{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv / Internet
  • #1   12. dec 2012 Har internet igennem waoo. Det virker. Har dog ik tv igennem dem.

  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #2   12. dec 2012 Yousee TV. Jeg synes ikke det er billigt, men kan ej heller finde et bedre alternativ. Fine pakker, mulighed for tilkøb og god kundeservice de gange jeg har haft brug for det smiley Derudover har du dine kanaler på din PC u/b.

    Yousee bredbånd fungerer også upåklageligt.

    /Marcus


  • #3   12. dec 2012 Hvad koster det yousee tv? Har boet i min nye hybel i over 3 mdr uden liige at have fået tid / mulighed for at kigge tilbud igennem smiley

  • #4   12. dec 2012 Waoo er vejen ! yousee er alt for dyrt!

  • #5   12. dec 2012 har TDC.
    da de båbe har kanal 5 samt tv3 + som man ikke kan få sammen andre steder, så vidt jeg ved,
    de har næsten alle kanaler,

    Dog syntes jeg de er lidt dyre.


  • #6   12. dec 2012 Hvad koster waoo m. tv/internet i en rimelig hastighed? Og med en fornuftig pakke - Jeg er ikke meget hjemme alligevel men søndag er sku kedelig uden!

    Beklager jeg lige låner dit indlæg vi kan vel deles smiley


  • #7   12. dec 2012 Ved godt det lyder urealistisk, men de har en hjemmeside.

  • Marcus L
    Marcus L Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 355
    #9   12. dec 2012 Jeg har mellempakken fra Yousee. Den stiger vist til ca. 350 kr/md. Derudover giver jeg 199 kr/md for 10 Mbit internet.
    Jeg VIL have TV3 og TV3+ og kan ikke finde andre til samme pris hvor jeg kan få det?

    /Marcus


  • #10   12. dec 2012 Vi har Waoo hjemme ved os. Det er med 30/30 net, og 42 analoge kanaler, samt 65 digitale. Vi giver 350.- om måneden, så vidt jeg husker smiley

    Om det er dyrt eller billigt, vil jeg ikke tage stilling til, men der har ALDRIG været problemer, det kører bare, og med fiber er der jo hastighedsgarant, og det skal være en skidt dag hvis vi har under 35/35 i netforbindelse smiley


  • #11   12. dec 2012 tdc dyre?

    vi giver 700kr i måneder herhjemme med masser af tv kanaler os de tv3 puls og plus og hvad ved jeg. kan spole og optage. se diverse film over tdc film. og gratis tdc play og en masse andre sjove ting.
    så er der selvfølgelig også internet med i prisen. 20-2 mbit.


  • #12   12. dec 2012 Dalle -

    Shit... Beklager vi brugte din dyrebare tid, måske lyder det her urealistisk men hvis det ikke interessere dig dette emne så er der formentligt en seng du kan ligge dig i og sove..

    Rygeren -
    Havde bare en del bøvl m. crash på nettet v. tdc der hvor jeg boede før, ikke mere end 4-5 mdr siden?

    Marcus L -
    Lyder også fornuftigt nok, jeg har godt nok gratis internet på de der klamme USB stik igennem telenor pga mit abb. jeg har til telefonen er så "stort" men er noget lort

    MVH


  • #13   12. dec 2012 Patrick L

    okay det lyder satme billigt. er det for 30-30 internet + alle de kanaler der os?

    for 350 i måneden?


  • #14   12. dec 2012 Hvis man vil have TV3 og TV3+, så er der ikke rigtig nogen vej udenom Yousee/Stofa, alt efter hvad der er tilgængelig i området, medmindre man vil tilkøbe dyre pakker.

    Man kan ikke få Yousee over alt, men der hvor man ikke kan få det, så er Stofa ofte en mulighed.

    Jeg selv har Yousee, og mellempakken ligger i 359 kr/md fra nytår (334 kr/md i 2012), der får man et godt udvalg af kanaler, men hvis man vil se meget sport og tegnefilm, så skal man op i fuldpakken, som er dyrere.
    http://yousee.dk/Tv.aspx

    Internet fra Yousee starter fra 199 kr/md for 10/1 mbit/s, det dobbelte (20/2 mbit/s) koster 249 kr/md.
    http://yousee.dk/Bredbaand/BredbaandsForside.aspx

    Jeg er godt tilfreds med Yousee, og de fleste ting kan nemt klares med 10/1 mbit/s. Og som sagt, hvis man har både tv og internet fra Yousee, så vil man have sine tv-kanaler på sin pc og tablet, og mulighed for at tage kanalerne med på en enkelt enhed på andre internetforbindelser også.


  • #15   12. dec 2012 Patrick L -

    Lyder vildt billigt, hvad pakke har i osv? Hvis det er til de priser så skal jeg da have bestilt, jeg går tit og savner tv'et det er koldt i værkstedet for tiden!

    MVH


  • #16   12. dec 2012 Patrick L
    Ja, det er med det hele smiley Vi er også rigtig godt tilfredse med det smiley


  • #17   12. dec 2012 Patrick L. seriøst, betaler 798,- har fravalg at kunne optage/puse og spole fordi det kostede at kunne det.
    og har kun en 10-1 mbit smiley

    Måske fordi jeg bor langt ude på landet, og ikke køre med der kampange tilbud mere, med viasat pekken til 199 betaler jeg 299 for.


  • #18   12. dec 2012 Uanset hvad du vælger, så hold dig fra alle de billige lorte udbydere som Dansknet, Fullrate o.lign.
    Har ikke haft andet end problemer med det.


  • #19   12. dec 2012 Har så Yousee nu, det er fint.

  • #20   12. dec 2012 kim h
    Jeg går udfra det er med kobber? Med fiber bliver det hurtigt MEGET billigere smiley

    Så hvis der går en fiber forbi, så hør om i ikke kan blive koblet på, det kan man sparer penge på i tidens løb smiley

    Men lige for at bryde de 350,- lidt, så er det ikke helt sandt.... Snakkede lige med min far om det, og det viser sig at de 100.- bliver betalt af det firma min far arbejder hos, da han arbejder en del hjemmefra. Så altså prisen er reelt set 450.- Beklager forvirringen smiley


  • #21   12. dec 2012 Waoo3 - 40/40 mbit/s internet, med stor tv-pakke, koster i kampagneperioden 449 kr/md, hvorefter det koster 658 kr/md.

    http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Documents/kampagnesite/produkt3.html

    Husk at læs det med småt, de har kampagnepriser hele tiden, men bagefter tager de rigtig ved. Internet alene koster 269 kr/md for 30/30 mbit/s.
    http://www.energimidt.dk/Privat/waoo-fibernet/Fiberbredbaand/Sider/Det-hurtigste-internet.aspx

    Hvis man vil have digitale kanaler igennem Waoo, kræver det at man har en boks til hvert tv, og det koster ekstra for boksleje, udover abonnementet.
    Hos Yousee kan man også leje en boks, men det er ikke nødvendigt, man kan nøjes med sit tv med digital dvb-c tuner, uden kort, boks eller noget andet.


  • #22   12. dec 2012 Patrick L. okay, det gør der ikke her ude. smiley

  • #23   13. dec 2012 Koster også en tusse at få lagt ind det klamme fiber - Bare latterligt når naboen jeg kan banke på væggen og snakke med har det....

    MVH


  • #24   13. dec 2012 Patrick L >> Tjek lige hvad det koster efter kampagneperioden udløber.

    Og tillæg lige omkostningerne til indgravning, og tilslutning.
    Indgravning er ofte gratis i kampagneperioder, men tilslutning er 750 kr her i området.


  • #25   13. dec 2012 http://waoo.dk/bestil/Waoo-3

  • #26   13. dec 2012 går ud fra det er denne pakke i har så?

    http://waoo.dk/bestil/Waoo-3


  • #27   13. dec 2012 http://www.se.dk/Privat/Bredbaand her kan i se noget mere

  • #28   13. dec 2012 Ang. Waoo 3, det er 449 kr/md incl. tv og telefoni, de første 6 måneder, hvorefter det koster: 638,00 kr/md + 89 kr/md for telefoni + halvårligt gebyr for boks på 399 kr.

    Ekstra bokse koster 39 kr/md, og 99 kr/md med harddisk, men kan dog købes for 1499kr/2899kr.
    Trådløs Router koster 49 kr/md, det følger med hos de fleste andre udbydere, inklusive TDC, Yousee, Stofa og mange andre.

    Viasat stor pakken, koster 399 kr/md.
    Ellers er der Viasat Danmarks Pakken der koster 299 kr/md, så kommer man op på noget der ligner fuldpakken fra Yousee, set på udbud, men prisen er noget højere.
    Ekstra tv koster 40 kr/md, hvis man vil se digital, dette gælder dog ikke viasat pakkerne... (?!)

    Det bliver meget hurtigt rigtig dyrt med Waoo


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #29   13. dec 2012 jeg kunne aldrig drømme om at få andet end min 60/60 forbindelse fra waoo, aldrig været et eneste problem og der er bare knald på hastigheden

  • #30   13. dec 2012 Thomas J >> Det betaler man så også godt for...

  • #31   13. dec 2012 Brian D
    Det er ikke noget kampagne tilbud, vi har haft det i godt og vel 2 år, så det er længe siden vi gik over til normal pris smiley

    Men ja, det er ikke sikkert det er det billigste, men der har aldrig, i de 2 år, været noget som helst. Vi har dog en enkelt gang i de 2 år, haft en router der gik til, men fra vi ringede og sagde den var gået til, indtil der kom en montør og satte en ny op, gik der 3 timer. Så igen, der er ikke sikkert det er billigst, men vi skifter i hvert fald ikke! Service er jo også en del af prisen smiley


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #32   13. dec 2012 og ved waoo er der ingen data mængde begrænsning som ved mange andre, jeg kan godt hente 500 gb på en uge og det er de ligeglade med, fiber er vejen frem, måske ikke det billigste men KLART det bedste

  • #33   13. dec 2012 Hvis man vil have samme muligheder for TV ved Waoo, som man har ved Yousee, så er det væsentlig dyrere, og med de gebyrer der er på, så er prisen ikke reel, priserne er direkte ugennemskuelige hos Waoo.

    Men hver sin smag.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #34   13. dec 2012 tv er dyrere JA, er selv lidt sur over det, men deres internet kan ingen slå

  • #35   13. dec 2012 Det er korrekt, hvis upload er vigtigt, så er fiber sagen, men til prisen syntes jeg ikke det er vigtigt nok for mig.

Kommentér på:
Tv / Internet

Annonce