{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Til alle jer gamere :-) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Mig og en ven er igang med at starte vores egen web-shop, som vi kalder GameLoot. Vi skal snart til at bygge hjemmesiden op hvor vi vil sælge primært X-box/ PlayStation 3 spil til billige priser. Vi HÅBER på siden kommer op tidligt næste år, og alle jer som er interresseret kan syntes godt om os på facebook!

Så får i besked når siden åbner smiley

Link til facebook: https://www.facebook.com/Gamelootdk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle jer gamere :-)
  • #1   6. dec 2012 Og i er klar over at der findes hundredevis af de netshops i forvejen...
    I er jo nød til at have noget de andre ikke leverer.

• #2   6. dec 2012 Hvad gør jer anderledes end coolshop fx - som vil matche priser på spil, så de er billigst? .. Og med muligheden for kun at købe et spil elektronisk idag - så tror jeg ikke I kommer langt.

Dermed ikke sagt, jeg ikke håber - men I skal satme lægge jer i selen!

• #4   6. dec 2012 Jabbekot. Det er ikke en dårlig forretningsplan bare fordi der findes masser af konkurrenter. Med en god konkurrentanalyse kan de rent faktisk gå ind og levere samme produkt som alle de andre, bedre, hurtigere, nemmere og billigere og dermed sætte sig på en stor procentdel af markedet.

Det er en udbredt misforståelse at man SKAL finde på noget helt nyt for at drive forretning i DK. Det skal man ikke, selvom det selvfølgelig er en måde at gøre det på. Alternativt som drengene her kan man gå ind og tage en bid (nogen gange en stor bid) af et eksisterende marked.

Så til Gameloot. Syntes det er et super tiltag. I skal være opmærksomme på jeres konkurrenter og sørge for at lave konkurrentanalyser der belyser priser, leveringstider, service osv. Sørg for at komme godt fra start og køb noget reklame allerede fra start af så i får kunderne i hus. Slutteligt sørg for en god forretningsplan med nogle tydelige og realistiske delmål, både omkring markedsandel og økonomi.

Held og lykke smiley

• #5   6. dec 2012 Vi er godt klar over det bliver en hård konkurrence, men man skal aldrig sige aldrig smiley Vi vil gøre hvad vi kan for at få det så godt op at køre som muligt smiley

• #7   6. dec 2012 læste lige mit eget indlæg - skal ikke lyde som en nej-siger - håber naturligvis alt held for jer - iværksætter i DK er efterhånden en sjælden vare. Håber bare I ved hvilken konkurrence der er på området.

Et lille ide/overvejelse kunne måske være - for mit vedkommende, gamle titler - snakker her - rigtig gamle titler. Det kunne måske være en ide - for det synes jeg ikke man ser andre steder.

• #8   6. dec 2012 held og lykke tænk jer nu godt om håber i har en stor pose penge ellers kommer i nok ikke så langt men håber inderligt at det vil lykkes for jer drenge

• #9   6. dec 2012 Ser frem til at handle med jer smiley

• #10   6. dec 2012 Det kunne være rigtig godt hvis i kunne syntes godt om, tak for jeres råd og støtte!

• #12   6. dec 2012 Nu, når jeg køber spil til PC, så bruger jeg fx. PlayGames.dk.. De tjener ca. 10 kr p. solgte spil, når de er på tilbud - Så, det er derned, i ska' hen, for at folk gider købe hos lige præcis Jer!

Men, held og lykke med projektet!! smiley

• #13   6. dec 2012 Hej Andersen, inkøbsprisen på PC spil er også meget lave, derfor er priserne de bliver solgt for også lave. Vi fokusere også kun på Xbox 360/PS3 spil lige nu som er dyrere i indkøbspris.

Tak for din støtte smiley

• #14   6. dec 2012 Det lyder som et super godt projekt - I har mulighed for at holde jer på vejen, hvor CoolShop er hoppet af og taget alt muligt bras ind.
    Som tidligere nævnt ville det være fedt også at sælge gamle titler.
    Godt at i springer ud i det! - God fornøjelse

Kommentér på:
Til alle jer gamere :-)

Annonce