{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken Bank har du?
  • #1   9. dec 2012 hvorfor er du træt af dem angående din opsparing ?

  • #2   9. dec 2012 Nordea og BIL-bank. Jeg synes begge er rigtig gode.

  • #3   9. dec 2012 Danske bank er slet ikke til at samarbejde med ! Har selv lige skiftet til Nordea helt anden professionalitet når man har firma osv.

  • #4   9. dec 2012 Har Nordea og er glad for dem.

    Min første bankrådgiver havde dog ikke styr på en skid. Men hende har jeg heldigvis ikke mere. smiley


  • #6   9. dec 2012 Vestjysk Bank - tidligere århus lokalbank. Ikke fordi jeg vil anbefale dem, man skal hele tiden have fat i ørene af dem. Kan også bare være jeg har været uheldig med rådgiveren smiley Har i hvert fald og tænkt mig og skifte når jeg inden for det næste års tid skal have mig et huslån..

  • #8   9. dec 2012 latterligt, jeg får kun 0,7 procent i renter på ops. kontoen. og ellers synes jeg man ikke rigtig bliver behandlet ordentligt, ingen tilfredsstillende kunderådgivning, ingen samarbejde osv.... men overvejer at skifte til nordea ? eller...

  • #9   9. dec 2012 Skiftet fra Nordea( bank for selvstændige) til Jyske Bank, fantastisk bank for husejere og alm lønslaver smiley ....

  • #10   9. dec 2012 Tror nok det er lidt hip som hap, mener man skal pleje sin personlige rådgiver, så plejer de også jer, der er jo ingen der har fastrenter og har man selv en sund økonomi, så er der somregel altid åben for mere.
    Har selv Sparnord og er godt tilfreds, men havde jeg en million eller over stod de ikke i samme pengeinstitut smiley


  • #11   9. dec 2012 Bøllebank smiley

  • #12   9. dec 2012 JEG HAR MIN SORTE PUNG TIL ALLE MINE JYSKE DOLLARS

  • #14   9. dec 2012 Sort pung er godt, så er der det dobbelte, så fuck renten smiley

  • #16   9. dec 2012 Jeg har lige skiftet fra Danske til Arbejdernes Landsbank.

    Noget er blevet minimalt dyrere og noget er blevet MEGET billigere. Har en gæld på ~340.000,- som hos Danske kun kunne være i et lån til 10,25% i 30 år pga. ekstrem dårlig rådgivning og lån omlægning som man åbenbart ikke måtte lave på den måde som det gjort(tak bank"rådgiver")

    Lige meget hvad jeg spurgte om hos Danske så tog 1 til 2 uger for dem at finde ud af det. Selvom min økonomi de sidste ~4 år har været meget sund.

    Hos AL er det nu blevet til et forbrugslån på 40.000,- til 11% men som, med den nuværende plan, er væk om 5 år + et lån på 300.000,- til 6,1% som så er væk om 19,5 år. <- fandeme mange penge jeg kommer til at spare! Oveni det så stiger mit rådighedsbeløb med knap 400,-

    Kan ikke fatte jeg ikke har fået gjort det noget tidligere.


  • #17   9. dec 2012 Jeg bruger Ringkjøbing Landbobank og har mig selv som "rådgiver" smiley

  • #18   9. dec 2012 jeg har swedbank.dk og syntes generalt at de har bedre service og muligheder for lån istedet for lorte DB og nordea.

    kig lidt på det.


  • #19   9. dec 2012 Vi har lige skiftet fra DB til Jyske Bank. Vi har indtil videre fået den bedste service og betjening. Der skal ikke meget til at man bliver positivt overrasket, når man er vant til DB´s arrogante service. Jeg kan skrive bøger om den dårlige behandling vi har oplevet igennem vores 10år som kunder i DB.

    I Jyske Bank er det lavet så servicemindet at du kan komme direkte fra gaden, og komme ind og snakke med din rådgiver. Du går ganske enkelt bare ned hvor vedkommende sidder og siger hej. Husker tydeligt hvor svært det var i DB overhovedet at få en tid til samtale.

    Dertil har vi sparet 3% i rente på vores boliglån da vi skiftede, det er også en slags penge i min verden.

    Når det er sagt, så handler det ligeså meget om hvilken rådgiver man har, for der er altid idioter alle steder. Dertil kommer bankernes politik, som varerier utroligt meget. Jeg er heller ikke særligt begejstret for Nordea, da de har fast prispolitik, uanset hvordan din økonomiske situation ser ud.

    Gør som vi gjorde, tag rundt og snak med dem allesammen, og hør hvor du kan få det som du vil have det, det gjorde vi og vi er tilfredse.

    Vh


  • #21   9. dec 2012 Fortæl lige noget mere om de 9,8% i Norge? Måske skulle man flytte opsparingen

  • #22   9. dec 2012 Kristian S
    Det er sandsynligvis noget ansvarlig kapital eller lignende. Ingen raske banker - heller ikke i Norge - vil give så meget som halvdelen i rente i øjeblikket smiley


  • #25   9. dec 2012 mange folk har den holdning at din bank er din ven specielt hvis du har penge stående
    problemet er bare at de er lige som en brugtvogns forhandler de er bare ude på at suge dine penge ned i deres pengetank lige som alle andre virksomheder
    det må man aldrig glemme


  • #26   9. dec 2012 Jeg har haft nordea i en evighed...men synes de med al tydelighed viser at de hovedsageligt er til for erhvervskunder, efter de flyttede deres afdeling ud i et industrikvarter her i byen...

    har haft nogle underlige rådgivere, men har nok bare været uheldig...har ikke noget decideret at udsætte på banken ihvertfald....


  • Kasper T
    Kasper T Tilmeldt:
    jul 2012

    Biler: 3 Svar: 347
    #27   9. dec 2012 Har Nordea - det kører bare smiley

  • #28   9. dec 2012 Jeg bruger den Schweiziske nationalbank.

Kommentér på:
Hvilken Bank har du?

Annonce