{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Bedste billige&økonomiske RWD? {{forumTopicSubject}}

Hey BG, så er kørekortet snart færdig, og er derfor selfølgelig godt i gang med at kigge efter en god potential bil.

Det jeg primært leder efter er (i rækkefølge):

1. Billig pris, intet over 20.000.
2. Økonomi, jeg bor P.T. på landet, og der er langt til den "rigtige verden", så god km/l er et must.
3. Pålidelighed, virker dytten ikke, går livet i stå.
4. Reservedele, ud over det selfølgelig ikke skal være en bil, der er kendt for at have kritiske & dyre dele der bryder ned, så er det selfølgelig fedest, hvis ikke det koster en formue & uger, at skaffe reservedele, og få den fikset. (Taget også gerne mekaniker pris med, så hvis motoren er håbløs at komme rundt i. Og den derfor er dyr at få fixet, er det ikke en bil jeg skal have).
5. IKKE en hatchback. Er kun ude efter noget hvor man faktisk kan sidde 4 mennesker nogenlunde behageligt, uden at være 1.30høj.

Har et ønske om på et tidspunkt, at starte op på noget mild amatør trackday. Derfor

6. Den må MEGET gerne kunne trække en del på krogen. (auto-trailer + en strippet bil fx.)
7. Ser også helst, at den er baghjulstrukken. Det vil det jeg sku' køre trackdays, nemlig også være. Og så kan jeg få lidt øvelse i at kaste den rundt på parkeringspladser osv. Uden den er forkerthjulstrukken.

Ja jeg ved godt det kan virke som en krævende liste, jeg forventer bare ikke noget til den pris, som kan gå 25km/l. Eller som er "det hele til den halve pris".. Men søger det "bedst mulige" selfølgelig. smiley -Og vær sød ikke at anbefale en bil, fordi DU kan li' den. Vær realistisk, og tænk fra mit synspunkt. Jeg er pænt ligeglad med hvordan det ser ud, hvad mærke det er osv. osv. smiley

På forhånd tusind tak til alle der gider bruge noget af deres tid, på at give et svar. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste billige&økonomiske RWD?
Kommentér på:
Bedste billige&økonomiske RWD?

Annonce