne tage tlf så man kunne høre til bilen før man kørte 187 km hver vej for hente en vil til sølle 25000 kr.
    Men 6 dages kamp uden han har taget tlf. IKKE en gang har han ringet tilbage, selv ikke efter han lige har sendt 4 kange sms.

Det pisser mig mere af han lige har indrykket annoncen på ny idag, men hvad fuck skulle det hjælpe spasseren tager jo ikke tlf selvom annoncen hedder akutsalg

• #5   2. dec 2012 sdr jylland ved grænsen, han siger næsten heletiden han ikke tager tld fr han er på tysk net. Men ifølge krak bor han 30 km fra Tyske net

• #6   2. dec 2012 Jeg hader også og snakke i tlf, men hvis jeg er nød til det, tager jeg den da. Jeg foretrækker faktisk kontakt via mail eller sms.
    Men man kan jo altid møde op, og kører igen hvis det ikke er noget..

• #7   2. dec 2012 hvis det vae samme by,men knap 200 km hver vej vil man gerne have en snak?

• #8   2. dec 2012 Når du kommer ned til ham, står der på et stk. papir på hoveddøren.
    '' gå til højre, der holder bilen.''
    På bilen står der
    '' nøgleren ligger under bilen, tjek bilen, ikke køre væk !''
    På sædet ligger der nyt seddel
    '' kan du lide den? gå hen til post kassen.''
    på post kassen står der
    '' smid pengene her inde, ellers tag din egen og skred. Send en sms, hvis du har smidt pengene, og tak for en go' handel, hilsen XXX '' smiley

• #9   2. dec 2012 skrid**

• #10   3. dec 2012 Det lugter...

• #11   3. dec 2012 er den gul

• #12   3. dec 2012 du må godt købe min t4. hvis du ringer så gør det efter kl 16.30 der er jeg hjemme..
    den er under mine anoncer. mvh

• #13   3. dec 2012 Hej.

Jeg har lavet mange handler over bare sms. endda nogle hvor jeg skulle køre langt efter det. Handel over sms er blevet mere og mere normal. dels kan der ikke misforståes noget og alt er på tekst, derved bliver ingen af partnerne snydt.

Men når det er større ting som bil eller ting over 10.000kr. samt mobiltelefoner plejer jeg lige og ringe til personen, lige for at høre hvad det er for en person der er i den anden ende.

Men ham der lyder sku til at være for mærkelig.

• #14   3. dec 2012 Måske vil han bare have alt på skrift?

• #15   3. dec 2012 Det kunne godt være mig.
    Går på arbejde og chefen/kollegerne suser omkring mig, så gider jeg ikke stå i flere minutter og knævre "privat" i telefon, men lige skrive en sms, kan man bedre "pakke væk" hvis der kommer nogen.
    Synes det er s uproffessionelt når chefen/kunder kommer ind og man står der og snakker.
    Og ligesom Christoffer er jeg heller ikke meget for at snakke i tlf om noget vigtigt fordi jeg ikke kan aflæse kropssprog hos vedkommende, men kun tonefaldet.

Desuden, var det så ikke både en cabriolet og en stationcar du sku ha hjælp til at købe sidst?
    Og nu en transporter?

• #16   3. dec 2012 Var faktisk ude for det samme for år tilbage da jeg sku lave min Jetta Coupé til GTD og ville ha en billig golf til at tage kabine og motor/gear fra.
    Fandt så en heinde fra BG der havde sat den til salg med ½år syn eller sådan og den var faktisk ganske fed og man kunen sagtens køre til træf i den som den var osv og med den rigtige gtd kabine osv.
    Manden havde den sat til salg til de 3000 og det var også okay, hvis der ikke var huller i kabinen osv.
    Vi ku IKKE få fat på manden og hans hjemmeside hed "larm og lamper" eller sådan, så det googlede vi os frem til og ringede til og hørte efter ham og så fandt vi frem til hans nummer og fik så fat i ham (vidst også kun pr. sms) og så ville han lige pludselig heller ikke kun sælge den for de 3000 eller sælge overhovedet.
    Der blev vi også lidt pissed eftersom vi stod lige i nærheden af den by den holdte i og kunne tage den med hjem med det samme..

• #17   3. dec 2012 Cawdy

Jeg har altid 3biler kære ven;)
    En bimmer en vinterbil altså min rover og til jobbet er det nødvendigt med varebil, min sharan er bare en tand for lille. Derfor tænkte jeg at sådan billig transporter ville være godt.

• #18   3. dec 2012 SofuS
    Var lidt bange for det blev brevleg smiley

• #19   3. dec 2012 hehe nemlig smiley

• #20   3. dec 2012 Det Nemt:
    Kender typen.!

• #21   3. dec 2012 Men alt i alt møg træls,står mangler ekstra varebil hvor jeg droppede søge videre da jeg troede jeg havde fundet. pisse irriterende at starte forfra nu;)

Kommentér på:
Mærkelig Salgs annonce?

Annonce