{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finde person via kontonummer.
  • #1   7. dec 2012 du kan ikke,,, men det kan politiet, hvis du melder svindel

• #2   7. dec 2012 Hæng person ud så vi andre ikke også komme ud for sammen ting. Pisse trals

• #3   7. dec 2012 din bank
    de skulle kunne se hva lokal bank de er blevet overført til
    og hvem ejer af konto er

men om de må oplyse det , er sikkert en helt anden sag

• #4   7. dec 2012 Du kan selv se hvilken afdeling kontoen tilhøre.

Men banken må ikke oplyse dig om ejeren.

• #5   7. dec 2012 TP. Ja det kan godt være jeg bliver nød til det med politiet.

Jack L. Jeg hænger ham ikke lige ud før jeg er sikker på at det er snyd. Men der er bare desværre meget der tyder på det lige pt.

• #6   7. dec 2012 Jeg kan bare se det er en danske bank konto jeg har overført dem til fra min egen danske bank konto.

• #7   7. dec 2012 har du kontaktet sælger, og evt hvad siger sælger

• #8   7. dec 2012 Har haft kontaktet sælger for at få et track and trace nr. Men første gang jeg spurgte efter det svarede han at han ikke lige havde det på sig men ville skive senere. Hvilket han så ikke har gjord og har kunne se at han har været online flere gange efter jeg har spurgt på det. Hvor jeg så har haft spurgt igen men han er holdt op med at svare.

• #9   7. dec 2012 husk at gøre sælger opmærksom på at du går til politiet og melder ham for svindel, inden du gør det....

og hvis du ikke høre nærmere, er det bare at lave en anmeldelse

• #10   7. dec 2012 Banken kan heller ikke se det, med mindre det tilfældigvis er samme bank som dig selv.

Men et lille trick ...
    Hvis du har kontonummer (eller nærmere reg.nr.), kan du finde ud af, hvilken afdeling, han har bank i. Herefter går du ind til kassen og sætter 50 kr. ind på hans konto og beder om en kvittering - så står der på kvitteringen, hvem det er samt hans adresse.

• #11   7. dec 2012 Hvor længe er det siden at du købte noget af ham?

• #12   7. dec 2012 plejer stå konto indehaverens navn på bankoverførsel når det er og specialt i danske bank har altid kunne se oplysningerne på person som bruger samme bank

• #13   7. dec 2012 har du prøver at trykke på din netbank på overførselel og se om der evt står data

• #14   7. dec 2012 Bay. Det er samme bank de er overført til altså danske bank. Men godt tip med at gå ind i banken.

K K M. Jeg har fundet hans afd og det er en bank i Nyborg og sælger har fortalt at han er fra Ålborg.

Peter j. Det snart en uge siden. Jeg bestilte noget andet fra Holland af samme da som han sagde at han sendte det og det har jeg modtaget men ikke det fra Ålborg. Det er derfor jeg også er blevet nervøs da jeg har overført over 3 kg til ham.

• #15   7. dec 2012 sådan har jeg også prøvet, der er desværre ikke anden vej end politi hvis det er og så melde personen for svindel. du har jo rigelige med dokumentation

• #16   7. dec 2012 Ja men det er vildt ærgeligt at folk kan finde på sådan noget. Men ja har rigeligt med dokumentation på hele handlen. Så må jeg jo bare prøve at kontakte politiet på mandag. Men tak for hjælpen til alle input.

• #17   7. dec 2012 Du kan ringe til danskebanks insigelsescenter og fortælle sådan som sagen står til, men de vil gerne have dokumentation på at du har kontaktet ham f.eks på email...
    Send ham et par email's så du har beviser på det...
    Så ringer du til dem og fortæller at du vil have lavet en handel og har overført så meget et beløb den og den dato og du har ikke hørt fra ham siden og du er SIKKER på at han vil snyde dig og ikke sende dig varen, så sender de dig på email eller via post en indsigelsesblanket som du så skal skrive ud og underskrive og scanne og sende tilbage igen, så er penge tilbage på din konto i løbet af et par dage.. så enkelt er det smiley Og det med det trick der med at gå ned i banken virker KUN hvis han ikke har hemmelig adresse/adressebeskyttelse.
    Hans afdeling kan sagtens være i nyborg og han så bor ålborg... det kommer jo an på hvor han har åbnet sin konto da han var ung/barn, min afdeling er i Taastrup men jeg bor på lolland, det er jo ikke ens betydningsmed at min afdeling også skal være fra lolland smiley

• #18   7. dec 2012 banken kan ingenting gøre i denne sag... det er kun politiet

• #19   7. dec 2012 Iran
    Det er kun ved Dankort betaling, man kan det. Ikke ved overførsel.

• #20   7. dec 2012 ... og nej, det virker ikke nødvendigvis kun hvis man ikke har hemmelig adresse smiley

• #21   7. dec 2012 X x Iran x X Hjælpe Admin @ Indvandre Gruppen.
    Tak for den info. Og ja er godt klar over at hans afdeling kan ligge et andet sted end hvor han bor. Men det får stadig nogle alarm klokker til at ringe når man kombinere det med resten.

• #22   7. dec 2012 ikke nødvendigvis.... jeg har bank i esbjerg men bor på fyn...

• #23   7. dec 2012 puss polisen på ham på mandag.... så går det sin gang...

print evt bankoverførsel + beskeder på bg ud og tag det med

• #24   8. dec 2012 Bay ! @
    Ved nærmere eftertanke tror jeg rent faktisk du har ret.. Det var også Dankort betaling jeg fik ført tilbage ... smiley My Bad....
    Men jeg er sikker på det med hemmelig adresse, men jeg kan prøve at spørge min veninde omkring det, hun arbejder i Danske Bank i taastrup hovedgade.. så hun burde da vide det smiley Men jeg er ret sikker.. .:D

• #25   8. dec 2012 frivillig bank overførelse kan ikke trækkes tilbage , det er kun dk/visa man kan få penge retur ved svindel. politiet betragter sager under 5000kr som bagatel der ikke bruges ressourcer på ,så med mindre han har svindlet andre så der ligegr flere anmeldelser på ham er du dårlig stillet. min kærste var igennem samme mølle engang , og der var ikke hjælp at hente hverken i banken eller ved politiet.

• #26   8. dec 2012 Prøv lige at give mig en privat besked med bruger, kommer fra aalborg området smiley

• #27   8. dec 2012 Jesper.
    Hvorfor det. Jeg hænger ingen ud før jeg har talt med ham og før jeg er 100% sikker på at han har snydt mig.

Kommentér på:
Finde person via kontonummer.

Annonce